#1
Die gebruik ik dus altijdWietje zei:En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx
Die gebruik ik dus altijdWietje zei:En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx
Aalpoepert zei:Die gebruik ik dus altijdWietje zei:En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx![]()
Het rookt net als een jointje, hoewel het spul zelf niet naar tabak ruikt vind ik de smaak aardig in de buurt komen met wat hasj of wiet. Ik heb me laten vertellen dat als je puur greengo in een sjekkie rookt het wel weer anders is.Wietje zei:Aalpoepert zei:Die gebruik ik dus altijdWietje zei:En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx![]()
En hoe rookt het?want ik heb het altijd al eens willen proberen! =D
Wietje zei:Aalpoepert zei:Die gebruik ik dus altijdWietje zei:En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx![]()
En hoe rookt het?want ik heb het altijd al eens willen proberen! =D
.
.
caatje zei:Meestal Drum maar heb ontdekt dat de shag van pall mall ook goed te doen is. Met sigaretten vind ik het niet zo. Ondanks dat ik mijn filter met een vouwtje rol komt er toch altijd grsigarettengruis mee dat je dan weer met veel gemier uitspuugt en als dat dan weer niet lukt je aan je tong moet gaan zitten of liggen plukken. Erg vervelend.
PepTalk zei:Ook kan je zelf pakken hoeveel je nodig hebt, en zit je niet steeds met een halve ( of een stompje) sigaret over.
W.F.L. zei:PepTalk zei:Ook kan je zelf pakken hoeveel je nodig hebt, en zit je niet steeds met een halve ( of een stompje) sigaret over.
Haha als je een halve sigaret hebt draai je toch gewoon een nieuwe joint.. :P Makkelijk zat![]()
waaza0 zei:hier in den haag vind iedereen het echt een zonde om een jonko te draaien met shaq :P
PepTalk zei:roken ''boeren'' sjag, en ''gangsters'' sigaretten.
PepTalk zei:Met shag proef je de wiet beter, heb je een gelijkmatigere verbranding, het is goedkoper en het draait makkelijker. Voor mij heeft het eigenlijk alleen voordelen, behalve dat ik zelden een gewoon shaggie rook in tegen stelling tot een gewone sigaret..
PepTalk zei:Maar dan loop (of zit) je dus steeds met zo'n half sigaretje, of je moet direct een nieuwe draaien..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."