Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ken het ik was erg behulpzaam, licht vaagjes, en wel vrolijk"
"KoxBox zei: Oja, ik zie het nu pas. In het vervolg wel je report onder het subforum "Trip reports" zetten. Klik om te vergroten... Ik zal eraan denken"
"LADd zei: ben ik de enige die de smaak van WW zo goor vind? k heb dat spul 1x gedaan, en daarna nooit meer, de hele groep waarmee ik was vond het goor... maarja miss was t gewoon te oud ofzo Klik om te vergroten... Haha, ik denk inderdaad dat je de enige bent, ik vond de smaak niet goor , stiekem zelfs wel lekker , maar ik was wel een beetje verkouden, dus daar zal het misschien aan liggen"
"KoxBox zei: LADd zei: ben ik de enige die de smaak van WW zo goor vind? k heb dat spul 1x gedaan, en daarna nooit meer, de hele groep waarmee ik was vond het goor... maarja miss was t gewoon te oud ofzo Klik om te vergroten... Laat maar eens naar je smaakpapillen kijken. Klik om te vergroten... Hahah, dat wilde ik eigenlijk ook zeggen, maar k vond het zo grof"
"soldiermoney zei: Hey vet report man! Op die leeftijd zo´n ervaring is niet speciaal, maar je beschrijft het duidelijk. Ben jij de enige van jouw vriendengroep die zo met blowen omgaat? Klik om te vergroten... Bedankt voor de reactie! Ja ik ben misschien samen met M de enige, maar dat komt omdat de rest niet blowt :P Mvg Young!"
"Mulholland Drive zei: Leuk reportje Ik heb ook een vraagje aan Young, rook je ook sigaretten? Klik om te vergroten... Nouja, ik kan niet zeggen dat ik het niet doe.. Ik rook wel eens tussendoor, als het me word aangeboden, of als er iets bijzonders is, maar anders doe ik het niet echt."
"profound zei: Binne 10 jaar zal je jezelf dankbaar zijn als je nu gewoon die sigaretten die je aangeboden krijgt afslaat. Op jouw leeftijd is het cool en hip om te roken, én om er bij te horen. En dit is waarschijnlijk zo cliché als iets, maar eens je begint, zal je daar later véél spijt van krijgen. Ik merk dat je verantwoord kan omgaan met cannabis, ga nu ook eens verantwoord om met tabak! Leuk reportje btw! Ik kan me mijn eerste keer wel helemaal niet meer herinneren, daar is mijn brein veel te suf voor geworden Klik om te vergroten... Hahahaha, ik zal ze voortaan afslaan... :P"
"Het idee is van Appe Doevert, maar wel met wat aanpassingen! Je kan bij aardig wat winkels een apparaatje halen, dat je met lege hulzen en roltabak je eigen sigaretten kan maken, als je nou zo'n lege huls neemt, je propt er iets in ( wel weinig ruimte, maarja maak er dan gewoon 25 :P ) en je vult de andere helft met tabak, ik denk niet dat ze je peuken zullen fouilleren Ik heb ook al ergens gelezen dat je het in je haren kan doen, dit is wel een goeie, dit word ook gedaan door illusionisten met muntjes laten verdwijnen... mvg Young!"
"Hallo! ik had laatst 3 blikken Monster Energy op, de hoeveelheid cafeïne per 100 ml is 32 mg, 1 blik bevat 500 ml, dat is dus 160 mg cafeïne per blik, dus in 3 blikken zit 480 mg cafeïne. Gezien dat dit wel een erg hoge dosis is, is het wel heel raar dat ik hier weinig van heb gevoeld Heeft dit te maken met tolerantie? mvg Young!"
"KoxBox zei: Wackie zei: Nouja, met halve liter blikken gaat het dus over 2 keer zoveel koffie. Snuif je veel slechte speed, of drink je vaak energy drink ? En misschien doet het wel iets, maar is het effect niet zo heftig dat het herkenbaar voor je is. Caffeine is geen speed of coke. Maar probeer vanavond eens 3 bilkken voor je gaat slapen en kijk eens of het ervoor zorgt dat je niet slaapt. Dat doet het denk ik wel. Klik om te vergroten... Ik denk niet dat hij speed snuift, hij is nog maar 13 dacht ik. Ik drink regelmatig koffie maar word er toch altijd behoorlijk opgefokt van. Ik kan daar niet zo goed tegen blijkbaar. Klik om te vergroten... Nee nee geen speed voor mij :P"