#1
Naja toen ik nog minderjarig was (nie zo heel lang geleden) ook vaak genoeg gevraagd aan mensen maar heel veel mensen zeiden nee. Als het vrienden of bekenden zijn doe ik het wel maar dan wil ik ruim van ter voren het geld en ik geef de wiet pas als ik weer ver van de coffeeshop vandaan ben.. Als iemand wil blowen doe ik niet moeilijk, maar ik ga niet het risico lopen om in de problemen te komen