Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsToch geen honger

Toch geen honger

32 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#1
minder eten door blowen ik heb echt het tegenovergestelde
A
AMG991Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zit al lang met deze vraag. Want iedereen zegt toch dat je van wiet een vreetkick krijgt. Tja dat is dan zowiezo vaker bij beginners. Maar meeste ervaren toch eerder dat ze een vreetkick krijgen. Alleen ik heb afwisselend het gevoel of ik wel honger heb en de andere keer weer niet. Dat is dan zeg maar 1 dag helemaal geen trek in eten bij cannabis gebruik en de dag daarna bijvoorbeeld weer wel.

Ik vroeg me af of andere mensen dit ook ervaren want vrienden van mij verlangen dan wel snel naar eten en ik soms gewoon helemaal niet. Als ik me echt knetter ga roken dan zal het wellicht een ander verhaal wezen. Maar dit is dan ongeveer 4 jointjes per dag.

Ik hoor het wel :stoned:
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat verschilt allemaal per persoon, Als ik geblowt heb heb totaal geen trek aan eten ja een paar snoepjes ofzo. Ik heb dan alleen altijd behoefte aan frisdrank maar 2 uur na het blowen krijg ik wel een erg veel trek.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ga wel altijd drinken halen, fanta of energy drink, maar echt eten heb ik dan ook niet nodig
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ook zeker niet altijd trek als ik heb geblowd. Ik merk wel dat als ik iets lekkers ga eten als ik stoned ben, dat ik bijna niet meer kan stoppen :P Vooral chocolade en koekjes smaken heerlijk als je stoned bent :stoned:
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soms heb ik ook wel erg zin in eten, maar dat is dan ook pas 1-2 uur erna ofzo. Meestal heb ik gewoon geen 'vreetkick'. Ik drink ook bijna nooit frisdrank na het blowen (enkel water) omdat ik merk dat de effecten dan veel sneller weg zijn, ontnuchtert mij erg hard..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Denk dat het per dag ook zo verschild omdat je de ene dag al wat minder eten in je maag hebt dan de andere dag.

Als je met honger gaat blowen zul je dus sneller zin krijgen in eten dan waneer je net hebt gegeten en dan gaat blowen.

Wat ik wel altijd heb is dat waneer ik iets ga eten ik gewoon wel een vreetkick krijg..Maakt niet uit wat. ALS je perce die vreetkick wilt kun je dat proberen, ook al heb je niet echt zin in iets gewoon iets eten en dan kijken of je meer zin krijgt..
b
biglesLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik had vroeger in het begin iedere keer basicly een vreetkick maar nu heb ik het nog amper het is ervaring ofzoiets :stoned: :sunglasses:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
soms heb ik zin om te eten, maar soms ook helemaal niet.
het verschilt dus
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb meestal vreselijke dorst. honger zelden .
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#11
mijn "vreetkick" komt altijd pas na 2-3 uur op. Enkel drinken is belangrijk bij een joint voor me.
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb dan altijd trek in bier :openmouth:
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb vooral altijd heel veel dorst, een onwijs droge mond en keel, echt schuurpapier. Als ik ga blowen en ik heb geen drinken bij me overleef ik het niet :flushed:

Vreetkick valt altijd wel mee, ik heb meegemaakt dat ik iemand letterlijk van het eten af moest slaan na het eten van spacecake. Het avondeten was bijna klaar maar dat persoon wilde alleen maar chips etc. het begon beetje eng te worden.

Wel heb ik altijd zin in heel lekker eten, ik maak bijvoorbeeld ipv normale tosti een tosti met kruidenboter, tomaat, knoflook en peper erbij.
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb er niet altijd 'last" van maar af en toe is ie daar wel, die vreetkick
heb dan ook zin om veel moeite te steken in lekker eten :grin:
of soms kan ik de zetel niet uit, en eet ik alles wat eetbaar is binnen handbereik
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hangt er bij mij vanaf hoeveel ik vantevoren heb gegeten. Als ik me voor het blowen stampvol heb gegeten ga ik ook na het blowen geen last van honger krijgen, maar als ik voor die joint m'n maag al rammelt kan ik ook moeilijk ophouden met eten, zelfs als ik al genoeg heb gegeten om vol te zitten.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Soms heb ik wel honger maar geen zin om te eten.
Of wel zin om te eten maar geen honger.

Brok in me maag. Meestal dorst, vocht altijd bij plus wat snoep ofzo.
Licht verteerbare shit gaat er wel in of ik eet gewoon heel langzaam, tijd zat.
Chips, zuurtjes, ijsje etc.
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vroeger had ik bijna elke keer een 'boefkick' toen ik rookte, nu gebeurt het haast bijna niet meer, heel soms nog eens, misschien 1 op de 100 keer.

Ik vond boefkicks altijd nice omdat ik graag lekkere dingen eet en als ik een boefkick krijgt smaakt alles beter!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik stoned ben heb ik er niet zoveel last van. Alleen smaken veel dingen gewoon lekkerder :P Maar na een uurtje ofzo begint de vreetkick toch wel te komen :P
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik krijg echt altijd belachelijk veel honger heb ook wel eens een blik tomaten soup wat in de koelkast stond ge at met ballen en al maar achteraf ben ik altijd misselijk ik eet me altijd misselijk tegenwoordig probeer ik maar niet te wreten maar ik krijg ALTIJD zin om te eten.
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blijkbaar ervaart iedereen het zo, beginnende blowers hebben er veel last van.
Als je een tijdje blowt heb je er geen last meer van.

Ik heb het zelf ook zo ervaren :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."