Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"dus als ik het goed gelezen heb kun je da ook maken met gewoon een fles drank zoals vodka ? maar hoe weet je dan of er die goeie of die slechte alcohol inzit die giftig is ?"
"Wie krijgt er manieren bedacht om vanuit je kamer, uit je raam joints te roken zonder dat de rook terug waait of er smorgens vroeg nog een wazige geur hangt ? mss weet iemand een slim idee zodat ik niet gesnapt kan worden."
"ja ok die oplossingen kosten geld. maar ik bedoel gwn iets in elkaar flanze ofzo waardoor je wel naar buite kunt blazen met een normale joint ? en met die luchtverfrisser , dan ruike mn ouders alsnog da er iets nie in de haak is , en word ik alsnog genaait :P"
"een joint in de morgen is een dag zonder zorgen"
"rond de 45 euro en er zitte alle voorgedraaide jointjes in die de shop heeft ^^"
"ja maar voor je ouders zou het wel een ''eyeopener'' zijn denk ik . na zon ervaring zoude ze wel heel anders tege drugs, het leven enzo aankijken. op een positieve manier uiteraard denk ik."
"weet iemand toevallig , dat wanneer je hasjmelk maakt , het meteen op moet drinken voor effect ? of kan je het bewaren voor de volgende dag"
"ok bedankt , ben van plan het vanacht te make als ouders pitte .. maar welke boter zou ik het best kunnen gebruiken ? keuze 1 : blueband halverine , keuze 2: Croma .."
"wat is dat voor spulletje ? wikipedia zegt niet veel = \\"
"Ik wou een paar dingetjes zeggen. Ten eerste , ik kan niet oordelen of inschatten in mensen na een bericht, maar ik voel of denk dat jij een oprechte goede vriendin voor haar bent die veel systeem dingen als geld en ego heeft overwonnen en het beste uit dr hart wil geven en over heeft voor personen uit je omgeving. Compassie zie ik terug in je bericht. Ik denk dat je de belangrijkste, misschien wel shamanistische bouwstenen bezit om mensen zoals die vriendin van je eerlijk en oprecht door een trip te geleiden.je tweede natuur misschien? en ja zoals al is gezegd als jij je plicht doet en leeg van binnen blijft komt al het goede ( en slechte wat mis verwerkt word ) omhoog en eruit. Je vriendin mag boffen met zo iemans als jou. Vooral in die wereld.. zeldzaam wat ik in je bericht terug zie.. je pad zal al wel geschreven staan en er meer woorden aan vuil maken heeft geen zin. We zijn alle reizigers op dit ruimteschip genaamd aarde. Je bent iemand die om het hoekje durft te kijken waar de rest van de bevolking bewust of onbewust blind voor blijft. Dus keep up youre heart spirit , blijf je ingevingen volgen zonder in gedachten te verwikkelen. Gedachtes zijn maar gedachtes. Wat zijn gedachtes? Ben ik dat? ya right denk er maar aan in de space haha. We hebben mensen zoals jou nodig op deze planeet!"