Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Extisi zei: wave zei: Haha ik ook! Als je daar ooit een meisje met lang bruin haar ziet die puur rookt met een puurpijp dan ben ik het! Klik om te vergroten... Ik ga er echt is opletten. Klik om te vergroten... welke man gaat dat nou na haar bericht niet doen ?"
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } 500 jaar geleden gebruikte ze het ook hoor :P"
"Ik wou dat ik zo mooie grootte bong op me kamer kon hebben Mazzelaars"
"iraqio zei: Eury zei: Ik wou dat ik zo mooie grootte bong op me kamer kon hebben Mazzelaars Klik om te vergroten... helaas, ik ben al bezet Klik om te vergroten... Zou je anders de hele dag stil op me kamer willen staan? En waar kan ik de weed droppen? En sucke? Nee neeeeeeeeeeeeee. ik stop me gedachte, ik ga slapen"
"Anti-Neocon zei: Evil_Eyes zei: Sowieso, wie rookt zn joint nou als een gek op? Word ie ranzig van Klik om te vergroten... nou onervaren smokers neem ik aan? Klik om te vergroten... hehe. Vind ik enigszins altijd wel vermakelijk om te zien Beginners die fout gaan"
"Ik kan me herinneren dat ze in de 'buggy' in Nijmegen dat deden.Stond in de krant dat ze. Gelukkig heb ik daar NOOIT wat gekocht"
"Hier moet een poll van worden gemaakt met * Ik ben een 'straatsmoker', chill met me boy's op de streethoek ganja te smokeuh en na mensen boe roepen * Ik ben een hippie/Rasta * Gelegenheidssmoker * Smoke alleen om tot rust te komen Ofzoiets dergelijks"
"Flugeltje zei: Wat jij het positieve noemt, is vluchten in je problemen door te roken. Ik noem dat het negatieve Klik om te vergroten... En dit heeft betrekking tot de topicstarter? Want dan vind ik je opmerking nergens op slaan."
"loadrunner zei: 100% alles erin, je kan ook een halve roken, en dat laatste stukje wat later oproken. Doe ik meestal. word ie wat sterker van smaak. Klik om te vergroten... Vind je dat niet smerig? Ik vind een uitgedoofde peuk/joint echt smerig... ten eerste stinkt het nog voordat je het hebt opgestoken, en de eerste 2 hijsen zijn echt smerig... Daarom rook ik een joint zo ie zo op, behalve als het echt teveel word dan moet het maar"
"Ej hej heeejjj! Omg Arnhem ook goed? Ligt eraan wat ik te doen heb op de desbetreffende dag. Anders neem ik effe de trein na Arnhem. Gelukkig is dat dicht bij Nijmegen Ben alleen nog nooit in Arnhem geweest . Toen ik klein was misschien wel... @Wave De Dakota ja? Dobbelen voor de spaarkaartjes Ik kan me herinneren dat ik vroeger aan me pa vroeg of dat dat nou een vliegtuigmaatschappij was. Alleen vind ik het wel een beetje toeristenshop, de weed/prijs is wel echt dubbel niks. Maar meestal is de kwaliteit wel erûg goed"