#1
ik krijg pas honger als ik nuchter ben.. dan kan ik niet meer stoppen met eten. ongelooflijk irritant. mrja als k stoned ben heb k meestal geen trek.. alln in cola ofso om mn opgeblazen gevoel weg te krijge (ik heb reflux)
MEKSs zei:je moet gewoon genoeg bier drinken dan krijg je minder honger

PepTalk zei:Klopt denk het ook, alleen ja, het blijft een verslavend middeltje he..![]()
Moker zei:dat verschilt allemaal per persoon, Als ik geblowt heb heb totaal geen trek aan eten ja een paar snoepjes ofzo. Ik heb dan alleen altijd behoefte aan frisdrank maar 2 uur na het blowen krijg ik wel een erg veel trek.

Oom Klaas zei:Je kan ook gewoon denken, ik heb honger, of ik heb geen honger,
tadaa je vreetkick is goners


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."