Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavo Vreetkick Voedsel??

Favo Vreetkick Voedsel??

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
ExtisiLid
01-01-2024, 00:00
#1
cropp zei:
iemand bier?
Klik om te vergroten...

Nou lekker hoor! Als het maar geen Grolsch is! :mrgreen:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#2
Koekjes met chocola erin, zoals Choc chip Cookies en van die kaakjes met chocolade erop :stoned: Maar een warme maaltijd met groenten en een stuk vlees is ook heerlijk als je stoned bent. :hearteyes:
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#3
chips is wel lekker als je stoned bent, maar als je niks te drinken bij je hebt is de chips net schuurmiddel in je mond
n
nitroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alles waar je niet op hoeft te kauwen.

Vla is heerlijk, ijs. Chips is ook goed te doen, maar moet je niet net een lachkick krijgen en geen water bij de hand hebben, want dan zit je 5 min met het zerlfde chipje in je mond! :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo te horen zijn hier meer geniale dudes de choco chip cookys hebben gevonden, altijd geniaal.
En..... Gummy beertjes. :hearteyes:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#6
iemand bier?
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kapsalon :grin::grin::grin::grin::grin::grin:

30cm subway broodjes ^^
L
LangeLokkenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chips, popcorn, ijs, fruit, koekjes, chocolade, tosti's, pizza, frituurspul.... it's all good :grin:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#9
als ik stoned ben eet ik eigelijk alles wel wat er in de kast ligt woar :grin: de standaard dingen die er liggen zijn snickers, chips en pistachenootjes!, samen met cola om al dat zout weg te spoele :tearsofjoy:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik het makkelijk en simpel houd wordt het meestal iets van chips of noodles ofzo..
Anders een broodje donner, KFC!! :hearteyes: De halve snackbar.. pizza, noem maar op :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
Extisi zei:
cropp zei:
iemand bier?
Klik om te vergroten...

Nou lekker hoor! Als het maar geen Grolsch is! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

een grolsch beugel is toch wel te drinken
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Frieten
Pita/Kebap
Macaroni met ham & kaas
Chocomelk met veel te veel Nesquik-poeder in
r
rebelskuhLid
01-01-2024, 00:00
#13
:hearteyes:patatje oorlog met een frikandel speciaal:hearteyes:
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#14
psychedelic stoner zei:
broodje donner is wel focking lekker als je een vreetkick hebt vind ik :stoned:
Klik om te vergroten...
nee wattan net zo fijn. ik vind bolletjes met chochelade pasta ook heerlijk vreet ik me scheel in
D
DJzerLid
01-01-2024, 00:00
#15
kebab -> 's nachts open !!!
-> vettig
-> niet zo duur

perfect dus :tongueout:
als ik te lui ben om buiten te gaan gewoon een zakje chips of koekjes
E
EuryLid
01-01-2024, 00:00
#16
na het uitgaan en als ik in de stad heb geblowt,
dan ga ik zo ie zo na de burgerking op een double- of triplewhopper te kopen!
mischien nog effe iets van een lekkere fanta erbij
en geniet 5 minuten lang :hearteyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
dit:

maccaroni met gehaktsaus, ketchup en kaas uit de magnetron

s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#18
dat ziet er niet erg sexy uit :openmouth: maar het kan natuurlijk wel ongelooflijk lekker zijn !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."