Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn favoriete soort is toch wel jack herrer, maar meestal rook ik nlx. Op z'n tijd een haze paffie is ook wel lekker"
"Re: welke benaming geven jullie aan een joint ???(bv stickie) Een dampie, blow, sjappie. Maar zie er hier nog meer staan die het introduceren bij ons wel waard zijn"
"Is voor mij toch wel de blauwe dollar. Was m'n eerste pilletje en ook gelijk de beste. Heb nu rode duifjes, zijn ook niet verkeerd"
"Vind het op een feestje toch wel het lekkerst, je komt dan lekker in een roes met die muziek en lichten. En je hebt natuurlijk genoeg mensen die op hetzelfde niveau zitten"