Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLifters

Lifters

45 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Naja toen ik nog minderjarig was (nie zo heel lang geleden) ook vaak genoeg gevraagd aan mensen maar heel veel mensen zeiden nee. Als het vrienden of bekenden zijn doe ik het wel maar dan wil ik ruim van ter voren het geld en ik geef de wiet pas als ik weer ver van de coffeeshop vandaan ben.. Als iemand wil blowen doe ik niet moeilijk, maar ik ga niet het risico lopen om in de problemen te komen
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik draaide een zwaar sjekkie, met tipje in rijstevloei.( geen wiet erin of andere rommel)

Een 16 jarig joche zei dat ie er knetter stoned van werd. (placebo effect? )
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik reageer altijd agressief op die kindjes, pak ze in de kraag en zeg ze dat ze op moeten rotten. In de hoop dat ze dan wegblijven bij de shop.
Ik haal niks voor ze, ze kunnen hun school verpesten door die wiet. Kindjes moeten niet blowen, ze verpesten hun toekomst. Althans, die kans zit er in. De mensen die wat halen voor minderjarigen vind ik ook dom.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik ben zelf ook een lifter, zal wel moeten, bij de shop krijg ik het niet mee. En tja ik vraag het meestal gewoon aan vrienden en heel af en toe voor de shop gaan staan om te proberen, maar dat is pas 1 keer gelukt.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik geef het altijd wel mee, waar als ze bijv voor 10 vragen haal ik voor 8, en steek ik 2 euro in m'n zak :grin:
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#6
gewoon vriendelijk "nee sorry " zeggen

je kan ze niet kwalijk nemen dat ze het vragen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."