Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe beste vloei

De beste vloei

60 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
van die cellulose vloei is af en toe ook wel grappig om mensen mee voor de gek te houden :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De beste vloei
Klik om te vergroten...

Lange.. :grin:
A
Arjan`Lid
01-01-2024, 00:00
#3
smoking master nog iets smaller dan gold of black maar precies goed en geen gezeur met ommetjes draaien enzo
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
W.F.L. zei:
De beste vloei
Klik om te vergroten...

Lange.. :grin:
Klik om te vergroten...
:stoned: :tearsofjoy:
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Smoking Eco. Rolt fijn, en smaakt beter dan rijstvloei.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#6
smoking groen.

Maar bijna altijd koop ik grijze rizlas uit pure luiheid omdat die bijna altijd de eerste zijn die ik zie liggen
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#7
smoking green of blue
vroeger bob marley blaadjes
en heel soms eens gewone rizla lange blaadjes
b
boterzuurLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik draai met alles net zo makkelijk alleen mascotte king size vind ik zelf een beetje treurig. Draai wss met die nog steeds beter dan de gemiddelde stoner. Draai zelfs nog met korte vloei als ik niet anders kan, gewoon een L.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
boterzuur zei:
Ik draai met alles net zo makkelijk alleen mascotte king size vind ik zelf een beetje treurig. Draai wss met die nog steeds beter dan de gemiddelde stoner. Draai zelfs nog met korte vloei als ik niet anders kan, gewoon een L.
Klik om te vergroten...

je bent zelf blijkbaar niet echt een stoner, want opscheppen vind ik niet in mijn woordenboekje.... waar de fak ligt dat ding? raak ook altijd alles kwijt :rolleyes:
b
boterzuurLid
01-01-2024, 00:00
#10
DutchCookie zei:
boterzuur zei:
Ik draai met alles net zo makkelijk alleen mascotte king size vind ik zelf een beetje treurig. Draai wss met die nog steeds beter dan de gemiddelde stoner. Draai zelfs nog met korte vloei als ik niet anders kan, gewoon een L.
Klik om te vergroten...

je bent zelf blijkbaar niet echt een stoner, want opscheppen vind ik niet in mijn woordenboekje.... waar de fak ligt dat ding? raak ook altijd alles kwijt :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Hmmm klonk inderdaad een beetje opschepperig, maarja, als je de mogelijkheden hebt.

Wel een beetje jammer dat men blijkbaar moet voldoen aan jouw woordenboekje voordat men een stoner kan zijn. Dat is nog arroganter dan wat ik zeg. :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#11
een l maken met kleine vloeitjes is niet echt moeilijk ofzo :tearsofjoy:
en zonde want het brand achterlijk snel weg
b
boterzuurLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oom Klaas zei:
een l maken met kleine vloeitjes is niet echt moeilijk ofzo :tearsofjoy:
en zonde want het brand achterlijk snel weg
Klik om te vergroten...


True, maar als ik niet anders kan. Meestal heb ik een kort pakje rijstenvloei in m'n jas als last resort.
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#13
L van lange vloei jaja slim :wink:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#14
niemand die RAW gebruikt?
what a shame! :tongueout:
sinds ik RAW gebruik moet ik die witte vloei echt niet meer :kots:
wat een gore smaak
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
gamezz zei:

Raw connaisseur + filtertips , beste vloei ooit.
hard pakje (kreuken niet in je broekzak) en een handig elastiekje om je pakje dicht te houden (verwerkt in het pakje zodat het onmogelijk is het elastiekje te verliezen, gemaakt voor stoners dus )
Klik om te vergroten...

dit ziet er wel sick uit, maar ik heb geen idee waar dat word verkocht. ik heb het nog nooit ergens zien liggen.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#16
had er al wat over gehoord vroeger , toen op Dour een pakje gekocht en direct goedgekeurd.
toen ontdekt dat een nachtwinkel in de buurt ze had. je kanze bestellen op azarius en in sommige coffeeshops en headshops moeten ze zeker te vinden zijn. Goed zoeken is de boodschap dus :grin:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ok volgend jaar op Dour kopen dus :P
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#18
schijvenbikker zei:
Smoking Black, ooit mee begonnen, gewend geraakt, nooit andere gekocht :stoned:
Klik om te vergroten...


verbeterd =)

ik heb nu smoking red, zijn ook best te doen alleen draai je er wel dikke vatsige schoorsteentjes mee :hearteyes:
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#19
Meestal Smoking Gold, maar als het laat is en ik bij het tankstation lange vloei moet halen (Ik raak ALTIJD mijn vloei kwijt :confused: ) ben ik verplicht Mascotte Kingsize te gebruiken, dat vind ik echt WC papier, en rook ik dan ook liever alleen inside-out.
Ik zag laatst ook iemand een toeter roken die praktisch doorzichtig was, vond ik er wel baas uitzien, maar zou niet weten welke vloei het was.

Heel af en toe wil er nog wel eens een L van kleine vloeitjes af gaan als ik geen lange vloei heb,
alleen jammer dat ik mijn sjekkies met Rizla Rood draai, waardoor je dan een ranzig smakende, en veel te snel brandende joint krijgt.
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#20
taeknic zei:
Ik zag laatst ook iemand een toeter roken die praktisch doorzichtig was, vond ik er wel baas uitzien, maar zou niet weten welke vloei het was.
Klik om te vergroten...

dat is cellulose vloei van jaja
ze zijn wel vet maar smaken nergens naar

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."