Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zeker wel een mooi boompje, ga je lekker een tijdje van kunnen blowen"
"Ik heb het nog niet zoveel gedaan maar de keren dat ik het gedaan heb had ik wel een goede trip. Ik had toen eerst een pilletje gedropt en daarna 1 lijntje en ik voelde me best wel zalig . Doe het nu eigenlijk niet meer wanneer ik een drug doe probeer ik me aan 1 dezelfde te houden en niet beginnen mixen zoals ik vroeger al wel eens deed."
"Ik ben gestopt met coke al een maand nu fzo en overschakelt op XTC en Speed vind ik vele betere drugs aangezien ze minder kosten en je er langer van tript. Het langst dat ik me ooit prettig gevoeld heb van coke is 30minuten en dat was geen rommel ."
"Haha dat gevoel zou ik ook wel willen hebben maar voel me de dag erna meestal terug gewoon normaal."
"psychedelicchick zei: als ik mega stoned ga slapen voel ik me de volgende dag klote haha :P vet zwaar hoofd enzo en beetje depressief ofzo alsof ik zo kan huilen om nix hahaha.. maar als het al wat minder is en kga dan slapen voel ik me de volgende dag idd toppie Klik om te vergroten... Heb ik ook wel gehad daarom dat ik eigenlijk niet meer knetterstoned ga slapen. :P"
"Inderdaad spiegel werkt het beste maar ik gebruik soms ook een cd hoesje"
"Flameon zei: Noizzee zei: Inderdaad spiegel werkt het beste maar ik gebruik soms ook een cd hoesje Klik om te vergroten... Wel niet op die van anouk ...., die snuift het zelf op (denk ik, sorry noekie) Klik om te vergroten... Hahaha"
"Haha geweldig chill report, als je dat zo leest herken je er veel van wat je zelf ook doet als je op MDMA aan het spacen bent . Thanks man voor het report!"
"Danskaramelle, snoep, haribo's"
"trippelh zei: Ik neem altijd af van 1 en dezelfde persoon , nu al 3 jaar . Ik krijg top spul en hij komt het brengen. Daarvoor moest ik altijd maar afwachten of ik iets goed kon krijgen en was het zoeken . Nu een sms je sturen en het komt eraan Klik om te vergroten... Handig als je het zo kan doen ! Bij mij is het spijtig genoeg wat moeilijker."