Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Niemand uit arnhem hier? De laaste tijd ga ik vaak naar Happy Days, of Joint Venture. Uncle Sam is duur, maar de Mexican Haze moet je echt es geprobeerd hebben :P"
"Als je buiten zit wil het nog wel eens helpen om hem gewoon af en toe andersom vast te pakken, omdat hij scheef brand door de wind... Oja , wat je wel kan doen , is aan de kant dat dus korter is , een heeel klein beetje speeksel doen (klinkt vies , maar dat is 't niet) daardoor gaat de lange kant sneller gelijk zijn aan de korte. Klik om te vergroten... Bedankt, die kende ik ook nog niet geniaal BTW dit is mn eerste post, dus hallo iedereen"
"Draai in plaats van een joint twee lichte, dan lijkt het in elk geval meer"