#1
Nathaniel zei:Ik gebruik altijd het gruis onderuit mn pakje sjek
Best of both worlds![]()
![]()
Als er geen peuk is doe ik precies het zelfde.
Nathaniel zei:Ik gebruik altijd het gruis onderuit mn pakje sjek
Best of both worlds![]()
![]()
De menthol zit eerder in de filter want als ik die pall mall tussen men joint rol proef ik eigenlijk totaal geen menthol. :POom Klaas zei:da's geen gewone peuk, dat is mentos met wat peuk
Noizzee zei:De menthol zit eerder in de filter want als ik die pall mall tussen men joint rol proef ik eigenlijk totaal geen menthol. :POom Klaas zei:da's geen gewone peuk, dat is mentos met wat peuk
Ben natuurlijk niet 100% zeker maar als hij in de tabak zou zitten zou ik het toch moeten proeven wanneer ik een jointje rook?PepTalk zei:Noizzee zei:De menthol zit eerder in de filter want als ik die pall mall tussen men joint rol proef ik eigenlijk totaal geen menthol. :POom Klaas zei:da's geen gewone peuk, dat is mentos met wat peuk
Dat dacht ik dus ook altijd, dat die smaak gewoon in het filter zit?
Fishhead0707 zei:Ik zou er toch niet aan moeten denken een joint met shag te roken. Maarja ieder ze ding.
OT: Gewoon met sigarettentabak(Marlboro, Pall Mall of Lucky Strike) Maar voor de joint maakt het merk volgens mij niet heel veel uit.
![]()

PepTalk zei:Fishhead0707 zei:Ik zou er toch niet aan moeten denken een joint met shag te roken. Maarja ieder ze ding.
OT: Gewoon met sigarettentabak(Marlboro, Pall Mall of Lucky Strike) Maar voor de joint maakt het merk volgens mij niet heel veel uit.
![]()
Eer je er aangewent bent is het stukken beter
Beter draaien, en je proeft de wiet/hasj stukken beter.
+ het is goedkoper...![]()



100% wiet dus =)en als ik er geld voor heb draai ik mijn joint met een 50% wiet / 50% wiet verhouding
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."