#1
Aalpoepert zei:Die gebruik ik dus altijdWietje zei:En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx![]()
En hoe rookt het?
Aalpoepert zei:Die gebruik ik dus altijdWietje zei:En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx![]()
Het rookt net als een jointje, hoewel het spul zelf niet naar tabak ruikt vind ik de smaak aardig in de buurt komen met wat hasj of wiet. Ik heb me laten vertellen dat als je puur greengo in een sjekkie rookt het wel weer anders is.Wietje zei:Aalpoepert zei:Die gebruik ik dus altijdWietje zei:En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx![]()
En hoe rookt het?want ik heb het altijd al eens willen proberen! =D
Wietje zei:Aalpoepert zei:Die gebruik ik dus altijdWietje zei:En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx![]()
En hoe rookt het?want ik heb het altijd al eens willen proberen! =D
.
.
caatje zei:Meestal Drum maar heb ontdekt dat de shag van pall mall ook goed te doen is. Met sigaretten vind ik het niet zo. Ondanks dat ik mijn filter met een vouwtje rol komt er toch altijd grsigarettengruis mee dat je dan weer met veel gemier uitspuugt en als dat dan weer niet lukt je aan je tong moet gaan zitten of liggen plukken. Erg vervelend.

Xeloc zei:Alles gecombineerd met Frankrijk is bagger...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."