#1
Camel blond tabak vind ik wel goed.
Belgam vind ik maar kut van smaak
en van nelle tabak bij de joint heeft een prachtige smaak
Belgam vind ik maar kut van smaak
en van nelle tabak bij de joint heeft een prachtige smaak

Hightimesz zei:ik blow het liefst met sigarettentabak omdat er dan minder lucht in de joint zit vergeleken met roltabac, hoe stevig je het ook draait, volgens mij is dit altijd zo...
roltabac geeft volgens mij dan tog wel wat meer smaak, maar door de lucht kun je minder lang genieten van de joint.. zo dan kies ik tog voor sigarettentabac..
maar ik zou zeker niet nee zeggen als ik een joint moet rollen met roltabac!
-peace-![]()
Die gebruik ik dus altijdWietje zei:En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx
Aalpoepert zei:Die gebruik ik dus altijdWietje zei:En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx![]()
Het rookt net als een jointje, hoewel het spul zelf niet naar tabak ruikt vind ik de smaak aardig in de buurt komen met wat hasj of wiet. Ik heb me laten vertellen dat als je puur greengo in een sjekkie rookt het wel weer anders is.Wietje zei:Aalpoepert zei:Die gebruik ik dus altijdWietje zei:En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx![]()
En hoe rookt het?want ik heb het altijd al eens willen proberen! =D
Wietje zei:Aalpoepert zei:Die gebruik ik dus altijdWietje zei:En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx![]()
En hoe rookt het?want ik heb het altijd al eens willen proberen! =D
.
.
caatje zei:Meestal Drum maar heb ontdekt dat de shag van pall mall ook goed te doen is. Met sigaretten vind ik het niet zo. Ondanks dat ik mijn filter met een vouwtje rol komt er toch altijd grsigarettengruis mee dat je dan weer met veel gemier uitspuugt en als dat dan weer niet lukt je aan je tong moet gaan zitten of liggen plukken. Erg vervelend.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."