Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"coke coke is verslaavend moet je niet proberen zelf vond ik het maar niets hoor rook gwn een joint daarvan ga je niet dood"
"ik rook zelf enkel savonds je slaapt veel sneller maar ook gewoon genoeg dan blijf je slapen enkel de dag erna drink veel koffie dat helpt maar ik rook nooit de dag voordat ik moet werken of verantwoordelijkheid heb voor iets"
"de highlife in goes is vet goed hun nightlife special is best lekker"
"ik ben altijd een weedroker geweest maar na enkele keren hasj gerookt te hebben ben ik er helemaal weg van , dus ik dacht ik ga ng eens op zoek naar die zooi maar wegens de overmatige politiecontrole's in belgie is die zooi niet meer te vinden , dus ik vroeg me af is het aan te raden zelf hasj te maken en zo ja op welke manieren kan je dat zo alemaal doen"
"kan je de zaaden die in je heel af en toe ez tegenkomt in je zak weed ook laten kiemen"
"Sjeik el wa-tur-pijp zei: Ja dat kan, dit doe ik zelf ook op het moment. Mits de zaadjes niet te oud zijn natuurlijk. Ook kom je wel eens wat kleinere witte zaadjes tegen, deze zijn nog niet volgroeid en kun je ook niet planten. Klik om te vergroten... en die groene???"
"Sjeik el wa-tur-pijp zei: Groen...is ie egaal groen? Als het zaadje een beetje aan de kleine kant/een beetje plat is dan is ie niet volgroeid. Maar de goede zaden zijn meestal wat donkerder grijs met zwart/grijze vlekjes erop. Klik om te vergroten... das kut mo da kom ik dan wel nooit tegen in me zak"
"wat moet je doen als je de cofeeshop binnegaat moet je de soort vragen die je wilt want ik weet niet welke soort ik rook ik rook gwn een joint met weed je kan tg moeilijk gwn vraagen voor mij 5 gram gewoone wiet alsjeblieft"