Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gister white russian gehad.. heel lekker. ( wodka met melk en baileys)"
"Het wordt ook wel een "undercover jointje" genoemd, maar het makkelijkst is om gewoon een joint te rollen waarbij je jou zogenaamde "vast-houd-stukje" van de sigaret, waarin je inderdaad een tip doet, als tip te gebruiken, het is niet nodig om er gaten in te prikken ofzoiets. je kan hem er letterlijk gewoon uit trekken/bijten. MAAR: als je persé dit wil doen, raad ik je aan om voor 7 euro een klikker te kopen, jeweetwel, zo'n ding waarmee je je eigen peuken kan maken! succes"
"hmmm, je verhaal doet me denken aan mijzelf... ik ben nu ook 15 en begonnen toen ik 13 was volgens mij, ik begon alleen eerst met roken en ben daarna pas begonnen met blowen. Ik heb ook een tijd lang vast geblowt. Na de zomervakantie dit jaar besloot ik te stoppen, omdat ik echt merkte dat ik al verslaafd was. Ik ben toen 2 maanden gestopt met blowen, en definitief gestopt met roken. Die 2 maanden waren volgens mij de moeilijkste maanden in mijn leven, ik wil je niet bang maken ofso, maar vooral als je vrienden lekker door blijven smoken, is het ongelofelijk moelijk om te stoppen. Ik ben nu helemaal gestopt met doordeweeks en op school blowen, maar ik doe het wel elk weekend. Ben je van plan om defintief te stoppen? i.i.g. heel veel succes!!"
"altijd, altijd"
"Vanmorgen lekker ge-wake&baked! Heerlijk relaxt word je ervan!!"
"Ik ben ongeveer anderhalf jaar verslaafd geweest aan wiet. Bedacht dat ik maar is tijdje moest stoppen. Ben toen vanaf 30 augustus tot aan ergens eind oktober gestopt. In het begin was het ongelooflijk moeilijk, vooral omdat ik ook stopte met roken. De eerste weken miste ik het zoo erg en kon ik nergens anders aan denken. Gelukkig ben ik gestopt met een paar vrienden, dat maakte het makkelijker, maar andere blowden gewoon door, ik zag elke chillavond als een soort test. Iedereen smookte dan behalve ik, dat moest ik vol houden. Dat lukte, elke keer als ik zin had in een peuk of J, nam ik een kauwgompje bijvoorbeeld. Mijn eerste J was geweldig! Dat weekend ben ik heelemaal los gegaan en heb ik super veel gesmoked, echt superveel. In de tijd dat ik gestopt was besefte ik dat ik zoveel smookte om de wereld wat leuker te maken, en ik hou van het eeuwige filosoferen en de theorieën die je bedenkt. Ik blow nu niet meer elke dag en niet meer op school, wel elk weekend. Ik besef me dat hoe minder je blowt, hoe leuker het is om te spacen, omdat het anders gewoon een gewoonte is, en een te groot deel wordt van je leven! Ik zal nooit echt ermee stoppen! 4/20"
"Re: raizeredge zei: Areyouexperienced? zei: Indianen is als ge met een groep een joint smoort en iedereeen trekt eenmaal, houdt in en geeft door. Dan pas uitademen als ge hem terug hebt gekregen. Wss noemt het indianen doordat ge in een cirkel staat fzo.. Maarja dit is geen 'officieel' begrip natuurlijk. kheb al vele andere namen gehoord, maar in mijn streek noemt het dus indianen (belgie). Maar dit deden we meer om stoned te geraken met ons laatste beetje in onze noob periode. Tegenwoordig doet niemand nog moeite om te indianen omdat iedereen toch direct vergeet dat ze nog een joint in hun handen hebben! Pfoe wat een getyp Klik om te vergroten... aa zo wij noemen dat mexen Klik om te vergroten... En dat is weer een afkorting van Mexicanen..."
"hele dikke waarvan ik hem ziek, echt ziek hard gespaced heb, gedraaid met goede eigen kweek van een vriend..."