#1
Er is natuurlijk nog wel een verschil met elke dag de hele dag blowen of elke dag een of twee blowtjes aan het eind van de dag blowen. dat laatste is best te doen.
cropp zei:ik heb ongeveer een jaar lang iedere dag 2 gram gerookt met veel alcohol erbij
ik kon niet meer slapen als ik nuchter was
nou blow ik een of twee keer per week en ik voel me weer gezond, ik kan smorgens mijn bed uit, heb geld over, ben niet meer zo duf en zo en ik ben nog nooit zo relaxt stoned geweest, ook van 2 jointjes
ik kan het iedereen aanraden![]()
.

JeWistHet zei:Zag dit net langs komen op NU.nl: Een op de drie blowers gebruikt dagelijks (http://www.nu.nl/binnenland/2553350/drie-blowers-gebruikt-dagelijks.html)
ondertussen al meer dan een maand verder en niet meer geblowt.Svali zei:Goed bezig Jonas, besef wel dat twee weken niks is. Je verslavingsperiode was veel langer...
flipkonijn zei:Ik snap niet hoe mensen zoveel kunnen blowen, ik doe het terug rustiger aan en hou het bij een paar jointjes per week![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."