Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Daarom, als je bij de gate het vliegtuig ingaat wordt een klein deel van de passagiers (verdachte mensen die bijv. nerveus kijken) eruit gepikt om te fouilleren."
"Stylus zei: Hoera, ik mag haar niet. Klik om te vergroten... +1"
"Herbal speed werkt meestal nooit goed. Er zijn altijd enkele mensen die er erg lovend over zijn en zeggen dat het erg goed werkt. Maar de meeste mensen zeggen dat deze middelen veel meer nadelen hebben dan voordelen."
"Hoeveel salvia je nodig hebt verschild per persoon. Maar 0.5 tot 1 gram gedroogde bladeren (dus 0.1 a 0.2 gram 5x extract) moet wel genoeg zijn voor een normale trip. Voor de zekerheid zou ik dus wel 0.4 gram 5x extract per persoon hebben."
"Sublimo zei: KoxBox zei: wakawaka zei: Herbal speed werkt meestal nooit goed. Klik om te vergroten... Wat past er niet in het rijtje? Klik om te vergroten... Ehh... Meestal ? Klik om te vergroten... meesterlijk, je hebt gelijk koxbox :P"
"Re: Vetel hier al je blow rituelen Ten eerste die joint roken en genieten van de smaak. Daarna lekker relaxen ."
"Amaranth zei: KoxBox zei: HAHAHAHA AHAHAAAAAAA HAHAHAAAA STOP YOU'R KILLING ME! Niet dus. Klik om te vergroten... Ik vond 'em grappig. Klik om te vergroten... Haha ik ook"
"Haha ik heb het ook wel eens een keer gedaan ja. Op een luie zondag . Was best wel chill en je word er inderdaad heel relaxt van ."
"Wietje zei: Aalpoepert zei: Wietje zei: En voor de mensen die geen tabak willen roken, check GreenGo! -> http://www.greengo.nl/Content/WatIsGreengo.aspx Klik om te vergroten... Die gebruik ik dus altijd Klik om te vergroten... En hoe rookt het? want ik heb het altijd al eens willen proberen! =D Klik om te vergroten... Als je greengo puur rookt smaakt het een beetje mintachtig. Het mooie is dat als je het met wiet/hasj rookt smaak je de greengo niet meer maar alleen nog maar de wiet/hasj. Ik rook zelf ook nog alleen maar wiet met greengo . Handig voor mensen die willen smoken zonder nicotine erbij maar geen zin hebben om gelijk een pure jonko naar binnen te werken ."
"Re: Jou 1ste keer in de coffeeshop Ik was 15 en ik werd er gelijk weer uitgestuurd haha :P"