Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, ik heb ongeveer hetzelfde verhaal, of zelfs nog iets extremer. Ik blow al zeker een paar jaar, een keer gestopt geweest en weer begonnen, alleen merk ik, dat ik ECHT MINDER ga eten door blowen, ik merk dat ik overdag geen trek heb, en pas laat 'merk' dat ik nog niet gegeten heb, dan eet ik gemiddeld 2 boterhammen en wat lekkers overdag, een kleine maaltijd bij het avondeten, dan ga ik meestal blowen, en eet ik pas rond 10 uur, veel, als ik echt zin in iets krijg, omdat ik stoned ben. Ik ben zeker al 10 kilo afgevallen door blowen. Gewoon omdat ik niet merk dat ik honger heb, en daarom eigenlijk alleen eet omdat het moet van mezelf, maar niet omdat ik nou erg zin in heb. Herkent IEMAND?! mijn verhaal, want anders moet ik echt aankloppen bij de dokter."