Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn welke coffeeshop ben jij juist geweest?

In welke coffeeshop ben jij juist geweest?

564 antwoorden
86 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ach zo! Grass Company, Den Bosch :P
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#2
de stud in amsterdam :mrgreen:
Z
ZoekendezoekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Uncle Sam @ Arnhem, is achter m'n huis :grin:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wie weet hebben we elkaar al zo veel maal gezien in de shop zonder dat we het zelfs maar weten, want hier zie je geen gezichten. DUS is mijn vraag, in welke shop ben jij juist geweest? Dan "kennen" we mekaar mss wel :)
Ook leuk om een paar nieuwe shops mee te pikken...
En wat heb je gekocht enzo...
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Den Bosch - The Grass Company*, (naam vergeten, goede shop in centrum*)
Eindhoven - New Wave*, Eurogarden*, The Pink*, Grasshopper*, Sinbad en die bij station beukenlaan (ook naam vergeten, goede shop dus :stoned: ), De Bakkerij
Breda - Purple Rain* (niet zo'n favoriet van mij, maar dichtbij het station, vandaar.)
Helmond - Steve's* :mrgreen:
Tilburg - Ochtendgloren*, The Grass Company

Shops met een sterretje zijn shops waar ik toch met enige regelmaat ben, of in elk geval de afgelopen maand, anderhalve maand een paar keer.

Ik wil binnenkort dus eens een shop in Tiel op gaan zoeken, aanraders?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
@blackrobblunt:

Welke shop ben je -> Zojuist <- geweest :beer:

Maar ik net in de aktama, kut shop en maar 1 lekker wietje...en die heb 'k dus net gehaald :)

aktama @ den helder
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#7
The Switch in Venray(li)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#8
kom net van club 88 in geleen
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#9
De club 69 in maastricht , goeie colombian gold gekocht :stoned:
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#10
Binnenhof: Zwolle
Relax en De Swean: Meppel
Alien: Steenwijk

en er zijn nog wel een paar waar ik ben geweest,,,maar daar weet ik de naam zo niet van :confused:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#11
checkpoint in terneuzen.koffie'tje,reefertje gezellig op het mooie terras met zicht op het water en de bootjes die voorbij komen.
B
Benjammin'Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Jet Set Nijmegen
Kronkel Nijmegen
Ik las in de krant dat in de Checkpoint in Terneuzen 2900 klanten per dag kwamen, en dat ze de norm aan voorraad flink hadden overschreden. Namelijk 92 kilo's. En dat ze om die reden moesten sluiten. Het leek mij een sterk verhaal, maar het stond er. Weet iemand er meer of anders over?
W
WietboertjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Leuke Grap CheckPoint in Terneuzen is Gesloten hahaha :angry: :wink:

ik kom altijd bij de High Life in Goes

of De Aarden in Goes Prima shops met chill personeel en ze geven tenminste niet gierig :stoned:
W
WietboertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Benjammin' zei:
Jet Set Nijmegen
Kronkel Nijmegen
Ik las in de krant dat in de Checkpoint in Terneuzen 2900 klanten per dag kwamen, en dat ze de norm aan voorraad flink hadden overschreden. Namelijk 92 kilo's. En dat ze om die reden moesten sluiten. Het leek mij een sterk verhaal, maar het stond er. Weet iemand er meer of anders over?
Klik om te vergroten...

benjammin het was geen 92 kilo maar 94 kilo en 4800 voorgedraaide waarmee ze gepakt zijn inderdaad en zijn nu 6 maanden gesloten , ik kom uit Zeeland en Checkpoint is van kennissen van ons dus weet het wel en het was verre van een grapje dat er zoveel aangeftroffen was : :( duszja maarja Miami is nog wel open in Terneuzen

maar Checkpoint is/was verreweg de best verkopende shop van zuid-west nederland inderdaad nu rijden al die fransen en Belgen richitng mijn stad ( Goes ) om bij de HighLife of De Aarden hun inkopente doen

Groetjes
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#15
De laatste tijd Snooker - Eindhoven. Moet nog 1 groene snooker-coin verzamelen en ik heb er 10 voor een gratis zak.
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#16
dat moet een overrompeling zijn in goes van de fransen nu??? :openmouth:

sorry voor de bad joke :)

maar de eigenaar van de check is toch ook eigenaar van miami of vergis ik mij?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#17
BuZzRiDeR zei:
kent iemand toevallig de club 69 in maastricht? ik ben er eens geweest maar weet de weg niet meer en zou graag eens terug gaan naar daar...
Klik om te vergroten...

Gewoon even googlen :wink:

Club 69. Grote Gracht 97. Maastricht, 6211SV
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Metamorphose, Groningen.
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#19
The Boarder in Amstelveen :smoke:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pistache - The Grass Company in Den Bosch :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...29
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."