#1
Alle 4 de shops hier, bij maar een langer dan een minuut binnen kunnen blijven, gelukkig heb ik mijn eigen kweek nog. 


Pizza Haze zei:Hoe is de Purple rain?
Chille shop25tolife zei:Weer eens langs de bordeaux geweest in utrecht.![]()

+1W.F.L. zei:Koffiedik!
In Utrecht, ergens zo´n stad in NL.. Leuk man :P




De goeie shops van Utreggg25tolife zei:Koffiedik en bordeaux in Domstad![]()

DamienDope zei:Ik ga vandaag denk ik lekker naar Gorinchem met de bus. Ik ben al die sterke wiet van Breda ff zat en wil ff "back to basics" met Gorcumse buitenwiet.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."