#1
Wacky zei:Met tabak vind ik veel beter smaken dan sigaret.
Meestal gewoon halfzware vanelle
met tabak draai ik ook betere joints, sigaret komt er tijdens het rollen altijd uit op het eind waardoor de joint 2 cm korter word dan de vloei. Wel is sigaret makkelijker te verdelen.
Als er geen tabak voorhanden is of als ik staand moet rollen gebruik ik sigaretten omdat dat gemakkelijk staand lukt.
Ja moet je die tabak uit een sigaret niet de schuld geven dat jij niet goed kan draaien, bij mij valt er nooit wat uit namelijk
