Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik trap af met dit topic! Zoals het topictitel luidt, vermeld wat jij de beste Haze soort vindt. Waarom? Welke coffeeshop? Wat is de prijs>? Ik trap af met 3 soortjes, van ziekelijk naar zeer goed! - Strawberry Haze : Grasshopper Eindhoven - 12 euro per gram! Ziekelijke zoete haze, die ruikt en smaakt naar zijn naam! Een must om te roken - S5 Haze : Bazaar Apeldoorn - 15 euro per gram! Ziekelijk penetrante haze, zeer sterk en oogsluitend. - Buda Cheese Haze: Tbunkertje Apeldoorn - 10 per gram! Kaas achtige haze zoals de naam doet vermoeden. Erg natuurlijke smaak en doet mij echt denken aan warme stonede zomer nachten. Ik ben een echte Haze roker, ik vind bijna niks zo lekker als een verse sticky Haze... Laat jou ervaringen horen, post foto`s en deel de meningen."
"Oom Klaas zei: Buddha Haze is wel lekker, maar die namen zeggen ook weer zo weinig he. Klik om te vergroten... Ben ik niet helemaal met jou eens, tenzij een coffeeshop ze zelf gaat verzinnen. De namen zijn vastgesteld uit kruizingen. Je kan ze allemaal opzoeken, en elke soort is dan ook anders."
"Fantan zei: Super Lemon Haze van Greenhouse met z'n glinsterende kristallen en z'n citroen smaak.. focking spang. Dat is echt een aanrader, zeker nu de zomer er aan komt.. En Hawaian Snow van Greenhouse is ook een hele goede haze. Super Lemon is 13 geloof ik en Hawaian 11 euro. Klik om te vergroten... Goede tip om eens voor af te reizen, vooral die Lemon haze lijkt mij zeker de moeite waard.. Die zal zeker in mijn top 5 belanden ben ik bang voor.. Ik hou van die fruitige soortjes! Naast de strawberry die ik noemde heb je btw ook de Apple bij de Grasshopper."
"Lood zei: nachtapotheker zei: Oom Klaas zei: Buddha Haze is wel lekker, maar die namen zeggen ook weer zo weinig he. Klik om te vergroten... Ben ik niet helemaal met jou eens, tenzij een coffeeshop ze zelf gaat verzinnen. De namen zijn vastgesteld uit kruizingen. Je kan ze allemaal opzoeken, en elke soort is dan ook anders. Klik om te vergroten... De shops moeten ook maar gewoon de teler op zijn woord geloven he en die weer zijn zaden/ stekken bron. Meestal zijn de namen van wietsoortjes in de shop gewoon bullshit, Je maakt mij niet wijs dat al die shops het hele jaar dezelfde shit verkopen(terwijl de prijslijst nooit veranderd) Klik om te vergroten... Dan weet ik niet welke shops jij bezoekt..? Een gemiddelde shop, werkt met telers die toch echt wel bij de zadenbank hun zaden halen. Al die zaden worden professioneel gekweekt, anders heb je natuurlijk geen shopwaardige wiet. Een naam verzinnen bij een haze lijkt mij helemaal bull. Jij kan een Ferrari toch ook niet verkopen als zijnde een Lada? Of andersom? En jah, ik snap je best.. Er zullen meer dan zat (klote) shops zijn, die zich aan dit soort praktijken wagen, aangezien de gemiddelde klant die daar binnen stapt het toch niet bekommert."
"blu zei: De Black Widow Haze van de Bazaar in Apeldoorn is ook lekker te roken, maar S5 is inderdaad fucking baas. Klik om te vergroten... De Black Widow ken ik ook jah.. ook idd een lekkertje. Jammer dat de prijzen daar toren hoog zijn! Een van de duurste shops qua haze, 15 eurie.."
"NY Diesel haze zeg je daar... Waar wordt deze soort verkocht?"
"OBC Slim - Natural arabic gom paper..."
"Dikke Super Silver Haze..."