Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsToch geen honger

Toch geen honger

32 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#1
mijn "vreetkick" komt altijd pas na 2-3 uur op. Enkel drinken is belangrijk bij een joint voor me.
B
BelgoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb dan altijd trek in bier :openmouth:
S
SmapsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb vooral altijd heel veel dorst, een onwijs droge mond en keel, echt schuurpapier. Als ik ga blowen en ik heb geen drinken bij me overleef ik het niet :flushed:

Vreetkick valt altijd wel mee, ik heb meegemaakt dat ik iemand letterlijk van het eten af moest slaan na het eten van spacecake. Het avondeten was bijna klaar maar dat persoon wilde alleen maar chips etc. het begon beetje eng te worden.

Wel heb ik altijd zin in heel lekker eten, ik maak bijvoorbeeld ipv normale tosti een tosti met kruidenboter, tomaat, knoflook en peper erbij.
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik heb er niet altijd 'last" van maar af en toe is ie daar wel, die vreetkick
heb dan ook zin om veel moeite te steken in lekker eten :grin:
of soms kan ik de zetel niet uit, en eet ik alles wat eetbaar is binnen handbereik
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hangt er bij mij vanaf hoeveel ik vantevoren heb gegeten. Als ik me voor het blowen stampvol heb gegeten ga ik ook na het blowen geen last van honger krijgen, maar als ik voor die joint m'n maag al rammelt kan ik ook moeilijk ophouden met eten, zelfs als ik al genoeg heb gegeten om vol te zitten.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Soms heb ik wel honger maar geen zin om te eten.
Of wel zin om te eten maar geen honger.

Brok in me maag. Meestal dorst, vocht altijd bij plus wat snoep ofzo.
Licht verteerbare shit gaat er wel in of ik eet gewoon heel langzaam, tijd zat.
Chips, zuurtjes, ijsje etc.
S
SvstonedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vroeger had ik bijna elke keer een 'boefkick' toen ik rookte, nu gebeurt het haast bijna niet meer, heel soms nog eens, misschien 1 op de 100 keer.

Ik vond boefkicks altijd nice omdat ik graag lekkere dingen eet en als ik een boefkick krijgt smaakt alles beter!
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als ik stoned ben heb ik er niet zoveel last van. Alleen smaken veel dingen gewoon lekkerder :P Maar na een uurtje ofzo begint de vreetkick toch wel te komen :P
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik krijg echt altijd belachelijk veel honger heb ook wel eens een blik tomaten soup wat in de koelkast stond ge at met ballen en al maar achteraf ben ik altijd misselijk ik eet me altijd misselijk tegenwoordig probeer ik maar niet te wreten maar ik krijg ALTIJD zin om te eten.
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Blijkbaar ervaart iedereen het zo, beginnende blowers hebben er veel last van.
Als je een tijdje blowt heb je er geen last meer van.

Ik heb het zelf ook zo ervaren :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Yup same here..

Eerst is dat 'hongergevoel' zo erg dat je gewoon gaat eten, naarmate je wat vaker gaat blowen weet je dat je toch zoveel kan eten als je wilt, dat gevoel word niet bevredigd :grin:

Maar ik heb met alle 'echte space' gevoelens van wiet toch dat naar mate je meer blowt het minder word. Zo heb ik steeds minder lachkicks, en ook het zo lekkere warmedekentje gevoel :confused: is ook bijna altijd weg..
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#12
PepTalk zei:
Yup same here..

Eerst is dat 'hongergevoel' zo erg dat je gewoon gaat eten, naarmate je wat vaker gaat blowen weet je dat je toch zoveel kan eten als je wilt, dat gevoel word niet bevredigd :grin:

Maar ik heb met alle 'echte space' gevoelens van wiet toch dat naar mate je meer blowt het minder word. Zo heb ik steeds minder lachkicks, en ook het zo lekkere warmedekentje gevoel :confused: is ook bijna altijd weg..
Klik om te vergroten...

Dan moet je wat minder beginnen te roken voor een tijdje. Komt wel terug erna.
Ik ervaar het ook wel zo, komt in zekere zin door de verhoogde tolerantie en het "gwn worden" van high/stoned te zijn denk ik.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Klopt denk het ook, alleen ja, het blijft een verslavend middeltje he.. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."