Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"atbboy zei: Verkeerd dorp en verkeerde vrienden, als 14/15 jarige met vrienden van dezelfde leeftijd die toen al dealde coke en speed. Eerste keer was speed, vond het niet zoveel aan, toen kreeg ik een keer coke aangeboden op de kermis, vond het zooo geweldig ... Toen steeds vaker coke gaan gebruiken en toen elke dag en ook steeds vaker speed, stelen van me ouders/broertjes en toen vroeg ik aan een ''maatje'' van me of hij even halve had waar ik nu even geen geld voor had, wat normaal gesporken heel normaal was omdat ik toch altijd aan geld kom komen van me ouders/broertjes maar die waren er toen achter gekomen en hadden de kluis sleutel verstop. Toen kon ik het geld dus niet terug betalen en dat ''maatje'' van me ging rente eisen, eerst was het 20euro maar op een gegeven moment heeft hij er 150euor van gemaakt, maar dat kon ik ook niet betalen en toen heeft hij me in elkaar getrapt en een me nieuwe aerox ook in elkaar getrapt. Aangifte van Mishandeling en Afpersing gedaan, maar toen kwamen er allemaal bedreigingen naar mij... Ga betalen of we verbouwen je gezicht, Ik kom met een paar man naar je huis (broer van een maat van dat ''maatje'' is een gevaarlijke gozer met huurmoordenaars enz.) dus toen dacht ik wat kan ik nou doen om mijn schuld terug te betalen, ik dus maar coke gaan verkopen, 2e avond opgepakt met 15 gram coke op zak... DON`T do drugs! Ben nu 16 en al 3-4 maanden clean. Klik om te vergroten... wat een verhaal nooit aan gedacht om een paar dagen te gaan werken ipv coke te dealen om ocharme 150 terug te betalen??"
"streetbiker zei: ik snap ook niet dat als het zo slecht en gevaarlijk is nog verkocht mag worden Klik om te vergroten... HAhahahaha serieus?"
"Exceptional Insight zei: Doet flink onder voor de 18 jarige, maar is alsnog niet slecht. Klik om te vergroten... weet je toevallig hoe de 12jarige is? had deze vandaag bijna gekocht vandaar..."
"Exceptional Insight zei: Hotseflots zei: weet je toevallig hoe de 12jarige is? had deze vandaag bijna gekocht vandaar... Klik om te vergroten... Kwestie van smaak. Ik vond de 12 jarige lekkerder dan de 15 jarige. Maar die van 18 definitely takes the cake. Klik om te vergroten... ja, maar de 18j is ook ongeveer dubbel zo duur als de 12j. denk dat ik de 12j maar eens ga halen binnekort"
"sjelepopi zei: Waar kopen jullie shag van het merk Belgam? Hier in het zuiden van het land vind ik het nergens. Is dit alleen een bepaalde delen van Nederland soms te koop? De lokale tabakzaak kon mij ook niet verder helpen. Klik om te vergroten... Is alleen in België verkrijgbaar,ik gebruik zelf ook altijd belgam 20/21 en niks beat deze tabak. niet zo vies al een joint met (half)zware tabak, je proeft de wiet gewoon niet meer"
"Hotseflots zei: sjelepopi zei: Waar kopen jullie shag van het merk Belgam? Hier in het zuiden van het land vind ik het nergens. Is dit alleen een bepaalde delen van Nederland soms te koop? De lokale tabakzaak kon mij ook niet verder helpen. Klik om te vergroten... Is alleen in België verkrijgbaar,ik gebruik zelf ook altijd belgam 20/21 en niks beat deze tabak. niets zo vies al een joint met (half)zware tabak, je proeft de wiet gewoon niet meer Klik om te vergroten..."
"ik heb in nederland ooit die lichtblauwe drum gekocht, deze was nog wel redelijk maar ik vind belgam toch nog beter/lichter..."
"Zolpidem zou kunnen, dit werkt maar kort.."
"DSVM zei: Ik dacht zelf aan temazepam,maar daar schijn je iets van 8 uur slaap minimaal nodig voor te hebben. Klik om te vergroten... In zowat elke bijsluiter van slaapmedicatie zal wel staan dat je minimaal 7à8 uur slaap nodig hebt."
"Als er een PV is opgemaakt, krijg je hier normaal een kopie van thuis. Zolang je geen grote hoeveelheid bij jehebt (>5gr) zul je geen gezeik krijgen. of je moet bv 10 zakjes van 0.5gr bij hebben dan kun je erop rekenen dat ze over dealer hoeveelheden beginnen .. Dus, geen zorgen maken"