Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
103 weergaven
18-5-2026
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Noizzee zei:
Kom net terug van Pasja in Tilburg, lekker wat Amnesia Haze gekocht :stoned:
Klik om te vergroten...


Toevallig ook laatst nog Shiva gekocht? Ik vind de Shiva die ze vroeger hadden veel beter dan wat ze nu hebben, gelukkig zijn er nog andere soortjes. :grin:
N
NoizzeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Amateurtje zei:
Noizzee zei:
Kom net terug van Pasja in Tilburg, lekker wat Amnesia Haze gekocht :stoned:
Klik om te vergroten...


Toevallig ook laatst nog Shiva gekocht? Ik vind de Shiva die ze vroeger hadden veel beter dan wat ze nu hebben, gelukkig zijn er nog andere soortjes. :grin:
Klik om te vergroten...
Nee de laatste tijd heb ik er geen shiva meer gekocht misschien nog wel eens doen bij een volgend bezoek :P. Als ik daar ga dan koop ik meestal white widow maar omdat ik nu nog wel eens trek had in wat amnesia en hij in de 'promotie' stond heb ik die ffe meegenomen :grin:
O
OnderDeEikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rokade, Hengelo...

Zat er met mn vriendin en na 3 joints kon ik het niet laten om toen er "Boxcutter" ( :hearteyes: ) gedraaid werd even te vragen of ze misschien "Squarepusher" ook konden draaien. En dat gebeurde dus ook, met mijn favoriete track "My Red Hot Car" en later ook nog eens "Square Rave" (als ik me niet vergis). Genieten deluxe :hearteyes: :rock:
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#4
The mix in Enschede
p
psychedelicchickLid
01-01-2024, 00:00
#5
slow motion - maastrichtttttttt

love the peacemaker daarzo :grin: :stoned:
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Net purple special gehaald in de purple rain in breda...

Iemand ervaring met purple special?
P
PentrioLid
01-01-2024, 00:00
#7
het plein in Ede
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tops @ Den Helder

5 gram zakje skunk :)
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Baron in Breda.
Goeie Amnesia Haze. :wink:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Grass Hopper in Eindhoven, 5 gram WW :stoned:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
35 euro Santa Maria uit de Far Out in Dedemsvaart.
ik ben niet zo te spreken over de wiet uit Zwolle
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bordeaux rood, Utrecht, als (bijna) altijd :P
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ook mensen die de shops in venray wel eens bezoeken?
D
DutchCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ankara en Cheers in Emmen
maar ik denk niet dat er veel forumbezoekers zijn die uit mijn regio komen
ik zit nu op kamers in groningen en ik vind de Vliegende hollander een van de lelijkste shops die ik ooit heb gezien maar de wiet is goed :hearteyes:
als ik hier ergens wil zitten doe ik het bij de Oasis maar die is maar tot 7 uur open wat dan weer spijtig is. en hun 5jes amnesia zijn altijd wat aan de kleine kant, maarja wel lekkere wiet en ach 10 euro voor 1.6 a 1.7 gram vind ik best te doen :rolleyes:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#15
juist terug van tilburg daar eventjes de shopjes afgegaan en inkopen gedaan :grin:
in muse heb ik zak super mix (dacht ik gekocht) ze zijn trouwens in de muse aan het werken...
toermalijn geweest zakje bubeliciuos en white widow gekocht (sinds waneer zijn hun prijzen opgeslagen ??)
en als laatste grass company daar goedkoop hasje gekocht (ketama) en daar eventjes gechild :stoned:

greetz mattski
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Breda, 5gr ww & 5gr jackHerrer in purple rain.

den boot is precies toe? Al 2e keer dat ie in het midde van de dag
met al zen rolluiken toe, zielig en verlaten ligt te dobberen :(
S
SpaceGirlyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Standaard HighLife in Goes! :hearteyes:
Soms de Aarde, ook in Goes..

Iemand die hier ook weleens komt?
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#18
kaasbaas zei:
Even naar de Speak Easy in Den Bosch geweest, een lekkere dikke hasj joint gedraaid :grin:.
Klik om te vergroten...
Wij hebben ook al een Speak Easy in Arnhem.
OT: Ik ging naar de zero/zero maar ze gingen bitchen over mn leeftijd dus ik ben naar de pinguin gelopen die er letterlijk naast zit :grin:
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wietje zei:
Breda, 5gr ww & 5gr jackHerrer in purple rain.

den boot is precies toe? Al 2e keer dat ie in het midde van de dag
met al zen rolluiken toe, zielig en verlaten ligt te dobberen :(
Klik om te vergroten...
De boot is sinds 1/2 weken 3 maanden dicht.

Hoe is de Purple rain?
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alle 4 de shops hier, bij maar een langer dan een minuut binnen kunnen blijven, gelukkig heb ik mijn eigen kweek nog. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."