Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor shag/peuk ?

Wat voor shag/peuk ?

69 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wacky zei:
Met tabak vind ik veel beter smaken dan sigaret.
Meestal gewoon halfzware vanelle

met tabak draai ik ook betere joints, sigaret komt er tijdens het rollen altijd uit op het eind waardoor de joint 2 cm korter word dan de vloei. Wel is sigaret makkelijker te verdelen.

Als er geen tabak voorhanden is of als ik staand moet rollen gebruik ik sigaretten omdat dat gemakkelijk staand lukt.
Klik om te vergroten...

Ja moet je die tabak uit een sigaret niet de schuld geven dat jij niet goed kan draaien, bij mij valt er nooit wat uit namelijk :wink:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
je moet hasj met peuk draaien, dan komt de smaak het beste naar voren,
zelf doe ik er altijd nog wat shag bij, heeerlijk
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik shag rook gebruik ik shag, als ik peuk rook gebruik ik peuk.
Maar ik gebruik geen plukken shag, 'k hou de plak shag als 't ware vast en schud de losse tabaksstukjes die onderop liggen uit de verpakking. Die smaken niet zo zwaar en draait fijner.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik doe dr altijd lucky strike in. Ik vind shag echt ranzig in mn blow, vooral zware.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik gebruik altijd het gruis onderuit mn pakje sjek

Best of both worlds :grin:

:stoned:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nathaniel zei:
Ik gebruik altijd het gruis onderuit mn pakje sjek

Best of both worlds :grin:

:stoned:
Klik om te vergroten...

Als er geen peuk is doe ik precies het zelfde.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Marlboro Gold of JPS Silver, light rommel dus.
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#8
eigenlijk altijd halfzware van nelle omdat ik dat altijd bij me heb.









en als ik er geld voor heb draai ik mijn joint met een 50% wiet / 50% wiet verhouding :P :stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoezo als je er geld voor hebt?
'k Draai altijd 70% wiet en 30% tabak maar dan word 't gewoon een kleine joint,
hoeft niet duur te worden als je er meer wiet in wilt doen lijkt me.
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#10
drum
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#11
roltabak : Belgam 20 / Tigra
sigaretten : Marlboro / Camel

en als ik er geld voor heb draai ik mijn joint met een 50% wiet / 50% wiet verhouding
Klik om te vergroten...
100% wiet dus =)
X
XblisterLid
01-01-2024, 00:00
#12
^me eens. draai trouwens meestal met rode pallmall shag. best te doen vind ik zo. ondanks dat het zware shag is heeft hij een milde smaak waardoor de smaak van de wiet goed naar voren komt vind ik
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
Met tabak vind ik veel beter smaken dan sigaret.
Meestal gewoon halfzware vanelle

met tabak draai ik ook betere joints, sigaret komt er tijdens het rollen altijd uit op het eind waardoor de joint 2 cm korter word dan de vloei. Wel is sigaret makkelijker te verdelen.

Als er geen tabak voorhanden is of als ik staand moet rollen gebruik ik sigaretten omdat dat gemakkelijk staand lukt.
Klik om te vergroten...

Dit dus. :P
d
drugschannelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Meestal puur .... in Blunt, Bong, Pijp (Budbomb, Skeleton)

Anders met Belgam 20.
Shag is beter want dan rookt je joint niet zo hard op.
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind dat joints gerold met sigaretten echt een gore smaak hebben, geef mij maar roltabak, zo licht mogelijk. Meestal gebruik ik dus Belgam 21, vind ik wel lekker zacht smaken.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
gewoon lekkere normale drum met goedgecrushte wiet... ik kan minder strak draaien met sigaretten tabak, hij gaat sneller op en tis gewoon viezer.
A
AgaronLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het liefst gebruik ik Drum Blauw of Drum Geel, maar als ik in de buurt van België ben dan gaat mijn voorkeur toch naar Belgram 21, dan koop ik meestal ook meteen een paar pakjes shag. Beste shag voor joints vind ik :stoned:
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Toen ik een pakje Belgam 21 ging halen in een nachtwinkel waar ik nog nooit geweest was, vroeg die man met een brede smile of ik er lange vloeitjes bij wou hebben. Na een beetje verward toegestemd te hebben zei hij, ja de meeste mensen die hier Belgam 21 kopen, willen er lange vloeitjes bij, veel plezier. :wink:
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Altijd met sigaretten en het liefst, altijd eigenlijk, met menthol sigaretten. Kent menthol. Na een jointje rook ik ook altijd menthol, voor mijn gevoel komt de high dan weer lekker terug.
Met shag vind ik smerig.


:stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mike zei:
Altijd met sigaretten en het liefst, altijd eigenlijk, met menthol sigaretten. Kent menthol. Na een jointje rook ik ook altijd menthol, voor mijn gevoel komt de high dan weer lekker terug.
Met shag vind ik smerig.


:stoned:
Klik om te vergroten...

De high komt dan niet terug, de stonedheid wel, door de nicotine :wink:

Maar ik dacht altijd dat bij de menthol sigaretten de 'smaak' in het filter zit? En niet in de tabak zelf? Anders ga ik dat zeker ook eens proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."