Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e keer gerold = epicfail

1e keer gerold = epicfail

46 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke, vandaag heb ik een poging gedaan om mijn eerste joint te rollen. Ik moest ff wat stuff voor iemand bewaren die normaal rolt. Ik heb hiervoor nog nooit echt goed opgelet hoe het nou eigenlijk moest en ik ging met mijn eigen fantasie maar eens wat proberen, dit is het resultaat :flushed:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
je kan proberen een halve cm over de lengte van het vloeitje afscheuren, ( dubbelvouwen natlikken afscheuren) Aan de kant waar de plakrand niet zit.

met minder papier heb je wat meer controle erover, vooral als je droge gladde vingers hebt, en de vloei schuift alle kanten op.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#3
en was hij lekker te roken?? want daar gaat et uiteindelijk om :stoned:
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#4
hij is vrij smerig eerlijk gezegd
g
gtedbroLid
01-01-2024, 00:00
#5



Geen geslaagde eerste keer, kan nu al niet meer verder... gewoon te smerig op de een of andere manier, en heb hem nog geeneens lekker te pakken :(
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hij is waarschijnlijk niet strak genoeg, dan heb je meestal zo'n vieze brandende smaak. :kots:
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#7
eens zijn we allemaal zo begonnen.
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd, ik heb veel erger gezien.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
bij mijn eerste joint bleef mijn tip aan mijn lip plakken na de 1e hijs
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bij mijn eerste keer(en) ( heb inmiddels de hoop opgegeven en rook nu toch alleen nog puur :smoke: ) viel de tip er steeds uit xD... of hij was aan de kant waar je hem aansteekt dunner dan bij de tip kant :P

Ze zeggen dat het effe wat oefening kost.. Maar ik ben lui dus rook puur :hearteyes:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn eerste keer was direct precies goed..

Ik rolde al 2 jaar shaggies dus had wel wat ervaring, wat gewend komen in het begin om het met een lang blaadje te doen en losse kruimels ipv vaste shag, maar lukte aardig :sunglasses:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet slecht voor een newB, keep on rolling :stoned:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#13
mijn eerste was veel erger :tongueout: dus schaam je niet ! vind hem nog wel aardig, en oefening baart kunst !
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
't Kan altijd nog slechter,
maar mijn eerste joint verschilde niet veel als de jointjes die ik nu draai.
'k Draaide al lang shag en na veel kijken gewoon eens geprobeerd.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#15
SchilDpadDo zei:
mijn eerste was veel erger :tongueout: dus schaam je niet ! vind hem nog wel aardig, en oefening baart kunst !
Klik om te vergroten...

Dus dat. Hoe die joint van jou er nu uitziet, was mijn resultaat na ongeveer een maand "kunnen" draaien. :P Gelukkig gaat het nu wel beter, maar ik ben er nog steeds geen ster in.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ik vind dat dat juist het draaien moeilijker maakt, ik doe dat altijd, om mijn longen te sparen, maar ik vind blouwe smoking ook makkelijker als zwarte smoking.

anders krijg je meteen v-tjes in de top, en inbranders.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb dikke vingers, als ik met een breed vloeitje draai heb je van die overdreven toeters, 1,5 cm breed aan de ene kant en te dun aan de kant van het tipje.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Moeilijk doet met tutorials heeft geen zin, zelf doen en gewoon draaien.
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Probeer gewoon een handleiding te volgen voor insideout rollen :wink: Bijv op dit forum: viewtopic.php?f=1&t=7565

www.jointjedraaien.nl kan je misschien ook wel helpen.

En voor alles geldt natuurlijk: oefening baart kunst :grin:
s
stevenkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#20
zo erg is hij toch niet gerold voor je eerste jointje ?
en zie ik dat je sigarettentabac hebt gebruikt ?
dan raad ik je aan om te leren rollen met gewone tabac , deze is wat beter te vormen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."