Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsToch geen honger

Toch geen honger

32 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik krijg pas honger als ik nuchter ben.. dan kan ik niet meer stoppen met eten. ongelooflijk irritant. mrja als k stoned ben heb k meestal geen trek.. alln in cola ofso om mn opgeblazen gevoel weg te krijge (ik heb reflux)
M
MEKSsLid
01-01-2024, 00:00
#2
je moet gewoon genoeg bier drinken dan krijg je minder honger
D
DidyLid
01-01-2024, 00:00
#3
MEKSs zei:
je moet gewoon genoeg bier drinken dan krijg je minder honger
Klik om te vergroten...

Ik blow enkel heb niet zo'n interesse in alcohol :smoke:

PepTalk zei:
Klopt denk het ook, alleen ja, het blijft een verslavend middeltje he.. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Klopt, ik zou een maandje voor de zomer stoppen met blowen zodat ik terug fijn kon genieten erna. Ben ik in die maand nog nooit zo stoned/high geweest in men leven :grin:
Best wel zonde natuurlijk, maarja, het is zoals je zegt nog steeds een verslavend middeltje :(
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ik bijv. voor het eten blow heb ik er idd weinig zin meer in, maar 1-2 uur later begint de honger toch echt wel. Bij mij is het ook zo dat de tabak vaak de eetlust bederft, omdat ik het niet lekker vind.
g
gitano2009Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Moker zei:
dat verschilt allemaal per persoon, Als ik geblowt heb heb totaal geen trek aan eten ja een paar snoepjes ofzo. Ik heb dan alleen altijd behoefte aan frisdrank maar 2 uur na het blowen krijg ik wel een erg veel trek.
Klik om te vergroten...

ja idd ik heb dat ook soms zin in een paar snoepjes en zeeker aan frisdrank
:stoned: :stoned: :stoned: :smoke: :smoke: :smoke:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan ook gewoon denken, ik heb honger, of ik heb geen honger,
tadaa je vreetkick is goners
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oom Klaas zei:
Je kan ook gewoon denken, ik heb honger, of ik heb geen honger,
tadaa je vreetkick is goners
Klik om te vergroten...

Een vreetkick is toch juist fijn?
Behalve als je niets binnen bereik hebt natuurlijk, maar ik vind niets leukers dan lekker gaan staan 'koken' of broodjes klaar maken ed. als ik een vreetkick heb.

Het eten zelf vind ik dan ook heel bevredigend.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij mij stopt het eten niet meer als ik stoned ben, ik herinner me nog dat ik voor een weekendje spaghetti had klaargemaakt, echt een grote hoeveelheid. Na dag 1 was die pot toch helemaal leeg...

Stomme vreetkick
s
shisha28Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey, ik heb ongeveer hetzelfde verhaal, of zelfs nog iets extremer. Ik blow al zeker een paar jaar, een keer gestopt geweest en weer begonnen, alleen merk ik, dat ik ECHT MINDER ga eten door blowen, ik merk dat ik overdag geen trek heb, en pas laat 'merk' dat ik nog niet gegeten heb, dan eet ik gemiddeld 2 boterhammen en wat lekkers overdag, een kleine maaltijd bij het avondeten, dan ga ik meestal blowen, en eet ik pas rond 10 uur, veel, als ik echt zin in iets krijg, omdat ik stoned ben. Ik ben zeker al 10 kilo afgevallen door blowen. Gewoon omdat ik niet merk dat ik honger heb, en daarom eigenlijk alleen eet omdat het moet van mezelf, maar niet omdat ik nou erg zin in heb. Herkent IEMAND?! mijn verhaal, want anders moet ik echt aankloppen bij de dokter. :confused:
s
sjaak herremansLid
01-01-2024, 00:00
#10
minder eten door blowen ik heb echt het tegenovergestelde
M
MEKSsLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb altijd honger, ook als ik niet blow
A
AMG991Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zit al lang met deze vraag. Want iedereen zegt toch dat je van wiet een vreetkick krijgt. Tja dat is dan zowiezo vaker bij beginners. Maar meeste ervaren toch eerder dat ze een vreetkick krijgen. Alleen ik heb afwisselend het gevoel of ik wel honger heb en de andere keer weer niet. Dat is dan zeg maar 1 dag helemaal geen trek in eten bij cannabis gebruik en de dag daarna bijvoorbeeld weer wel.

Ik vroeg me af of andere mensen dit ook ervaren want vrienden van mij verlangen dan wel snel naar eten en ik soms gewoon helemaal niet. Als ik me echt knetter ga roken dan zal het wellicht een ander verhaal wezen. Maar dit is dan ongeveer 4 jointjes per dag.

Ik hoor het wel :stoned:
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#13
dat verschilt allemaal per persoon, Als ik geblowt heb heb totaal geen trek aan eten ja een paar snoepjes ofzo. Ik heb dan alleen altijd behoefte aan frisdrank maar 2 uur na het blowen krijg ik wel een erg veel trek.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ga wel altijd drinken halen, fanta of energy drink, maar echt eten heb ik dan ook niet nodig
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb ook zeker niet altijd trek als ik heb geblowd. Ik merk wel dat als ik iets lekkers ga eten als ik stoned ben, dat ik bijna niet meer kan stoppen :P Vooral chocolade en koekjes smaken heerlijk als je stoned bent :stoned:
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#16
Soms heb ik ook wel erg zin in eten, maar dat is dan ook pas 1-2 uur erna ofzo. Meestal heb ik gewoon geen 'vreetkick'. Ik drink ook bijna nooit frisdrank na het blowen (enkel water) omdat ik merk dat de effecten dan veel sneller weg zijn, ontnuchtert mij erg hard..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Denk dat het per dag ook zo verschild omdat je de ene dag al wat minder eten in je maag hebt dan de andere dag.

Als je met honger gaat blowen zul je dus sneller zin krijgen in eten dan waneer je net hebt gegeten en dan gaat blowen.

Wat ik wel altijd heb is dat waneer ik iets ga eten ik gewoon wel een vreetkick krijg..Maakt niet uit wat. ALS je perce die vreetkick wilt kun je dat proberen, ook al heb je niet echt zin in iets gewoon iets eten en dan kijken of je meer zin krijgt..
b
biglesLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik had vroeger in het begin iedere keer basicly een vreetkick maar nu heb ik het nog amper het is ervaring ofzoiets :stoned: :sunglasses:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#19
soms heb ik zin om te eten, maar soms ook helemaal niet.
het verschilt dus
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb meestal vreselijke dorst. honger zelden .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."