#1
Lucky Strike ![:)]()
seth zei:Praktisch altijd Belgam 21 of 20 als ik in NL ben gebruik ik javaanse jongens. Ik weiger te rollen met filtertabak! Ik rol m'n joint nog liever zonder tabak. Je weet nooit wat ze in die filtersigaretten draaien. Als je hoort dat er een Marlboro pruimensap en dergelijke zit...
W.F.L. zei:Ik weet zeker dat er met filtertabak meer geknoeid is dan met shag, maar daarom is het juist lekker![]()
Van zo'n nepsigaret merk ik nauwelijks wat iig..
seth zei:Hier in Belgie is het op het nieuws geweest van dat pruimensap. Nu Ik ben wel akkoord dat er waarschijnlijk met roltabak ook geknoeid wordt, maar toch. Ik merk zelf wel dat wanneer ik filtersigaretten rook, ik binnen de week met een rokershoestje zit. Met roltabak heb ik daar veel minder last van.
Harmhenk zei:in friesland roken we marlboro en de jonkos worden gefixt met javaanse jongens 3kwart shag
PepTalk zei:Ik vind trouwens hoe lichter de shag, hoe lekkerder de smaak van de wiet/hasj naar voren komt.

Vind ik ook.PepTalk zei:Ik vind trouwens hoe lichter de shag, hoe lekkerder de smaak van de wiet/hasj naar voren komt.
dat je hasj beter met een peuk kan draaien. Omdat peuktabak warmer zou verbranden wat dan beter zou zijn. Ik rook zelf zelden hasj dus heb me er nooit mee bezig gehouden."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."