#1
mijn "vreetkick" komt altijd pas na 2-3 uur op. Enkel drinken is belangrijk bij een joint voor me.
PepTalk zei:Yup same here..
Eerst is dat 'hongergevoel' zo erg dat je gewoon gaat eten, naarmate je wat vaker gaat blowen weet je dat je toch zoveel kan eten als je wilt, dat gevoel word niet bevredigd![]()
Maar ik heb met alle 'echte space' gevoelens van wiet toch dat naar mate je meer blowt het minder word. Zo heb ik steeds minder lachkicks, en ook het zo lekkere warmedekentje gevoelis ook bijna altijd weg..

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."