Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
104 weergaven
18-5-2026
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alle 4 de shops hier, bij maar een langer dan een minuut binnen kunnen blijven, gelukkig heb ik mijn eigen kweek nog. :mrgreen:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Pizza Haze zei:
Hoe is de Purple rain?
Klik om te vergroten...

Top maar best duur. Maar dat zijn alle shops daar geloof ik. Van De Boot heb ik nooit wat gehad, maar de wiet van de Purple Rain vind ik wel het fijnste uit Breda tot nu toe denk ik.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#3
25tolife zei:
Weer eens langs de bordeaux geweest in utrecht. :smoke:
Klik om te vergroten...
Chille shop :rock:
OT: nergens :confused:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Een thuisdealert. :stoned:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
Koffiedik!

In Utrecht, ergens zo´n stad in NL.. Leuk man :P
Klik om te vergroten...
+1 :sunglasses:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben zelf maar naar Bordeaux geweest weer voor geen verandering :beer:
D
DubbrLid
01-01-2024, 00:00
#7
Coffeeshop Cremers in Den Haag. Lekker wat Cherry Bomb opgepikt
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Purple Rain en De Baron in Breda. Geen Buddha Cheese meer in de laatste trouwens. :( Ben dus voor silver haze gegaan.

Of ja, juist.. Was gisteren eigenlijk. :P
S
S0s_90Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Gisteren @ de toermalijn (Tilburg) geweest en een gram mexican meltdown gehaald.
De hasj was asociaal duur, dus had 0.20 afgewogen en een joint ervan gedraaid.
Heb er de hele avond van kunnen roken dat spul is echt fucking sterk :P :stoned:
A
AgaronLid
01-01-2024, 00:00
#10
Net bij de Club69 in Maastricht geweest, lekkere jack herrer gekocht daar voor 10 p/g
Sterk wietje en smaakt goed :stoned:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Het Paradijs en de Baron in Breda.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Koffiedik en bordeaux in Domstad :stoned:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#13
25tolife zei:
Koffiedik en bordeaux in Domstad :stoned:
Klik om te vergroten...
De goeie shops van Utreggg :stoned:

OT: Nergens, ben godverdomme geen junk :confused:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#14
missouri

onvriendelijke mensen als je t mij vraagt, maar wel een heerlijke supersilverhaze ^^
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ga vandaag denk ik lekker naar Gorinchem met de bus. Ik ben al die sterke wiet van Breda ff zat en wil ff "back to basics" met Gorcumse buitenwiet. :stoned:
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#16
Iemand nog tips qua coffeeshops in osdorp/slotervaart?
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#17
Vliegende hollander, maar de volgende keer ga ik eens een andere shop proberen.

Wat ik wel nice vind is dat op de kaart stond dat ik voor 10€ 1 gram santa maria kon krijgen maar ik heb 1.2 gram gekregen. Toch aardig :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
DamienDope zei:
Ik ga vandaag denk ik lekker naar Gorinchem met de bus. Ik ben al die sterke wiet van Breda ff zat en wil ff "back to basics" met Gorcumse buitenwiet. :stoned:
Klik om te vergroten...

Haha, en ik had net zin in wiet uit Breda weer. Heb het weer gehad met wiet uit zuid holland :P

Laatste was trouwens The Game in Delft.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
The Game
Klik om te vergroten...
:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

OT: Nergens :stoned:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bonne Ville, zitten mijn oom en tante in het rokershok, herkennen ze me niet eens, junkies :angry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."