#1
Haha dat gevoel zou ik ook wel willen hebben maar voel me de dag erna meestal terug gewoon normaal.

KapiteinPinda zei:Hallo,
Telkens als ik blow heb ik de dag erna een vrij apart gevoel. Ik voel me vreselijk gelukkig en tevreden met alles. Ik loop de hele tijd met een blije kop rond, en geniet werkelijk van de meest alledaagse dingen. "Goh wat is dit shirt eigenlijk lekker zacht", etc. En ik maak me helemaal nergens druk om, alle zorgen zijn verdwenen, en ik zit nog in een lekkere roes.
Is dit een effect dat iedereen heeft? Ik vraag me namelijk toch af of ik de enige ben die dit zo ervaart.
Heb ik ook wel gehad daarom dat ik eigenlijk niet meer knetterstoned ga slapen. :Ppsychedelicchick zei:als ik mega stoned ga slapen voel ik me de volgende dag klote haha :P vet zwaar hoofd enzo en beetje depressief ofzo alsof ik zo kan huilen om nix hahaha.. maar als het al wat minder is en kga dan slapen voel ik me de volgende dag idd toppie![]()
Noizzee zei:Heb ik ook wel gehad daarom dat ik eigenlijk niet meer knetterstoned ga slapen. :Ppsychedelicchick zei:als ik mega stoned ga slapen voel ik me de volgende dag klote haha :P vet zwaar hoofd enzo en beetje depressief ofzo alsof ik zo kan huilen om nix hahaha.. maar als het al wat minder is en kga dan slapen voel ik me de volgende dag idd toppie![]()
weyoun22 zei:Noizzee zei:Heb ik ook wel gehad daarom dat ik eigenlijk niet meer knetterstoned ga slapen. :Ppsychedelicchick zei:als ik mega stoned ga slapen voel ik me de volgende dag klote haha :P vet zwaar hoofd enzo en beetje depressief ofzo alsof ik zo kan huilen om nix hahaha.. maar als het al wat minder is en kga dan slapen voel ik me de volgende dag idd toppie![]()
Gewoon meer roken![]()
Ik rook vaak voor het slapengaan een flinke haze joint en ik heb in de ochtend nergens last van. Wel moet ik een kop koffie hebben om een beetje op gang te komen, maar ja das die caffeineverslaving :P
SchilDpadDo zei:De dag erna kan ik absoluut nog nagenieten. Vooral het aanspringen van de radio die dan zacht begint te spelen. Rustig op de bank neerploffen met wat te drinken, en dan de eerste 2 uur naar buiten kijken .. gewoon kijken .. heerlijk
KapiteinPinda zei:SchilDpadDo zei:De dag erna kan ik absoluut nog nagenieten. Vooral het aanspringen van de radio die dan zacht begint te spelen. Rustig op de bank neerploffen met wat te drinken, en dan de eerste 2 uur naar buiten kijken .. gewoon kijken .. heerlijk
ja precies, gewoon lekker lam niks doen. En genieten van het niks doen, en van die kleine dingetjes.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."