Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBelgie wietrokers

Belgie wietrokers

89 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#1
Belgie is ook een onderontwikkeld kutland op drugs-gebied. ( zeg ik als Belg zijnde ) .

Maar niets is zo gemakkelijk in Belgie als aan wiet geraken. Op elke feestje ruikt het trouwens heel erg naar Wiet.
S
SittaManLid
01-01-2024, 00:00
#2
GanjaRSD zei:
Ja ik snap nooit hoe die belgen dan aan hun wiet komen, is het zo makkelijk om ook in belgie eigenkwijk te doen dan?
:stoned:
Klik om te vergroten...
Eigenkweek wordt hier inderdaad (redelijk?) veel gedaan, en het grootste deel zal waarschijnlijk uit nederland komen ;p
Je praat alsof belgie zo'n onderontwikkeld land is ;p
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Of er veel mensen blowen in Belgie? :tearsofjoy: Wat een vraag, je ogen is wat meer open doen!

En zo onderontwikkeld is het hier niet hoor. Kan aan veel middelen geraken & aan schappelijke prijzen :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik werk in de verslavingszorg en 15 procent ongeveer van mijn clientenkring is belgisch (veelal belgisch limburg). Blowverslaafd :stoned:
G
GanjaRSDLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beanhead zei:
Of er veel mensen blowen in Belgie? :tearsofjoy: Wat een vraag, je ogen is wat meer open doen!

En zo onderontwikkeld is het hier niet hoor. Kan aan veel middelen geraken & aan schappelijke prijzen :)
Klik om te vergroten...
Daarom vraag ik het ook, ik woon toch niet in Belgie.
Wat zijn de schappelijke prijzen voor wiet dan bij jou?
:stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Meer dan 6 euro voor een goede thuiskweek zou je nooit mogen betalen.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
GanjaRSD zei:
(Graag mensen uit Belgie zelf die reageren)
Klik om te vergroten...
Gaan we racistisch worden ? Vechte jonge ? kom dan !

OT:
Vooral in de grens-streken word er volgensmij net als in nederland geblowd. en voor de rest zal het wel veel illegaal te krijgen zijn.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
GanjaRSD zei:
Ik weet dat er in Nederland veel mensen wiet roken, maar is dat in belgie ook zo?
Klik om te vergroten...

Nee man, alleen mensen uit Nederland roken wiet.
T
TowelieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gaat nou echt niemand de inkoppert maken?!


Natuurlijk blowen mensen in Belgie, veel zelfs, hoe komen ze anders zo dom??

Dat zou mijn pa dan zeggen, die denkt nog steeds dat je dom word van blowen..


Maar goed, heb familie in Belgie die zich elke dag helemaal kapotblowen, dus het antwoord is ja.
d
drunkenmonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Natuurlijk blowen we in belgie! :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
GanjaRSD zei:
Beanhead zei:
Of er veel mensen blowen in Belgie? :tearsofjoy: Wat een vraag, je ogen is wat meer open doen!

En zo onderontwikkeld is het hier niet hoor. Kan aan veel middelen geraken & aan schappelijke prijzen :)
Klik om te vergroten...
Daarom vraag ik het ook, ik woon toch niet in Belgie.
Wat zijn de schappelijke prijzen voor wiet dan bij jou?
:stoned:
Klik om te vergroten...

Oh maar ik heb geluk. Wij groeien hier zelf nogal vaak en verdienen daar een aardig zakcentje mee. Plus wiet is overal rondom ons hier. De nederlandse grens in de buurt, en de growers nog dichter.(1-3€ de gram voor alle soorten buiten en binnenkweek).

Maar ik hou toch nog steeds van de shop hoor.
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar ik hou toch nog steeds van de shop hoor.
Klik om te vergroten...

Amen to that!
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#13
niet minder dan in nederland volgens mij....

Hoe wij aan wiet komen en wat we hem betalen, Tsja, dat verschild veel van de streek. Ikzelf woon op 20min van eindhoven en op ong 35min van tilburg. De wiet die ik hier koop komt veelal van de coffeeshop (maar dan natuurlijk niet het deurtje waar de nederlanders binnen gaan). De gast waar ik nu meestal bij koop vraagt 8.3€/gram (1.2gram 10€). In de shop waar hij verkocht wordt kost diezelfde white widow 9€/gram. Binnenkort ook amnesia @ 10€. Wat prijs/qualiteit betreft zit ik hier dus zeker goed, en misschien zelfs beter dan de nederlanders...

Ik weet wel van kameraden die op kot zitten (leuven en gent vooral) dat ze hun wiet een pak minder betalen (4-5e) maar de qualiteit is ook naar gelang de prijs... Meestal is het zelfkweek volgens mij (lekkere wiet wel, maar je wordt er een pak minder stoned van)

Maar toch, ookal is de wiet hier zo "goedkoop", je ziet me toch regelmatig in een coffeeshop opduiken (in periodes waar ik niets te doen heb zoals de feestweken kan dat zelfs 3-4x per week zijn...). Coffeeshops zijn gewoon veel leuker dan de meeste dealers :) Ik zou iig graag wisselen, maar ik klaag niet :)
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Paddoboy zei:
FOCK MEN WIET IS OP
GDVVVVVVVVVVVVVVVVV
Klik om te vergroten...

B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Greenlabs zei:
niet minder dan in nederland volgens mij....

Hoe wij aan wiet komen en wat we hem betalen, Tsja, dat verschild veel van de streek. Ikzelf woon op 20min van eindhoven en op ong 35min van tilburg. De wiet die ik hier koop komt veelal van de coffeeshop (maar dan natuurlijk niet het deurtje waar de nederlanders binnen gaan). De gast waar ik nu meestal bij koop vraagt 8.3€/gram (1.2gram 10€). In de shop waar hij verkocht wordt kost diezelfde white widow 9€/gram. Binnenkort ook amnesia @ 10€. Wat prijs/qualiteit betreft zit ik hier dus zeker goed, en misschien zelfs beter dan de nederlanders...

Ik weet wel van kameraden die op kot zitten (leuven en gent vooral) dat ze hun wiet een pak minder betalen (4-5e) maar de qualiteit is ook naar gelang de prijs... Meestal is het zelfkweek volgens mij (lekkere wiet wel, maar je wordt er een pak minder stoned van)

Maar toch, ookal is de wiet hier zo "goedkoop", je ziet me toch regelmatig in een coffeeshop opduiken (in periodes waar ik niets te doen heb zoals de feestweken kan dat zelfs 3-4x per week zijn...). Coffeeshops zijn gewoon veel leuker dan de meeste dealers :) Ik zou iig graag wisselen, maar ik klaag niet :)
Klik om te vergroten...

amnesia @ 10? Dat is duurder als in de shop me dunkt :tearsofjoy: . Shopwiet is ook zelfkweek, je moet alleen weten hoe het moet :grin: . Nee, dat is niet waar; heb al soortjes uit de shop gehaald waar ik van achter over viel. (boven de 12€ dan toch wel)
J
Jowdy37Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ja akkoord is ook zelfkweek, maar met shopwiet bedoel ik gewoon qualitatief goeie wiet (of misschien correcter gezegd, een hoog thc gehalte).

En, amnesia aan < 10€ heb ik nog nooit gezien hoor. 11€ is't goedkoopste dat ik hem weet staan maar in die shop zet ik geen voet meer binnen. in de vaste shop kost hij €11.50 denk ik
b
bosvosLid
01-01-2024, 00:00
#17
in België is het wel behoorlijk kut als de mensen die je van wiet voorzien telkens stoppen met heel de boel eens je vertrouwd met ze raakt.

En ik heb geen tijd om naar Nederland te rijden :( Moet ik hier weer elke smoker uit mijn buurt gaan vragen of ze niemand weten die een beetje kwaliteitswiet van de hand doet...

kortom: als je weinig kennis van het wereldje hebt, als je weinig connecties hebt én als je véél te véél werk hebt, ben je gedoemd als wietfan :P
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
antwerpen is dé drugs-draaischijf van europe.
& wiet. ja natuurlijk!
lol
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wietje zei:
antwerpen is dé drugs-draaischijf van europe.
& wiet. ja natuurlijk!
lol
Klik om te vergroten...

Samen met Rotterdam denk ik toch wel ja.
2 grootste havens van Europa, logisch dat daar dan ook de meeste dope naar binnen komt toch.
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tuurlijk word er in België gesmoort. En wat Antwerpen betreft kan ik je zeggen dat ik er nog geen enkel goed verhal van gehoord heb naar het schijnt is het niks anders dan sjikkebak-wiet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."