Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waarom vind iedereen het eerste biertje altijd het viest? Ik vind het juist de lekkerste. Vooral op een warme dag lekker buiten een koud biertje drinken. Genieten! En bij 1 biertje laten, jazeker, ben ik dan 1 van de weinigen die het kan?"
"1 a 2 pijpjes per maand. Ik snap niet hoe jullie het volhouden. Als ik heb geblowd heb ik de volgende dag ook zoiets van: Laat nog maar even zitten en ben ik nog lichtelijk vaag. Maar na 7 weken niet meer stoned te zijn geweest heb ik wel weer zin in een flinke sjaak!"
"Wat is veel te veel? Ik vind 3 dagen per week nog teveel. Per persoon verschillend. En dat het geen drugs is? &%#*#&# een eind op joh. Je kunt er knetter van de wereld van raken (vooral met lachgas , verder dan alcohol). Dat je een andere kijk op de wereld krijgt klopt zeer zeker (ik persoonlijk kan meer van de natuur genieten en een mooi zonnetje dan voorheen) Is alcohol wel een drug dan? En nicotine?"
"En wiet niet verslavend? Kom op zeg. Ik ben ook meer van de wiet dan alcohol (duidelijk) ik weet ook de verschillen wel, maar wiet is en blijft een echte drugs hetzij soft hetzij hard. Ook van de wiet zijn er mensen die zich niet echt meer in controle hebben, die denken dat ze alles maar dromen. 3 keer per maand nog altijd beter dan 3 keer per week? Nog even doorgaan> , maar we gaan offtopic, excuus Cheers!"
"Lichamelijk misschien niet, maar geestlijk zijn er zo te lezen wel een heleboel aan verslaafd."
"Als je het niet vaak doet is 0,5 gram meer dan genoeg. Live your dreams awake! Ik zou het gewoon oplossen in melk. Extra boter toevoegen is onzin. Wel ff in de magnetron met die melk! Eventueel wat naar smaak toevoegen zoals cacaopoeder of zoiets."
"Een pilletje voor het slapen gaan, kan het nog zieliger En 3 x per maand explosion? Weet jij uberhaupt wel iets over de schadelijkheid en het tenondergaan door drugs?"
"Weet jij uberhaupt dat je reageert op een post van 3 jaar geleden? En 3 keer per maand een drug gebruiken is veel, maar niet overdreven. Klik om te vergroten... Kun jij niet lezen en heb je gezien dat ik het specifiek over explosion heb. Niet overdreven? Behoorlijk subjectief, niet? En het feit dat ik nu reageer is omdat de persoon boven mij ook heeft gereageerd rond deze tijd. Dus sorry dat het zolaat is, nu blij?"
"Was mijn bedoeling niet aanvallend over te komen, maar het ging over een pilletje voor het slapen gaan. Sorry, maar is toch echt wel drugsmisbruik. DAT is wat ik bedoelde. 3x per maand methylone vind jij meevallen(had erger gekunt idd. Ik vind het niet meevallen (ja, subjectief). Ook gezien het serotonine beleid, wat je hierbij wel degelijk aanspreekt. Verder niet van belang Zullen we het gewoon op een meningsverschil van beleid houden?"
"honingolie zei: Het feit dat je vriendjes er veel harder op gingen dan jij zegt genoeg over een foute dosering.. @Plimu 4-fluor wil je niet snuiven, en 100mg is dan uberhaupt teveel van het goede Klik om te vergroten... Het feit dat wij veel harder gingen dan zij ( ja ik ben er 1 van) was NIET te wijten aan een foute dosering. Mogelijk is deze 'vervuild' geraakt met 2cb. Komt neer op 2x normale caps a 80mg p/s. En 1 cap met een sterker goedje (wellicht 2cb). Het effect was veeeeel sterker dan 4fmp. Voor mij beter dan MDMA. Energiek, erg love gevoel, intens muziek (echt intens), slecht geheugen en veel buiten adem?. Een vage blur voor iemands ogen zien, zelf ook vaag zijn, beetje sprookjes achtig. Dit effect krijg je niet van veel 4fmp. Een test zou uitwijzen wat er daadwerkelijk inzit. Een 4fmp + 2cb combi lijkt echt extreeem veel op wat wij hebben meegemaakt. Niets is zeker, maar dit was wel de mooiste drugs ervaring die ik heb gehad (en dat wel door een fout, geldt helaas niet voor iedereen)"