Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"volgens mij was je gewoon K***** stoned"
"StonerSmile zei: Mr. Niceguy van de 1e kamer (leiden) Gewoon briljant €14,- Cytral van de 1e kamer (leiden) smaakt fris en geeft een heerlijke stone. €9,- Klik om te vergroten... budha haze van de groenwoud Leiden de prijs weet ik niet ook een lekkere haze is orange, amnesia van de stop n goa ook leiden. 9 euro de gram geloof ik. jij komt ook uit leide neem ik aan?:P white whidow van de coffee and dreams is ook chill maar geen haze"
"Tomaat zei: Iedereen zegt dat echt, maar ik ben daar een uitzondering op denk ik... High natuurlijk ook, maar stoned naar een fuif gaan is lange tijd een van mijn favoriete bezigheden geweest. Nog eigenlijk Ieder zijn ding. Klik om te vergroten... Muahh! meestal merk ik zelf ook wel dat als ik gewoon lekker veel zuip en dan ook nog is wat jointjes rook dat ik er niet ontzettend actief bij sta op de zaterdag avond haha maar een dikke spliff op de zaterdag avond na wat biertjes.."
"Hakvlees zei: Blowen terwijl je brein zich nog aan het ontwikkelen is, is fout. Voor de zekerheid kun je volgens mij beter pas na je 20e beginnen. Als je brein al ontwikkeld is heeft het in principe geen nadelige gevolgen (dat je brein helemaal afstompt is een fabel, je wordt er misschien wat apathischer van, maar dat is in mijn geval meer om dingen die eigenlijk ook geen fuck boeien) Schizofrenie en psychoses ontwikkelen door wiet is eveneens een fabel. Als een persoon al aanleg heeft voor deze dingen kan het inderdaad getriggerd worden door overmatig drugsgebruik, maar als het al niet in je genen zit om een dat te ontwikkelen zal wiet je niet spontaan schizofreen of psychotisch maken. Wat betreft depressiviteit door wiet, daar is enerzijds wel wat voor te zeggen. Je gaat meer nadenken over dingen. Het leven, de maatschappij, nut van het leven, etc. Daar kan ik soms een beetje down van worden omdat je je dan realiseert in wat voor achterlijke maatschappij je gedoemd bent te leven, en dat je leven als bewust geworden hoop organisch materiaal eigenlijk weinig zin heeft. Overigens geldt dit ook voor andere psychoactieve drugs. Maarja, dan denk ik, als ik stop met blowen/drugs denk ik misschien minder over zulke dingen na, maar wil ik dat wel? Ik ben geen type om 'ignorance is bliss' als levensmotto aan te nemen, dus dan zie ik de wereld liever voor wat het is. Bovendien realiseer ik me dat de gedachte misschien grauw is, maar daardoor is mijn levensdoel wel geworden om alleen bezig te zijn met de dingen waar ik om geef en waar ik gelukkig van wordt, en dat heeft prima uitgepakt. Ik denk dat ik toch een stuk onbezorgder in het leven sta dan veel andere mensen Klik om te vergroten... heb echt precies het zelfde met dat nadenken over het leven.. tja stoppe word hem toch niet=\\"
"m0na1s zei: ''Een student die wiet verbouwt een teelbal noemen is nooit grappig'' Klik om te vergroten... daar snap ik weinig van"
"nou klaas, spreekt hij de waarheid of ben je niet van plan om het uit te testen?"
"KapiteinPinda zei: Hallo, Telkens als ik blow heb ik de dag erna een vrij apart gevoel. Ik voel me vreselijk gelukkig en tevreden met alles. Ik loop de hele tijd met een blije kop rond, en geniet werkelijk van de meest alledaagse dingen. "Goh wat is dit shirt eigenlijk lekker zacht", etc. En ik maak me helemaal nergens druk om, alle zorgen zijn verdwenen, en ik zit nog in een lekkere roes. Is dit een effect dat iedereen heeft? Ik vraag me namelijk toch af of ik de enige ben die dit zo ervaart. Klik om te vergroten... elke dag een joint roke dus"
"Hash zou ik niet aanraden, ik vind het wel chill enzo ik heb gister en eergister nog van die primera's gerookt, die voorgedraaide hasholiepaffies. kwas echt knetter maar normaal word ik niet echt stoned of high van hash. Meestal rook ik na een hash paf meestal gelijk nog een paffie XD. Bong en waterpijp zijn wel aanteraden ik heb zelf ook een waterpijp om mn kamer best wel chil zeker met een goed wietje er in ook al twijfel ik nog steeds of ik niet beter gewoon een paffie kan roke dan via die pijp maarja..."
"hele lekkere"
"soldiermoney zei: We waren van plan om naar buiten te gaan. Hebben onze jassen aangetrokken, maar het was zo lekker warm binnen dat we maar met jassen aan binnen zijn blijven zitten. Klik om te vergroten... hahaha"