#1
Toen ik 15 was had ik al redelijk wat 'ongure' contacten en kon via via aan een fake ID komen. Dus ik haalde altijd voor vrienden, die meestal ouder dan mij waren. :P
Ik heb 1 keer in mijn leven wiet gehaald voor iemand die jonger is dan mij, het leeftijds verschil was 1 jaar en het was een kennis. Dus vandaar.
Maar als ik naar de shop ga zie ik die jongetjes en meisjes wel staan maar ze durven het nooit aan mij te vragen, denk dat ik er te boos/eng/gevaarlijk uitzie
Terwijl ik eigenlijk een grote lieve teddy beer ben.

Ik heb 1 keer in mijn leven wiet gehaald voor iemand die jonger is dan mij, het leeftijds verschil was 1 jaar en het was een kennis. Dus vandaar.
Maar als ik naar de shop ga zie ik die jongetjes en meisjes wel staan maar ze durven het nooit aan mij te vragen, denk dat ik er te boos/eng/gevaarlijk uitzie
