Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe beste vloei

De beste vloei

60 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#1
^ Dat werd eerst wel gedacht, maar blijkt bullshit te zijn



En die shit brandt voor geen meter
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
SmokeMe zei:
^ Dat werd eerst wel gedacht, maar blijkt bullshit te zijn



En die shit brandt voor geen meter
Klik om te vergroten...

Inderdaad, en ik vind het er maar degoutant uitzien. Naar het einde toe ziet heel dat plastieken spel er bruin uit. :kots:
F
FantanLid
01-01-2024, 00:00
#3
smoking papers zijn niet zo chil, gewoon blauwe futurola voor je binnenstebuiten jointje.
n
nachtapothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
OBC Slim - Natural arabic gom paper... :stoned:
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik draai alleen met smoking silver, gold en zwart. en als het niet past heb ik smoking groen:) ik krijg het gratis bij de shop. dus heb alle soorten thuis liggen :P
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Smoking gold of zwart vind ik het fijnst. Er zijn weinig vloeitjes waar ik echt een probleem mee heb.
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Smoking Black, ooit mee begonnen, gewent geraakt, nooit andere gekocht :stoned:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Smoking Deluxe!

t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#9
Meestal Smoking Gold, maar als het laat is en ik bij het tankstation lange vloei moet halen (Ik raak ALTIJD mijn vloei kwijt :confused: ) ben ik verplicht Mascotte Kingsize te gebruiken, dat vind ik echt WC papier, en rook ik dan ook liever alleen inside-out.
Ik zag laatst ook iemand een toeter roken die praktisch doorzichtig was, vond ik er wel baas uitzien, maar zou niet weten welke vloei het was.

Heel af en toe wil er nog wel eens een L van kleine vloeitjes af gaan als ik geen lange vloei heb,
alleen jammer dat ik mijn sjekkies met Rizla Rood draai, waardoor je dan een ranzig smakende, en veel te snel brandende joint krijgt.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#10
taeknic zei:
Ik zag laatst ook iemand een toeter roken die praktisch doorzichtig was, vond ik er wel baas uitzien, maar zou niet weten welke vloei het was.
Klik om te vergroten...

dat is cellulose vloei van jaja
ze zijn wel vet maar smaken nergens naar
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
^^ Kunnen ook beter tegen de regen.
ook goede verhalen gehoord over RAW.

zelf nog altijd jaja silver of smoking blue.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#12
smoking deluxe (zwarte)
rizla zilver
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#13

Best!
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
zo veel en zo vaak mogelijk bluntjes

blueberry purple kiwi-watermelon of bubblegum i love it all
S
STRANQERLid
01-01-2024, 00:00
#15
nicolai zei:
hehe, wtf...:grin: Bestaat dat echt?
Klik om te vergroten...

Nee
l
lazyLid
01-01-2024, 00:00
#16
smoking green en heel af en toe een bluntje met chocolade smaak :)
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Smoking Green, 100% pure hennepvloei. Vind het makkelijk draaien, want ze zijn fucking breed. Het is witte vloei, dus als je jointje bijna op is is het net een sjaggie. Daarnaast smaakt het ook "beter" dan rijstevloei. En het brandt zelfs nóg langzamer!
Jaja Gold staat bij mij op de 2e plaats.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
nicolai zei:
hehe, wtf...:grin: Bestaat dat echt?
Klik om te vergroten...
Nee...
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#19
doe ik ook altijd :P als ik thuis ben knip ik er vaak gewoon een strook af :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Damien0124 zei:
Smoking Green, 100% pure hennepvloei. Vind het makkelijk draaien, want ze zijn fucking breed.
Klik om te vergroten...
Ik rol hem toch eerder dicht met smoking gold/black, plus hoe dikker je vloei, hoe meer papier je rookt, als ik zulke brede vloei heb vouw ik hem, lik ik er voorzichtig over en scheur ik het af...

Veel papier is vies en ongezond...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."