Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevoel de dag erna

Gevoel de dag erna

30 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
K
KapiteinPindaLid
01-01-2024, 00:00
Hallo,

Telkens als ik blow heb ik de dag erna een vrij apart gevoel. Ik voel me vreselijk gelukkig en tevreden met alles. Ik loop de hele tijd met een blije kop rond, en geniet werkelijk van de meest alledaagse dingen. "Goh wat is dit shirt eigenlijk lekker zacht", etc. En ik maak me helemaal nergens druk om, alle zorgen zijn verdwenen, en ik zit nog in een lekkere roes.
Is dit een effect dat iedereen heeft? Ik vraag me namelijk toch af of ik de enige ben die dit zo ervaart.
G
Guapo TemudginLid
Voel jezelf een gelukkig man,
Ik voel me gewoon normaal maar ik wil ook wel opstaan zoals jou :')
r
raadvikLid
Ik voel me de dag erna heel moe, soms ook wel een beetje het gevoel wat jij beschrijft, maar niet zo heel sterk. Ik zou zeggen; Geniet ervan! :stoned:

:grin:
M
MathesonLid
Ik ben juist altijd een beetje chaggie. Ook een beetje van die hangoogjes.
Verder ook verschrikkelijk moeite met opstaan.
O
Oom KlaasLid
Komt me enigszins wel bekend voor, maar in een minder sterke mate.
k
knolselderijLid
lijkt me heerlijk maar als dit gevoel nog 3maanden blijft aanhouden (ookal lijkt t me chill is t natuurlijk wat minder normaal)
K
KAKKENLid
IK VOEL ME DAN DE BESTE WANT IK BEN DE BESTE
s
soldiermoneyLid
Ik voel mde dan de betere dan de beste want ik ben de betere dan de beste. Ik voel me dan volkomen normaal dus.
K
KoxBoxLid
soldiermoney zei:
Ik voel mde dan de betere dan de beste want ik ben de betere dan de beste. Ik voel me dan volkomen normaal dus.
Klik om te vergroten...
:confused: Que?
P
PepTalkLid
KoxBox zei:
soldiermoney zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Volgens mij iets om kakken te kakken te zetten ofzo?
K
KoxBoxLid
PepTalk zei:
KoxBox zei:
soldiermoney zei:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Volgens mij iets om kakken te kakken te zetten ofzo?
Klik om te vergroten...
Achzo.
K
KapiteinPindaLid
Nouwja ik moet zeggen dat het de laatste tijd minder vaak voorkomt :). Ik denk dat het gewoon een beetje een zorgeloos gevoel is, dat er niks is om je druk om te maken etc. En dat je voor een buitenstaander dus gewoon een luie flikker bent :grin:. Moet kunnen zo nu en dan
Y
Young!Lid
Ik ken het :grin: ik was erg behulpzaam, licht vaagjes, en wel vrolijk :smoke:
l
lanxiangLid
Voel jezelf een gelukkig man,
Ik voel me gewoon normaal maar ik wil ook wel opstaan zoals jou :') :stoned:
c
croppLid
Als ik blow voel ik anderhalf a twee uur later helemaal niets meer, de dag erna ook niet...

KAKKEN zei:
IK VOEL ME DAN DE BESTE WANT IK BEN DE BESTE
Klik om te vergroten...
Jij zuigt zelf...
N
NoizzeeLid
Haha dat gevoel zou ik ook wel willen hebben maar voel me de dag erna meestal terug gewoon normaal.
p
psychedelicchickLid
als ik mega stoned ga slapen voel ik me de volgende dag klote haha :P vet zwaar hoofd enzo en beetje depressief ofzo alsof ik zo kan huilen om nix hahaha.. maar als het al wat minder is en kga dan slapen voel ik me de volgende dag idd toppie :grin:
c
clockcableLid
Ik voel me alleen tevreden onder invloed van mdma of pep.
P
Pizza HazeLid
Ik herken het wel..
Soms ben ik eerst nog wat depri maar daarna knalt de arrogantie er wel in. En ben ik de beste.. WOWOWHEHEOAOAHAHAHA!!!!!! :rockband:
t
twenty4sevenLid
KapiteinPinda zei:
Hallo,

Telkens als ik blow heb ik de dag erna een vrij apart gevoel. Ik voel me vreselijk gelukkig en tevreden met alles. Ik loop de hele tijd met een blije kop rond, en geniet werkelijk van de meest alledaagse dingen. "Goh wat is dit shirt eigenlijk lekker zacht", etc. En ik maak me helemaal nergens druk om, alle zorgen zijn verdwenen, en ik zit nog in een lekkere roes.
Is dit een effect dat iedereen heeft? Ik vraag me namelijk toch af of ik de enige ben die dit zo ervaart.
Klik om te vergroten...

elke dag een joint roke dus :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."