"hee jongens, ik ben nieuw op dit forum, en zal jullie vertellen over mijn beste ervaring met xtc, blauwe kersjes waren het, ik zit nu in een saaie les op school, typ dit allemaal op mn telefoontje, kheb een toetsenbordje erop, dus dat gaat prima. (nokia n900) vergeef me de hoofdletters.
het was een goede zaterdagnacht, ik moest werken tot 7 uur dus was half 8 thuis, snel douchen, en flink bodempje leggen want het oorsponkelijke plan was 'supe tot we kruppe!' (ja ik woon in friesland), maargoed na me klaargemaakt te hebben en alleen mn telefoon en portemonne bij me te hebben pakte ik de fiets en kon nog net voor 9 uur bij de c1000 een kratje bier en 2 pakjes marlboro kopen. toen maar op pad naar het 'voordrink' adresje, daar aangekomen werden bieries volop gedopt en wieries volop gefakkelt, waterpijp erbij en nooit was er te weinig wiet of bier. toen ik al aardig losjes begon te raken, iedereen trouwens belde een vriend op dat hij ruzie had in de stad, dus wij snel opruimen en ons bier en wiet maar verder benuttigd in de stad / onderweg, eenmaal bij de vriend aangekomen was de ruzie al gauw opgelost ^^. tot zover de inleiding..
we liepen in de stad en nog geen halfuurtje later kom ik een andere vriend tegen, die wat raar uit zn dopppen keek, ik had hem al wel is verteld dat ik ook wel eens pillen wou eten, dus hij komt leip op me af en verteld me dat hij pillen heeft, ik kreeg een boodschap van god die zy opvreten die bende, dus ik loop met hem en een hele goede vriend een stukje weg, toen begon ik te twyfelen dus stelde hij me gerust en zy neem dan een halfje, ik vond t nog steeds niet helemaal vertrouwd dus nam een kwartje, toen een uurtje later was ik niet meer dronken noch stoned en druk, ik dacht dat kan makkelyk harder! dus de dealer opbellen en nog een blauwe kers gekocht, en nog geen halfuurtje later nog een halfje gedaan, en 10 minuten later nog een kwartje (dit klinkt misschien een beetje mietjes achtig voor jullie 'pro snoepers' maar ik ben altijd een beetje voorzichtig als ik iets nieuws probeer) het was toen ongeveer half 12, het enige waar ik nog aan kon denken was dat de pil ongeveer kwart over 12 in zou slaan.
alles werd beter en beter en ik voelde rillingen opkomen, iedereen vond het geweldig dat ik het dan eindelyk ook eens gehad had, en iedereen bleef dan ook tegen me aan praten, dames in overvloed en joints en bier kreeg ik van alle kanten, vanaf ongeveer 12 uur kon ik alleen nog maar naar de kerkklok kijken, wachtend totdat het dan 'in zou slaan' ..
toen het eenmaal zover was voelde ik de wijzer kwart over aanwijzen, ik keek en voelde goddelykheid opkomen, dit was het moment van inslaan, er is me nog nooit zoiets geweldigs overkomen, mn kaken begonnen ook goed tekeer te gaan, ik had het zelf niet door, ik ging geweldig, voelde stoten van geweldigheid door me heen gaan, iedereen was mn vriend, iedereen was tof, ik wist niet wat me overkwam, de bieries en wieries hielden niet op, er was een heel groot feest in de stad dus ik ging erbij staan, vrienden van me stonden op stage te draaien, normaal ik hardstyle niet mn ding maar ik ging keihard, daar stonden de echte 'drugsgebruikers' ook tussen, ik vroeg ze of 1 blauwe kers met alcohol en genoeg wiet een goede combinatie was, ze zyden alleen dat ik keihard zou gaan, voor mijn doen als onervaren xtc gebruiker, ik voelde me hierdoor gek genoeg alleen maar beter, toen begonnen er rare dingen..
toen ik mijn vriendin tegenkwam kon ze niet anders dan lachen, ik kuste haar volop en na de kus zag ik een oude vakantie liefde achter haar staan! ik schrok me dood en keek de andere kant op, ik zag alle belangrijke mensen en docenten van mn school staan, toen realiseerde ik me dat het niet kon waren ze weg.. later op de avond nog wel een aantal rare dingen gezien, kom ik later op terug.
zo ging het de hele avond door, ik heb allemaal mensen ontmoet, ik liep in mn eentje tussen hordes anderen en vond iedereen mn vriend, en ging met hun allemaal praten.. wat ik niet doorhad was dat ik nonstop aan het roken was, de ene sigaret stak ik aan terwijl de andere nog aanstond, maargoed alles komt tot zn einde, alles werd minder op een gegeven moment, kben tot een uurtje of half 6 doorgetript, toen ik eindelyk half 7 op bed lag begonnen er alweer rare dingen, ik trilde nog helemaal na, en zag ineens een geel vierkantje langs vliegen, ik dacht echt heh? toen er nog een paarse kwam gevolgd door een regen van paarse en gele vierkantjes wist ik het niet meer, ik deed mn ogen dicht en zag een discobal met alle klöeuren van de regenboog, keek naar de schaduwen op mn muur en zag tijgers, keek uit het raam en zag een feestje bezig, keek naar het andere raam en zag een paars draakje, 'spyro' haha. ik kreeg de schrik van mn leven toen een heks met bezemsteel en al de k;ame in vloog, ben onder mn lakens in slaap gevallen.
de volgende dag trilde ik na, mn kaken bloedden, en heb heel de dag niks gegeten, snel weggegaan voordat mn ouders de giga doppen zouden zien, rustig een paar jointjes gerookt en de dagen erop nog veel last van mn kaken gehad,
echt waar jongens, het was GE-WEL-DIG!!
ik hooop dat jullie het wat aan vonden"
In: Mijn eerste keer XTC, 'Ik ben god'
1-1-2024