Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevoel de dag erna

Gevoel de dag erna

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha dat gevoel zou ik ook wel willen hebben maar voel me de dag erna meestal terug gewoon normaal.
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#2
als ik mega stoned ga slapen voel ik me de volgende dag klote haha :P vet zwaar hoofd enzo en beetje depressief ofzo alsof ik zo kan huilen om nix hahaha.. maar als het al wat minder is en kga dan slapen voel ik me de volgende dag idd toppie :grin:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik voel me alleen tevreden onder invloed van mdma of pep.
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik herken het wel..
Soms ben ik eerst nog wat depri maar daarna knalt de arrogantie er wel in. En ben ik de beste.. WOWOWHEHEOAOAHAHAHA!!!!!! :rockband:
t
twenty4sevenLid
01-01-2024, 00:00
#5
KapiteinPinda zei:
Hallo,

Telkens als ik blow heb ik de dag erna een vrij apart gevoel. Ik voel me vreselijk gelukkig en tevreden met alles. Ik loop de hele tijd met een blije kop rond, en geniet werkelijk van de meest alledaagse dingen. "Goh wat is dit shirt eigenlijk lekker zacht", etc. En ik maak me helemaal nergens druk om, alle zorgen zijn verdwenen, en ik zit nog in een lekkere roes.
Is dit een effect dat iedereen heeft? Ik vraag me namelijk toch af of ik de enige ben die dit zo ervaart.
Klik om te vergroten...

elke dag een joint roke dus :grin:
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
psychedelicchick zei:
als ik mega stoned ga slapen voel ik me de volgende dag klote haha :P vet zwaar hoofd enzo en beetje depressief ofzo alsof ik zo kan huilen om nix hahaha.. maar als het al wat minder is en kga dan slapen voel ik me de volgende dag idd toppie :grin:
Klik om te vergroten...
Heb ik ook wel gehad daarom dat ik eigenlijk niet meer knetterstoned ga slapen. :P
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Noizzee zei:
psychedelicchick zei:
als ik mega stoned ga slapen voel ik me de volgende dag klote haha :P vet zwaar hoofd enzo en beetje depressief ofzo alsof ik zo kan huilen om nix hahaha.. maar als het al wat minder is en kga dan slapen voel ik me de volgende dag idd toppie :grin:
Klik om te vergroten...
Heb ik ook wel gehad daarom dat ik eigenlijk niet meer knetterstoned ga slapen. :P
Klik om te vergroten...

Gewoon meer roken :stoned:
Ik rook vaak voor het slapengaan een flinke haze joint en ik heb in de ochtend nergens last van. Wel moet ik een kop koffie hebben om een beetje op gang te komen, maar ja das die caffeineverslaving :P
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#8
weyoun22 zei:
Noizzee zei:
psychedelicchick zei:
als ik mega stoned ga slapen voel ik me de volgende dag klote haha :P vet zwaar hoofd enzo en beetje depressief ofzo alsof ik zo kan huilen om nix hahaha.. maar als het al wat minder is en kga dan slapen voel ik me de volgende dag idd toppie :grin:
Klik om te vergroten...
Heb ik ook wel gehad daarom dat ik eigenlijk niet meer knetterstoned ga slapen. :P
Klik om te vergroten...

Gewoon meer roken :stoned:
Ik rook vaak voor het slapengaan een flinke haze joint en ik heb in de ochtend nergens last van. Wel moet ik een kop koffie hebben om een beetje op gang te komen, maar ja das die caffeineverslaving :P
Klik om te vergroten...

Het is echt niet zo dat ik te weinig binnenkrijg :P. Redelijke hoeveelheden Silver Haze door een waterpijp. Dat wil zeggen: ik val om de haverklap in slaap tijdens het stonen, en space m'n ballen d'r af.
D
DrugsDealertjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik voel me gewoon super normaal, denk dat als je meer gaat blowen dat wek over gaat.
In ieder geval ik raad het niet aan het teveel te doen, het moet wel een beetje leuk blijven!
Verwen jezelf eens een keer, maar niet elke dag.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#10
De dag erna kan ik absoluut nog nagenieten. Vooral het aanspringen van de radio die dan zacht begint te spelen. Rustig op de bank neerploffen met wat te drinken, en dan de eerste 2 uur naar buiten kijken .. gewoon kijken .. heerlijk
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#11
SchilDpadDo zei:
De dag erna kan ik absoluut nog nagenieten. Vooral het aanspringen van de radio die dan zacht begint te spelen. Rustig op de bank neerploffen met wat te drinken, en dan de eerste 2 uur naar buiten kijken .. gewoon kijken .. heerlijk
Klik om te vergroten...

ja precies, gewoon lekker lam niks doen. En genieten van het niks doen, en van die kleine dingetjes.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#12
KapiteinPinda zei:
SchilDpadDo zei:
De dag erna kan ik absoluut nog nagenieten. Vooral het aanspringen van de radio die dan zacht begint te spelen. Rustig op de bank neerploffen met wat te drinken, en dan de eerste 2 uur naar buiten kijken .. gewoon kijken .. heerlijk
Klik om te vergroten...

ja precies, gewoon lekker lam niks doen. En genieten van het niks doen, en van die kleine dingetjes.
Klik om te vergroten...

Dat ken ik wel, maar als ik dan niet de eerste 3 uur rustig aan kan doen en de hele dag moet gaan werken is het gewoon kut :P
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja daarom zoek ik ook altijd de dagen uit dat ik de dag erna, en het liefst de dag dáárna ook geen ruk hoef te doen :grin:
k
keerLid
01-01-2024, 00:00
#14
thank you to post
H
HightimeszLid
01-01-2024, 00:00
#15
in het begin merkte ik daar niet veel van, maar naar mate ik wat meer begon te blowen werd ik innerlijk ook wel anders..
vb: als mensen vroeger commentaar hadden over iets van kledij ofzo, ging ik het niet meer dragen!, nu door het blowen, hebben ze commentaar? dan is dat hun probleem, ik verander niets voor niemand!
ik ben veel zelfzekerder geworden en vooral veel meer mijzelf..
iedereen zou moeten blowen, dan ben ik zeker dat er 60% minder oorlog, minder moorden, minder gevechten, en meer vriendelijkheid zo heersen!

-peace- :stoned:
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mja dat gevoel is denk ik meer gewoon het schijt-aan-alles-gevoel. En soms heeft dat ook een negatieve uitwerking. Als mensen bijvoorbeeld niet meer op hun werk komen opdagen, omdat ze daar geen zin in hebben. Maar stonen laat de wereld wel op een hele aparte manier zien, een manier die iedereen eigenlijk eens ervaren zou moeten hebben :)

Maar ik heb gister gestoned dus nu zit ik weer lekker na te genieten :). Kopje koffie, muziekje, heerlijk! :grin:
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallo,

Telkens als ik blow heb ik de dag erna een vrij apart gevoel. Ik voel me vreselijk gelukkig en tevreden met alles. Ik loop de hele tijd met een blije kop rond, en geniet werkelijk van de meest alledaagse dingen. "Goh wat is dit shirt eigenlijk lekker zacht", etc. En ik maak me helemaal nergens druk om, alle zorgen zijn verdwenen, en ik zit nog in een lekkere roes.
Is dit een effect dat iedereen heeft? Ik vraag me namelijk toch af of ik de enige ben die dit zo ervaart.
G
Guapo TemudginLid
01-01-2024, 00:00
#18
Voel jezelf een gelukkig man,
Ik voel me gewoon normaal maar ik wil ook wel opstaan zoals jou :')
r
raadvikLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik voel me de dag erna heel moe, soms ook wel een beetje het gevoel wat jij beschrijft, maar niet zo heel sterk. Ik zou zeggen; Geniet ervan! :stoned:

:grin:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ben juist altijd een beetje chaggie. Ook een beetje van die hangoogjes.
Verder ook verschrikkelijk moeite met opstaan.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."