Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben ik een slecht persoon als ik dit echt te grappig voor woorden vind? [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/8lLqqR2pcws&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/8lLqqR2pcws&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/iMySkPJpwt8&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/iMySkPJpwt8&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/hrQ3JXkT-H4&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/hrQ3JXkT-H4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"http://soundcloud.com/jokkum/jevoudraisunpetitpeuxdeladubstep-vol-001 Ik heb een mixje van een uur gemaakt, niet echt met keiharde tracks waar de meeste mensen van dit forum van houden. Naar het einde toe wel een paar raggertjes, maar ook niet het hardste van het hardste ofzo. Anyway, zoals er bij staat is dit pas mix nr 1 dus feedback enzo hoor ik graag, kan er alleen maar beter van worden (en yeah die overgang rond de 33 minuten is wel om te janken, maar ik had geen zin om alleen om die reden compleet opnieuw te beginnen)"
"MBG0294 zei: DUBSTEP!!!! Klik om te vergroten..."
"Karin Dreijer Anderson. Heldin. Yes yes. Heb je ook al Silent Shout (The Knife) gecheckt? Ook een plaat met een toffe sfeer."
"Ik vind het een mooie beschrijving van het effect, kan me er allicht een goede voorstelling van maken. Vind het lastig om te beslissen of je nou juist een enorm bord voor je kop hebt of dat je er juist heel wijs mee omgaat, is verder ook niet aan mij, dus tja, veel plezier en ook zeker veel geluk ermee in de toekomst."
"Klinkt als een schitterende trip, het verhaaltje maakt het helemaal af Waren dit Philosopher Stones?"
"Schitterend beschreven, meer heb ik eigenlijk niet toe te voegen."
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Aangezien er alleen maar ragtracks worden gepost mag dit er ook wel even tussendoor. Burial, le big boss. [youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/JpVUmrk8XEM&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/JpVUmrk8XEM&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube] PURPLEPURPLEPURPLE, BRISTOL. [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/0bIR_YmiuVw&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/0bIR_YmiuVw&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] Zou van Myrkur sowieso deze hele set aanraden, misschien andere dubstep dan je gewend bent, maar tis prachtig: http://www.eclectro.nl/2009-04-14-myrku ... op-dubstep [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/J5h72vpi9r0&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/J5h72vpi9r0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] Hmmm, en dan toch nog maar een ragtrackje [youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/AaUEKDMdFNQ&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/AaUEKDMdFNQ&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube] Fuck wat hou ik van dubstep"