Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik kan ook wel eens gaan knarsen van coke maar dat is zelden."
"Voel jezelf een gelukkig man, Ik voel me gewoon normaal maar ik wil ook wel opstaan zoals jou :')"
"Als het goed is heb je dan gewoon racemische, maar ik zou gewoon die dex houden en niet mengen."
"Dex is niet echt mijn ding Voel d'r weinig bij"
"ghb is kut . wie is t met me eens? wie niet.. SPEAK"
"Een vriendin van mij gebruikt al 10 jaar en zegt dat de pillen vroeger anders waren qua gevoel."
"klinkt eerder als pep idd, ik zou tijdje wachten en dan allebei apart doen, gewoon goede coke en gewoon goede pep allebei op n andere dag"
"Ik zou binnenkort graag eens cocaine willen proberen samen met een meisje dat ik goed ken. ik zou graag willen weten hoeveel wat een normale dosis is.."
"Drum economy (halfzwaar) of halfzware Van Nelle Peuken alleen bij gebrek aan shag ."
"Oke heel erg bedankt. Ik ga vanavond october en januari doen als het goed is. Dan komen ergens over 1-2-3 weken alle polls die nog gedaan moeten worden er wel te staan."