Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor shag/peuk ?

Wat voor shag/peuk ?

69 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toch zeker wel Fireleaf shag van Lucky Strike! En als ik dat niet bij de hand heb...Dan is Drum mijn tweede keuze.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vanaf gister besloten geen tabak meer te gebruiken in mn joints.
:stoned:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zal wel een kwestie van smaak zijn, rook hasj ook het liefste met sigaretten tabak.
-
-house-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Met wat voor shag/peuk draaien jullie meestal ?
k zelf met javaanse jongens 3/4. maar is er iemand die betere wiet-shag ?kent
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik gebruik altijd een peuk het merk maakt me niet uit.
Shag in een joint vind ik vies.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#6
roltabak= pall mall (rode) of belgam 20/21
vaste peuken= marlboro
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#7
geen shag
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
'k gebruik half zware shag, of 3/4. het smerigst vind ik zware shag
peuk gaat wel, alleen dan komt ie wat harder aan en is ie ook zo snel op.

Ik vind shag zo lekker zacht van smaak.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hislordship zei:
Ik gebruik altijd een peuk het merk maakt me niet uit.
Shag in een joint vind ik vies.
Klik om te vergroten...
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hasj met tabak van een sigaret.. liefste Pall mall
Wiet altijd met Drum halfzware shag :grin:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat moet wel ja.. Ik proef die hasj amper meer als ik het mix met shag. Komt ook deels omdat ik altijd dunne, lange joints draai. Dan is het toch wel belangrijk dat de tabak makkelijk verdeeld kan worden en niet zo compact is, zoals in een peuk. Anders krijg je op bepaalde delen van de joint dat je alleen tabak proeft.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met tabak vind ik veel beter smaken dan sigaret.
Meestal gewoon halfzware vanelle

met tabak draai ik ook betere joints, sigaret komt er tijdens het rollen altijd uit op het eind waardoor de joint 2 cm korter word dan de vloei. Wel is sigaret makkelijker te verdelen.

Als er geen tabak voorhanden is of als ik staand moet rollen gebruik ik sigaretten omdat dat gemakkelijk staand lukt.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
Met tabak vind ik veel beter smaken dan sigaret.
Meestal gewoon halfzware vanelle

met tabak draai ik ook betere joints, sigaret komt er tijdens het rollen altijd uit op het eind waardoor de joint 2 cm korter word dan de vloei. Wel is sigaret makkelijker te verdelen.

Als er geen tabak voorhanden is of als ik staand moet rollen gebruik ik sigaretten omdat dat gemakkelijk staand lukt.
Klik om te vergroten...

Gewoon die 2cm opvullen :P

OT: Als ik shag gebruik is het meestal zware van nelle.
MAAR... ik gebruik echt alleen shag als er geen andere optie is.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik gebruik echt nooit shag. Ik rook dan ook alleen hasj. Als je dat mixt met shag is de lekkere smaak van de hasj eraf.
Toen ik nog wiet rookte mixte ik het wel af en toe met shag, maar toen ook al liever met tabak uit een peuk.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nee juist niet man, juist hash moet je met shag roken. Ik hoest de longen al uit mijn lijf als ik aan die vieze sigareten shit moet denken.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
samson shag, of drum...

ik vind een shaggie ook beter als een peuk...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wacky zei:
Met tabak vind ik veel beter smaken dan sigaret.
Meestal gewoon halfzware vanelle

met tabak draai ik ook betere joints, sigaret komt er tijdens het rollen altijd uit op het eind waardoor de joint 2 cm korter word dan de vloei. Wel is sigaret makkelijker te verdelen.

Als er geen tabak voorhanden is of als ik staand moet rollen gebruik ik sigaretten omdat dat gemakkelijk staand lukt.
Klik om te vergroten...

Ja moet je die tabak uit een sigaret niet de schuld geven dat jij niet goed kan draaien, bij mij valt er nooit wat uit namelijk :wink:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
je moet hasj met peuk draaien, dan komt de smaak het beste naar voren,
zelf doe ik er altijd nog wat shag bij, heeerlijk
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als ik shag rook gebruik ik shag, als ik peuk rook gebruik ik peuk.
Maar ik gebruik geen plukken shag, 'k hou de plak shag als 't ware vast en schud de losse tabaksstukjes die onderop liggen uit de verpakking. Die smaken niet zo zwaar en draait fijner.
M
Maart JonkostaartLid
01-01-2024, 00:00
#20
pall mall red :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."