#1
ik heb in nederland ooit die lichtblauwe drum gekocht, deze was nog wel redelijk maar ik vind belgam toch nog beter/lichter...


Peuken in een joint vind ik vies, en dan is ie zo snel op...Hislordship zei:Ik gebruik altijd een peuk het merk maakt me niet uit.
Shag in een joint vind ik vies.
cropp zei:Peuken in een joint vind ik vies, en dan is ie zo snel op...Hislordship zei:Ik gebruik altijd een peuk het merk maakt me niet uit.
Shag in een joint vind ik vies.
Ik vind het niet zo nauw komen,
Met sigaretten draaien is niet écht vies
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."