#1
Heb ik ook wel gehad daarom dat ik eigenlijk niet meer knetterstoned ga slapen. :Ppsychedelicchick zei:als ik mega stoned ga slapen voel ik me de volgende dag klote haha :P vet zwaar hoofd enzo en beetje depressief ofzo alsof ik zo kan huilen om nix hahaha.. maar als het al wat minder is en kga dan slapen voel ik me de volgende dag idd toppie![]()