Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete roltabak bij de joint?

Favoriete roltabak bij de joint?

69 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Camel blond tabak vind ik wel goed.

Belgam vind ik maar kut van smaak

en van nelle tabak bij de joint heeft een prachtige smaak
H
HightimeszLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik blow het liefst met sigarettentabak omdat er dan minder lucht in de joint zit vergeleken met roltabac, hoe stevig je het ook draait, volgens mij is dit altijd zo...

roltabac geeft volgens mij dan tog wel wat meer smaak, maar door de lucht kun je minder lang genieten van de joint.. zo dan kies ik tog voor sigarettentabac..
maar ik zou zeker niet nee zeggen als ik een joint moet rollen met roltabac!

-peace- :stoned:
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hightimesz zei:
ik blow het liefst met sigarettentabak omdat er dan minder lucht in de joint zit vergeleken met roltabac, hoe stevig je het ook draait, volgens mij is dit altijd zo...

roltabac geeft volgens mij dan tog wel wat meer smaak, maar door de lucht kun je minder lang genieten van de joint.. zo dan kies ik tog voor sigarettentabac..
maar ik zou zeker niet nee zeggen als ik een joint moet rollen met roltabac!

-peace- :stoned:
Klik om te vergroten...

Ik vind net dat sigarette tabak veel luchtiger rookt dan roltabak :tongueout:

Voor de rest altijd Belgam 21.. (en een +1 voor hun nieuwe verpakking :tongueout:!)

En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wietje zei:
En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx
Klik om te vergroten...
Die gebruik ik dus altijd :grin:
S
SmokeMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gele Drum
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Aalpoepert zei:
Wietje zei:
En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx
Klik om te vergroten...
Die gebruik ik dus altijd :grin:
Klik om te vergroten...

En hoe rookt het? :tongueout: want ik heb het altijd al eens willen proberen! =D
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wietje zei:
Aalpoepert zei:
Wietje zei:
En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx
Klik om te vergroten...
Die gebruik ik dus altijd :grin:
Klik om te vergroten...

En hoe rookt het? :tongueout: want ik heb het altijd al eens willen proberen! =D
Klik om te vergroten...
Het rookt net als een jointje, hoewel het spul zelf niet naar tabak ruikt vind ik de smaak aardig in de buurt komen met wat hasj of wiet. Ik heb me laten vertellen dat als je puur greengo in een sjekkie rookt het wel weer anders is.

Maar ik wil niet anders meer!
w
wakawakaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wietje zei:
Aalpoepert zei:
Wietje zei:
En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx
Klik om te vergroten...
Die gebruik ik dus altijd :grin:
Klik om te vergroten...

En hoe rookt het? :tongueout: want ik heb het altijd al eens willen proberen! =D
Klik om te vergroten...

Als je greengo puur rookt smaakt het een beetje mintachtig.
Het mooie is dat als je het met wiet/hasj rookt smaak je de greengo niet meer maar alleen nog maar de wiet/hasj.
Ik rook zelf ook nog alleen maar wiet met greengo :stoned: .
Handig voor mensen die willen smoken zonder nicotine erbij maar geen zin hebben om gelijk een pure jonko naar binnen te werken :rock: .
H
HakvleesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Altijd Van Nelle halfzwaar omdat ik dat normaal ook rook. Maar lichtblauwe drum is ook een goeie omdat die minder smaak heeft en je dus meer wiet proeft. Golden Virginia is ook een aanrader.
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#10
Belgam 20, omdat ik daar ook men sigaretten van rol...
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#11
als ik in een goedkope bui ben:


en op andere momenten belgam 21
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Meestal Drum maar heb ontdekt dat de shag van pall mall ook goed te doen is. Met sigaretten vind ik het niet zo. Ondanks dat ik mijn filter met een vouwtje rol komt er toch altijd grsigarettengruis mee dat je dan weer met veel gemier uitspuugt en als dat dan weer niet lukt je aan je tong moet gaan zitten of liggen plukken. Erg vervelend.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik hou neit zo van de smaak van rolshag
rol meestal met marlboro light sigaret :tearsofjoy: het heeft nietzo'n overheersende smaak van tabak of hoe je het ook noemt ( in dagelijksleven rook ik geen sigaretten)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
caatje zei:
Meestal Drum maar heb ontdekt dat de shag van pall mall ook goed te doen is. Met sigaretten vind ik het niet zo. Ondanks dat ik mijn filter met een vouwtje rol komt er toch altijd grsigarettengruis mee dat je dan weer met veel gemier uitspuugt en als dat dan weer niet lukt je aan je tong moet gaan zitten of liggen plukken. Erg vervelend.
Klik om te vergroten...

Dan is je tip nog steeds niet goed genoeg, en aanstampen is zeker met sigaretten erg belangrijk!

Ik rol zelf ook gewoon met shag hoor (drum blauw of geel, lekker licht!). Makkelijker om te draaien en een stuk goedkoper.
Ook kan je zelf pakken hoeveel je nodig hebt, en zit je niet steeds met een halve ( of een stompje) sigaret over.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Drum Economy,.. maar dat is nu veranderd naar Gauloises. Kan het niet eens uitspreken :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Volgens mij spreek je het ongeveer zo uit: ''Ka-loe-waasis''
Maar zo noemt mijn papa het altijd. :rock:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja zoiets toch?
Een meisje uit mijn klas zei Koe-Loe-Wa-Sus.. Maar dat klinkt echt te achterlijk voor woorden :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mm.. klinkt eigenlijk beter hoor.. Vind ik dan.
Het is in ieder geval zoiets!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Goal Wazes is het.. Maar dan wel wazes niet op zn engels zoals haze ofzo, meer zoals andre hazes

Gaul spreek je uit als goal weetje.. Charles de Gaulle enzo

En die Fransen hebben ook een harde G, dus zo moeilijk kan het toch niet zijn :P
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#20
je spreekt het zo uit goelwaaz <-- fonetisch.

Nl'ers en frans... worst combination ever

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."