Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor shag/peuk ?

Wat voor shag/peuk ?

69 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nathaniel zei:
Ik gebruik altijd het gruis onderuit mn pakje sjek

Best of both worlds :grin:

:stoned:
Klik om te vergroten...

Als er geen peuk is doe ik precies het zelfde.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zal wel een kwestie van smaak zijn, rook hasj ook het liefste met sigaretten tabak.
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
da's geen gewone peuk, dat is mentos met wat peuk
Klik om te vergroten...
De menthol zit eerder in de filter want als ik die pall mall tussen men joint rol proef ik eigenlijk totaal geen menthol. :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Noizzee zei:
Oom Klaas zei:
da's geen gewone peuk, dat is mentos met wat peuk
Klik om te vergroten...
De menthol zit eerder in de filter want als ik die pall mall tussen men joint rol proef ik eigenlijk totaal geen menthol. :P
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik dus ook altijd, dat die smaak gewoon in het filter zit?
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
PepTalk zei:
Noizzee zei:
Oom Klaas zei:
da's geen gewone peuk, dat is mentos met wat peuk
Klik om te vergroten...
De menthol zit eerder in de filter want als ik die pall mall tussen men joint rol proef ik eigenlijk totaal geen menthol. :P
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik dus ook altijd, dat die smaak gewoon in het filter zit?
Klik om te vergroten...
Ben natuurlijk niet 100% zeker maar als hij in de tabak zou zitten zou ik het toch moeten proeven wanneer ik een jointje rook?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk ik ook. En hoewel de sigaretten fabrikanten natuurlijk niets geven om de gezondheid van hun klanten, denk ik dat de evt. menthol smaak/geurstoffen niet erg gezond kunnen/zouden zijn wanneer je het rookt.
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zal wel afhankelijk zijn van merk. Weet niet meer bij welke het in t tabak zat.
Ik heb wel een aantal menthol jointjes gerookt. Het is leuk voor de afwisseling, maar de 2e is al minder lekker/bijzonder.

Liefst rook ik m'n jointjes met Belgom 21. Smaak is oke en volgens mij is hij ook niet zo zwaar dus ik wordt er minder duf van. Voor de afwisseling/hasj Marlboro.
h
heersbeerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn favoriet: Van Nelle zwaar met half tabaksvervanger van de shop.
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Afgelopen vrijdag belgam 21 gehaald in belgie en moet zeggen bevalt me een stuk beter dan de peuken en shag die ik tot nu toe in men jointjes heb gehad.
L
LADdLid
01-01-2024, 00:00
#10
gewoon met mn camels die ik altijd bij me heb...
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou er toch niet aan moeten denken een joint met shag te roken. Maarja ieder ze ding.

OT: Gewoon met sigarettentabak(Marlboro, Pall Mall of Lucky Strike) Maar voor de joint maakt het merk volgens mij niet heel veel uit.

:)
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drum tok
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fishhead0707 zei:
Ik zou er toch niet aan moeten denken een joint met shag te roken. Maarja ieder ze ding.

OT: Gewoon met sigarettentabak(Marlboro, Pall Mall of Lucky Strike) Maar voor de joint maakt het merk volgens mij niet heel veel uit.

:)
Klik om te vergroten...

Eer je er aangewent bent is het stukken beter:)
Beter draaien, en je proeft de wiet/hasj stukken beter.
+ het is goedkoper... :rolleyes:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
PepTalk zei:
Fishhead0707 zei:
Ik zou er toch niet aan moeten denken een joint met shag te roken. Maarja ieder ze ding.

OT: Gewoon met sigarettentabak(Marlboro, Pall Mall of Lucky Strike) Maar voor de joint maakt het merk volgens mij niet heel veel uit.

:)
Klik om te vergroten...

Eer je er aangewent bent is het stukken beter:)
Beter draaien, en je proeft de wiet/hasj stukken beter.
+ het is goedkoper... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Hmm toch maar is een keer testen dan.. :smoke:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vanaf gister besloten geen tabak meer te gebruiken in mn joints.
:stoned:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Marlboro Gold of JPS Silver, light rommel dus.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#17
eigenlijk altijd halfzware van nelle omdat ik dat altijd bij me heb.









en als ik er geld voor heb draai ik mijn joint met een 50% wiet / 50% wiet verhouding :P :stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoezo als je er geld voor hebt?
'k Draai altijd 70% wiet en 30% tabak maar dan word 't gewoon een kleine joint,
hoeft niet duur te worden als je er meer wiet in wilt doen lijkt me.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#19
drum
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#20
roltabak : Belgam 20 / Tigra
sigaretten : Marlboro / Camel

en als ik er geld voor heb draai ik mijn joint met een 50% wiet / 50% wiet verhouding
Klik om te vergroten...
100% wiet dus =)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."