Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsElke dag wiet, hoe houden jullie het vol?

Elke dag wiet, hoe houden jullie het vol?

55 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
S
SarzLid
01-01-2024, 00:00
#1
acidboy zei:
Ik snap het soms ook niet..
Klik om te vergroten...

Ik ook niet.. Maar ik begrijp het op zich wel :stoned:
a
aliblablaLid
01-01-2024, 00:00
#2
flipkonijn zei:
'S avonds rook ik meestal tot ik nietmeer kan dus een dikke pure blunt enzo
Klik om te vergroten...

je zou 's avonds ook gewoon wat rustiger aan kunnen doen:tongueout: meestal rookte ik 's avonds gewoon rustig een jointje achter de laptop, en dan gaat het allemaal best goed:tongueout:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wiet voor het slapen gaan, caffeine om op te staan? : D

Ik moet wel zeggen dat je echt moet zorgen dat je 's morgens weinig intensieve dingen te doen hebt want je voelt je echt verneukt voor 2 uur ofzo (iig ik dan).
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Man, ik was de aflopen tijd, zo levensmoe: ik vrat elke da; ritalin pillen, ik nam veel lsd, speed, coke, xtc, paddestoelen, dmt, enz. Maar ik werd paranoïde en niet psychotisch, maar als ik door was gegaan; dan was ik dat wel geworden, maar ik ben van het leven gaan houden en daar is energie voor nodig, dus blow ik niet elke dag en ben ik veel gelukkiger; als ik af en toe een pure joint, op rook en verder veel aan hardlopen doe :stoned:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja inderdaad, ik blow met mate, maar ik gooi er wel altijd veel in. in een voorgedraaide zit 0.33, maar bij mij zit het ook al gauw tegen de 0.5 gr.
Heb ook liever echt high en stoned, dan dat ik wel blow, maar niets voel. en hoe meer wiet hoe meer je de wiet proeft dat ik toch wel lekker :)
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik blow tussen de 1,5 gram en 2,5 gram per dag ... voor de een zal dit een joint of 8 zijn de andere 12 ... ik haal er ongeveer dus tussen de 8 en 12 uit ligt aan mijn stemming :P

soms zoals gisteren blow ik ook wellis niet ( uitzondering ) ... tsaja toen ik begon met blowen was het lach kick, 4 uur lang lekker chill enz enz ... tegenwoordig merk ik dat ik gewoon lekker rustig en ontspannen word dat beginners effect is er inmddels AL LANG VANAF!!! je lichaam went iid snel ...

maar ik kan er ook goed tegen .... zo kan ik het ook goed met alchol mengen ... dronken zijn en 4 joints in 3 uur tijd weg werken hoeft geen probleem voor mij te zijn ... maar door de ervaring die ik heb weet ik wanneer ik wel en niet kan smoke dat is heel belangrijk ...

ik ben een zwaar hyperactief figuur in mij hoofd door blowen viel alles op zijn plaats terwijl dit bij mij niet bewust de bedoeling was ik blowde enkel alleen voor de lol en lach kicks ... zonde misschien dat ik niet rust word zonder maar ach ja... ik leef ermee ik vidn het zo fijn ...

er zijn figuren die snuiven elke dag 2 a 3 gram ... what ever het mag wezen dit kan ik weer totaal niet !!! btw vlak voor het werken blowen ???? ja hoor prima .. als ervaren smoker leer je waar je je op moet focussen net als een alcholist die weet vaak ook als die dronken is wanneer die naar huis moet en weet hoeveel die moet slapen om tog nog redelijkerwijs op zijn werk te komen ....

tuurlijk zijn er mensne die zoveel blowen en/of drinken dat ze over the top gaan en vervolgens niets meer uitvoeren .... maar4 goed zolang je je verplichtingen nakomt, normala in de maatschappij funtioneerd en je niet in de nesten werkt is geen enkele drugs noch hoeveelheid een probleem !!!! ( ja misschien voor je gezondheid maar gal iever 50 jaar eerder en voldaan dood dan dat ik oud word en geen reet heb beleeft ) ...

en 2 uur naar de donder voelen ??? ik heb wel gehad dat ik wakker werd en me nog stoned voelde ( dit was ook in het begin toen ik smokte ) maar dat was meer zo'n lekkere roes die ik nog over me had ...
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Tsjah, ik heb dat zelf eigenlijk ook; dronken zijn en een jointje roken voor het slapen gaan, of tussendoor, geen probleem. Gewoon wennen denk ik dus, gewoon niet teveel erin doen en langzaam opbouwen.. Al heb ik de laatste tijd wel genoeg aan 3 normale (kwart shag/rest wiet) op een avond, waarvan enkele avonden niet in de week, goedkoper ook :)
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
gtje zei:
ik blow tussen de 1,5 gram en 2,5 gram per dag ... voor de een zal dit een joint of 8 zijn de andere 12 ... ik haal er ongeveer dus tussen de 8 en 12 uit ligt aan mijn stemming :P

soms zoals gisteren blow ik ook wellis niet ( uitzondering ) ... tsaja toen ik begon met blowen was het lach kick, 4 uur lang lekker chill enz enz ... tegenwoordig merk ik dat ik gewoon lekker rustig en ontspannen word dat beginners effect is er inmddels AL LANG VANAF!!! je lichaam went iid snel ...

maar ik kan er ook goed tegen .... zo kan ik het ook goed met alchol mengen ... dronken zijn en 4 joints in 3 uur tijd weg werken hoeft geen probleem voor mij te zijn ... maar door de ervaring die ik heb weet ik wanneer ik wel en niet kan smoke dat is heel belangrijk ...

ik ben een zwaar hyperactief figuur in mij hoofd door blowen viel alles op zijn plaats terwijl dit bij mij niet bewust de bedoeling was ik blowde enkel alleen voor de lol en lach kicks ... zonde misschien dat ik niet rust word zonder maar ach ja... ik leef ermee ik vidn het zo fijn ...

er zijn figuren die snuiven elke dag 2 a 3 gram ... what ever het mag wezen dit kan ik weer totaal niet !!! btw vlak voor het werken blowen ???? ja hoor prima .. als ervaren smoker leer je waar je je op moet focussen net als een alcholist die weet vaak ook als die dronken is wanneer die naar huis moet en weet hoeveel die moet slapen om tog nog redelijkerwijs op zijn werk te komen ....

tuurlijk zijn er mensne die zoveel blowen en/of drinken dat ze over the top gaan en vervolgens niets meer uitvoeren .... maar4 goed zolang je je verplichtingen nakomt, normala in de maatschappij funtioneerd en je niet in de nesten werkt is geen enkele drugs noch hoeveelheid een probleem !!!! ( ja misschien voor je gezondheid maar gal iever 50 jaar eerder en voldaan dood dan dat ik oud word en geen reet heb beleeft ) ...

en 2 uur naar de donder voelen ??? ik heb wel gehad dat ik wakker werd en me nog stoned voelde ( dit was ook in het begin toen ik smokte ) maar dat was meer zo'n lekkere roes die ik nog over me had ...
Klik om te vergroten...
Wat een kutjoints!
In een joint gooi ik lekker altijd 0.5 gr, lekker smokertje waar je even zoet mee bent :)
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
vdk zei:
ja inderdaad, ik blow met mate, maar ik gooi er wel altijd veel in. in een voorgedraaide zit 0.33, maar bij mij zit het ook al gauw tegen de 0.5 gr.
Heb ook liever echt high en stoned, dan dat ik wel blow, maar niets voel. en hoe meer wiet hoe meer je de wiet proeft dat ik toch wel lekker :)
Klik om te vergroten...
Idd, iig roken we de joints hier bijna altijd +-0,5gr anders moet je meer roken voor het gewenste effect.
Sommigen gooien hier meer tabak bij die halve gram dan ik, maar dit is een persoonlijke keuze.
Ik gooi een heel klein beetje tabak langsonder en vanboven, met als functie beter branden want echt tabak proeven heb ik persoonlijk niet zo graag :wink:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vroeger als student rookte ik elke dag een dikke stick. Ging er altijd kritisch van denken en vond 't altijd fijn om wat er op me af kwam of wat me bezig hield echt door te denken en te doorzien. Verder altijd lekker relaxed luieren.

Zo'n 3 jaar non-stop veel geblowed, met name de weekenden van Vrijdags 's middags tot Zondag nacht token zodat ik high bleef.

Daarna de arbeidsmarkt op en toen voelde ik me geroepen om te minderen, gelukkig sloot dat nauw aan bij m'n eigen keuze want de werking was ook minder dan ooit. Ik had toen inmiddels LSD, Paddo's en Ketamine ontdekt en daardoor werd wiet ook minder heftig.

Voor het slapen was het ook erg chill want ben altijd een sterke koffiedrinker geweest en anders stond ik nog te stuiteren als ik niet effe ging token.

Toen ik nog all day on was, kon ik tijdens m'n vakantie in Spanje 1 blokje hasj krijgen voor 60 euro, maar die Gardia Civiel beviel me niet op straat en de prijs was een woekerprijs.

Toen een goedaardige Belg ontmoet en in z'n apartement heb ik heel snel veel halen genomen en werd toen echt knetterder dan ooit. (Mocht meeroken :grin:) Teruggegaan naar m'n apartement, gedouched, mond gespoeld en heerlijk een nacht dromiger uitgegaan en de dag erna ook nog chill.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het wordt voordat je het doorhebt een gewoonte. Het is gewoon iets wat in je dagelijkse ritme hoort. Net zoals het avondeten bij wijze van spreken. Ook kan je steeds meer hebben. Was k vroeger na 1 joint van de kaart, rookte ik er toen 1 om gewoon ff relaxen. En ik werd er ook lusteloos van. Ben gestopt met voetbal na 7jaar, ging later ook niet meer naar school bijna. Dus ben er lekker mee gestopt sinds 1januari dit jaar. Ik ben al lui en voor veel dingen ongemotiveerd en wiet/hasj gaat mij daar dus zeker niet bij helpen :P Zo gaat het prima en afentoe rook ik nog wel is een jointje maar dagelijks doe k niet meer.. Het viel me ook altijd op dat ik dacht dat er niks aan de hand was maar als je daarna gestopt bent merk je het pas. Socialer, energieker, gemotiveerder in dingen etc etc. + je dromen zijn en tijd echt intressant :P
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik was na twee dagen achter elkaar wiet op de camping al geen stuivertje meer waard, heb de dagen erna alleen nog maar flink gezopen en voelde me nog beter dan het begin van de week. Nee, doe mij dan maar hasj, kan ik 1) veel meer van hebben en 2) vind het sowieso veel relaxter.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
het valt wel mee ik blow per dag ongeveer 1-4 j'tjes (ongeveer 0,5gr per jointje),
en buiten mijn korte termeingeheugen dat het soms laat afweten valt het wel mee.
(ben wel aan het proberen minderen)

just take it one puff at a time :tearsofjoy: :stoned:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Doe er gewoon eens wat minder in, als je een paar dagen niet blowed en je rookt dan een sticky met 0.1 gram erin, dan verneem je er echt wel IETS van hoor :wink:

Het is maar wat je gewend bent!

(dit doet mijn vader altijd, ik heb het laatst ook eens geprobeerd, maar ik prefereer toch de dikke joint, alhoewel dit ook weleens lekker is, als je niet genoeg wiet hebt ofzo)
b
bogyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik rook echt elke dag weed...

maar ik wordt er wel niet meer echt 'pokkestoned' van, en dat wil ik ook niet.

Ik ben (helaas) een pijnpatient met artrose en Scheuermann in m'n rug, en dat op m'n 28ste...
Het roken van een joint kalmeert mij en zorgt ervoor dat ik relaxter de dag door kan, voor mijn lichaam is dat van noodzakelijk belang. Als ik te gespannen sta krijg ik enorme pijn in mijn rug en kan ik me amper nog bewegen.

Verder slik (en snuif) ik ook nog morfine (oxycontin) op voorschrift... zo'n 60 mg per dag.
Als ik de hand kan leggen op een partij ketamine, neem ik deze er absoluut bij als vervanger voor morfine. Ik heb namelijk enorme afkickverschijnselen als ik minder morfine neem (bv op een minder pijnlijke dag). Ketamine zorgt ervoor dat ik geen afkickverschijnselen meer heb, waardoor ik mijn morfinegebruik toch nog een beetje op peil kan houden.
I
IllySillyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Elke dag blowen?
Ja je wordt er wel futloos van, maar beter futloos dan agressief en depressief.

Ik zou het niet 1 dag zonder kunnen, want dan voel k me zwaar klote.
Van wiet word je stoned, alles wat klote is ben je dan vergeten.
Mijn leven is zo klote, dat ik 'niet wakker wil worden'
Stoned houdt je in die slaap-roes. Heerlijk!

:wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."