#1
Woon ook in België en inderdaad, je word meteen afgestempeld als een juknie.
Gelukkig heb ik een oudere broer die blowt, dus voor mij was het ietsje gemakkelijker om het te bekennen, ik heb best chille ouders, ze keuren het niet goed maar zolang ik mijn verstand gebrik hebben ze geen problemen met wat ik doe.
Gelukkig heb ik een oudere broer die blowt, dus voor mij was het ietsje gemakkelijker om het te bekennen, ik heb best chille ouders, ze keuren het niet goed maar zolang ik mijn verstand gebrik hebben ze geen problemen met wat ik doe.
