Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWake and Bake!

Wake and Bake!

34 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wake n bake is gewoon echt chill. :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
En dan de hele dag gaar zijn, nee daar doe ik gelukkig niet meer aan :)
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#3
van een echte wake and bake zit ik echt zwaar stoned , meestal wacht ik toch wel een uurtje met blowen
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
In juli twee weken aan een stuk gedaan. Echt zalig, zeker op je terras met een ochtendzonnetje in je gezicht :hearteyes:
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan je stonedheid ook gewoon inplannen. En niets is lekkerder om je stonerdag te beginnen met wake n bake.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#6
Leuk als je niets te doen hebt, maar heb het jaren elke dag gedaan en dan verneuk je eigenlijk al op voorhand alles wat je van productief werk te wachten staat
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wake'n'Bake! Luv it :)

Op een zondag dat je niets moet doen kan een wakenbake gevaarlijk relaxte gevolgen hebben :stoned:
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#8
is wel leuk voor eens maar voor mij hoeft het niet echt
ben ik de rest van de dag veel te tam
J
JonkasmokaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vanmorgen lekker ge-wake&baked! Heerlijk relaxt word je ervan!!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wake & bake is zeker relax, maar écht niet als je nog wat moet doen of zo :grin:

En een sleepy time jointje?

Lekker onder de dekens met een filmpje en een zak chips :sunglasses:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het liefst heb ik een avond afsluitende joint. :grin:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Of Whisky!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dan slaap ik binnen 10 minuten en dan kan ik net zo goed geen joint roken
r
ryder11700Lid
01-01-2024, 00:00
#14
vooral heerlijk in de zomervakantie zo rond een uur of 10 meteen een joint rollen en die heerlijk in het zonnetje oproken en daarna een lekker ontbijtje in de zon met een lekkere kop koffie. er bestaat geen beter begin van de dag.
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ryder11700 zei:
er bestaat geen beter begin van de dag.
Klik om te vergroten...
Naja.. Wakker gemaakt worden om te neuken.. chick gaat daarna douchen. Jij steekt een goeie sativa op en start de playstation. Chick maakt ontbijt en gaat dan weg. :wave:

:hearteyes:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Pizza Haze zei:
ryder11700 zei:
er bestaat geen beter begin van de dag.
Klik om te vergroten...
Naja.. Wakker gemaakt worden om te neuken.. chick gaat daarna douchen. Jij steekt een goeie sativa op en start de playstation. Chick maakt ontbijt en gaat dan weg. :wave:

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

:hearteyes:

Of ze mag blijven als ze kan gamen :tearsofjoy:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vaak gedaan met een vriend van mij die dan bleef slapen. 'S ochtends eerste wat we deden dikke joint roken, maarja daarna kwam ik de rest van de dag ook niet meer van de bank af haha!
t
taeknicLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zo heerlijk op de zondagochtend he, ook goed tegen brakheid,
lekker een jointje roken, omeletje maken, en dan heerlijk mellow je ontbijtje eten en heerlijk lui zijn, en doen waar je zin in hebt.
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heel Werchter gedaan, machtig gaar 4 dagen lang. Echt abnormaal gewoon :stoned:
Maar niet mijn favoriet, er komt idd niks fatsoenlijks meer uit je handen...
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zoals de rest ook zei, het is wel es leuk om te doen, maar in mijn ervaring zorgt wake 'n' bake er gewoon voor dat je een hele dag lang blowt, dan doe je echt niks nuttigs meer...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."