Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ParanoidAndroid zei: Was vannacht overtuigd van het idee dat twee gasten me gingen overvallen toen ik naar huis liep, waardoor ik vanaf een afstandje alle pasjes uit mijn portomonnee had gehaald en in mijn sok gedaan heb. Toen ik ze voorbij liep heb ik ze een sigaretje aangeboden, maar had het idee dat ze mij enger vonden dan ik hun Klik om te vergroten... wahahaha geniaal"
"Pure powerplant van willies"
"stevenkeuh zei: Enkele amsterdamse zakjes wiet bij elkaar gegooid en zo eentje gedraaid. Bevat dus : Superskunk , Bob Marley special , Amnesia Haze , Silver Haze , en nog eentje waar ik de naam niet meer van weet en natuurlijk een beetje tabak om het zooitje in vlam te houden Klik om te vergroten... Klinkt lekker OT: Halve gram white widow, beetje tabak"
"Gisteravond eerst thuis aan de bier , vervolgens tientje White Widow bij de hoge willie, toen een tientje Amnesia Haze bij willie station, en later daar nog een tientje Jack Herer Even vieren dat ik was geslaagd"
"PepTalk zei: Gefeliciteerd! Klik om te vergroten... Dankje"
"PepTalk zei: En nog grote examenfeesten in de planning? Ik heb iig redelijk wat op de planning ( terwijl ik AL :P 3 jaar van de middelbare school af ben ). Klik om te vergroten... Jaaahaa morgen een groot feest :P Lekker met zijn allen aan de Goldstrike, bier en wiet En er is ook XTC, maar dat doe ik maar niet Een beetje zelfkennis kan geen kwaad, ik heb al eens een depressieve periode gehad, xtc is dan niet echt verstandig voor zover ik het begrepen heb :P Enne, je kan inderdaad je eigen examenfeest nog eens even overdoen, een soort 3-jarig jubileum"
"TrippyShit zei: Moet ik met poep gooien of doen we gewoon normaal? Klik om te vergroten... +1"
"Eury zei: Anti-Neocon zei: Evil_Eyes zei: Sowieso, wie rookt zn joint nou als een gek op? Word ie ranzig van Klik om te vergroten... nou onervaren smokers neem ik aan? Klik om te vergroten... hehe. Vind ik enigszins altijd wel vermakelijk om te zien Beginners die fout gaan Klik om te vergroten... +1 helemaal mee eens"
"Heb dit ook eens gehad, als je genoeg smoked achter elkaar gaat dit over nouja tot de volgende keer dat je gaat smoken zon periode duurt 3 weken tot een maandje denk ik nouja sterkte ermee"
"Ik ben een relaxte smoker, dat gewoon met vrienden smoket en chillt met muziek erbij. af en toe ook ff gek doen natuurlijk"