Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
97 weergaven
18-5-2026
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sensemilia
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
Pizza Haze zei:
Waar je wiet kan halen?

Er is wel in Gent ergens een cafe waar gewoon wiet gerookt wordt.
Klik om te vergroten...
Ja gewoon de Mokabon binnenstappen en niet te luid naar marokkaanse koffie vragen, dan krijg je gewoon een zakje van 5g hasj die ze van onder de toog halen.
Klik om te vergroten...

Haal dat dan wel even van het forum als je dat zo wilt houden.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oom Klaas zei:
KoxBox zei:
Pizza Haze zei:
Waar je wiet kan halen?

Er is wel in Gent ergens een cafe waar gewoon wiet gerookt wordt.
Klik om te vergroten...
Ja gewoon de Mokabon binnenstappen en niet te luid naar marokkaanse koffie vragen, dan krijg je gewoon een zakje van 5g hasj die ze van onder de toog halen.
Klik om te vergroten...

Haal dat dan wel even van het forum als je dat zo wilt houden.
Klik om te vergroten...
Hihi.
Z
ZalmpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hellraiser_[NL] zei:
buzzrider zei:
Wie weet hebben we elkaar al zo veel maal gezien in de shop zonder dat we het zelfs maar weten, want hier zie je geen gezichten. DUS is mijn vraag, in welke shop ben jij juist geweest? Dan "kennen" we mekaar mss wel :)
Ook leuk om een paar nieuwe shops mee te pikken...
En wat heb je gekocht enzo...
Klik om te vergroten...



m eigen shopa :stoned:
Klik om te vergroten...

Heb jij een eigen shop? welke? waar? :P
gaan we een keer een forumbijeenkomst houden :)
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Grass Company in Den Bosch, gratis oranje tip boekje :stoned:. Vind ze trouwens niet fijn.
H
HotseflotsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Daarstraks hobbit in weert, 2gr supersilver haze en 1gr amnesia. beiden goed te pruimen :hearteyes:
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#7
J0S zei:
De Grass Company in Den Bosch, gratis oranje tip boekje :stoned:. Vind ze trouwens niet fijn.
Klik om te vergroten...
Nee ik vond ze ook niet chil je moet er spiraaltjes van draaien.
er was kei veel op ivm duketown
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
henkdevries zei:
J0S zei:
De Grass Company in Den Bosch, gratis oranje tip boekje :stoned:. Vind ze trouwens niet fijn.
Klik om te vergroten...
Nee ik vond ze ook niet chil je moet er spiraaltjes van draaien.
er was kei veel op ivm duketown
Klik om te vergroten...

Idd, ik was er ook vanwege Duketown. Ik was ook nog bij de Speak Easy geweest voor 5 gram Afghaan en was aangenaam verrast dat ze die nog wel hadden!

Duketown was overigens wel relaxt :) die zitzakken waren heilig!
h
henkdevriesLid
01-01-2024, 00:00
#9
alleen de vories waren overal op.
bij de grass is soms in eens alles op vet raar
G
GodmaghetwetenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maashaven rottterdam 10 gram nlx en nooit doen ze moeilijk top shop !
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Bordeaux rood Utrecht zoals altijd... krijg steeds meer daar lijkt het... :hearteyes:
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Bij de Jetset Nijmegen, 5 gram Jack Herrer gehaald..... damnnnn lang geleden dat ik de echte goede jack op heb
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Fly 'n High en De Baron in Breda.
P
Pizza HazeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Paradijs in Breda. Niet zo makkelijk te bereiken met de auto. Maar daardoor misschien juist beter, minder toeristen/massa. Redelijk aanbod haze: Mexican, Amnesia, Super Silver, A5 en Buddha cheese. Ik ging voor 5gram a5. welke bevalt :wink:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Cofeeshop bordeaux rood voor de veranering :P
W.F.L. zei:
Wat kost de buddha cheese daar?? :P

Maandag zelf in de Purple Rain en de Baron in Breda geweest.
Klik om te vergroten...

Ben er ook benieuwd naar :wink:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Intoxication zei:
stash, daar mogen zelfs geen turken, marokkanen binnen :stoned: :stoned: :stoned:
ga je hem doen?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
M
MDMA<3Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Jetset, dreadlock, kruidentuin, lucky lucke. Dagje vrij :)
Woopie One :wave: :stoned:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik vind dat we gewoon een keertje moeten afspreken om een jointje met elkaar in een Bredase shop te roken!
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
En shop meet is nog niet eens zo'n slecht idee. Gewoon lekker op een avondje uit in een relaxte shop zitten. Breda vind ik wel net iets te ver weg voor zo'n avondje maar toch een goed idee, Damien!
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#20
Klinkt inderdaad wel als een strak plan, maar dan in een plaats die wat meer centraal ligt?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."