#1
Belgie is ook een onderontwikkeld kutland op drugs-gebied. ( zeg ik als Belg zijnde ) .
Maar niets is zo gemakkelijk in Belgie als aan wiet geraken. Op elke feestje ruikt het trouwens heel erg naar Wiet.
Maar niets is zo gemakkelijk in Belgie als aan wiet geraken. Op elke feestje ruikt het trouwens heel erg naar Wiet.