Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat voor shag/peuk ?

Wat voor shag/peuk ?

69 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#1
drum
g
geekosLid
01-01-2024, 00:00
#2
roltabak : Belgam 20 / Tigra
sigaretten : Marlboro / Camel

en als ik er geld voor heb draai ik mijn joint met een 50% wiet / 50% wiet verhouding
Klik om te vergroten...
100% wiet dus =)
X
XblisterLid
01-01-2024, 00:00
#3
^me eens. draai trouwens meestal met rode pallmall shag. best te doen vind ik zo. ondanks dat het zware shag is heeft hij een milde smaak waardoor de smaak van de wiet goed naar voren komt vind ik
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wacky zei:
Met tabak vind ik veel beter smaken dan sigaret.
Meestal gewoon halfzware vanelle

met tabak draai ik ook betere joints, sigaret komt er tijdens het rollen altijd uit op het eind waardoor de joint 2 cm korter word dan de vloei. Wel is sigaret makkelijker te verdelen.

Als er geen tabak voorhanden is of als ik staand moet rollen gebruik ik sigaretten omdat dat gemakkelijk staand lukt.
Klik om te vergroten...

Dit dus. :P
d
drugschannelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Meestal puur .... in Blunt, Bong, Pijp (Budbomb, Skeleton)

Anders met Belgam 20.
Shag is beter want dan rookt je joint niet zo hard op.
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind dat joints gerold met sigaretten echt een gore smaak hebben, geef mij maar roltabak, zo licht mogelijk. Meestal gebruik ik dus Belgam 21, vind ik wel lekker zacht smaken.
B
BiertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
gewoon lekkere normale drum met goedgecrushte wiet... ik kan minder strak draaien met sigaretten tabak, hij gaat sneller op en tis gewoon viezer.
A
AgaronLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het liefst gebruik ik Drum Blauw of Drum Geel, maar als ik in de buurt van België ben dan gaat mijn voorkeur toch naar Belgram 21, dan koop ik meestal ook meteen een paar pakjes shag. Beste shag voor joints vind ik :stoned:
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toen ik een pakje Belgam 21 ging halen in een nachtwinkel waar ik nog nooit geweest was, vroeg die man met een brede smile of ik er lange vloeitjes bij wou hebben. Na een beetje verward toegestemd te hebben zei hij, ja de meeste mensen die hier Belgam 21 kopen, willen er lange vloeitjes bij, veel plezier. :wink:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zal wel een kwestie van smaak zijn, rook hasj ook het liefste met sigaretten tabak.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."