Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"MrEko zei: Als ik terug denk aan die gortige muntsmaak, stoot m'n maag vanzelf weer op. Vergeet ook niet dat je de dag erna dronken/vaag/stoned rond zal lopen, en je je de 3rde dag waarschijnlijk nog niet helemaal goed zal voelen. Klik om te vergroten... amai, ik denk dat dxm echt niks voor jou is dan ... ik heb in ieder geval geen last van die smaak... ik doe die bolletjes in een glas met water en drink ze door (ge kunt ze pletten, in water lossen die dingen toch op) De dag erna voel ik inderdaad nog wel dat ik iets genomen heb de dag ervoor, maar hoe hevig dat is hangt echt van persoon tot persoon af... als ik 's zaterdags dxm neem, kan ik maandag perfect werken hoor... zondag kan ik wel winkelen, koken, ... maar echt zwaar werk zou niet kunnen, net zoals na een avondje diep doorzakken dit ook niet zou lukken... de tweede dag erna voel ik er echt niets meer van. Iedereen reageert anders op drugs, daarom moet je zeker in het begin best een lichtere dosis nemen om te kijken hoe je reageert. De ene drugs kan je aangenaam ervaren, de andere totaal niet, da hangt allemaal af van je persoonlijke biochemie..."
"Qocaïne zei: Ok, weet ik dat ook is eindelijk! Zo leren we ook laat in de nacht nog wat dingetjes bij... Klik om te vergroten... Ik heb dat zwemmen ook pas geleerd toen ik op amerikaanse fora terechtkwam waar men vreest voor undercover forumbezoekers. Helaas heeft niet iedereen het geluk om in een land te wonen waar je echt nog vrije meningsuiting hebt... (al wordt onder het mom van 'politieke correctheid' bij ons de laatste jaren toch ook wel een aardig potje gecensureerd)..."
"Voor de belgen onder ons... SWIM heeft vandaag de apotheker bezocht ... en in belgie heb je "Touxium Antitussivum"... Die nederlandse darolan is namelijk bij ons niet te krijgen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de Belgische variant toch net iets beter vindt; dit zijn gevulde gelcapsules. De inhoud van de capsules is gewoon een gelei van dxm met een bindmiddel, het lijkt net of Swim had even zijn kwakje gelost . Je hoeft dus niet open te maken om te pletten... gewoon slikken is goed Deze capsules zijn 'op aanvraag' te krijgen, dus je huisapotheek zou deze normaal moeten meegeven zonder vragen. Als je bij een vreemde apotheek gaat die je niet kent, kan die vragen om een formulier in te vullen, kwestie dat je geen 150 dozen per jaar zou kopen om een handeltje te starten in bepaalde middelen. Het is dus maar een gewone formaliteit. Het tweede voordeel van de belgische doosjes is de kwantiteit: je krijgt namelijk een doosje met 20 capsules van 30 mg, people, that's a staggering 600Mill's!!!!! ow ja, de prijs? Swim betaalde 6.95€ hiervoor probeer je verder niet op te laten zadelen met zuigtabletten als Tusso Rhinathiol, want deze bevatten 'maar' 10mg per tablet, ze zitten wel met 36 in een doosje ... als je deze dus allemaal in een halve liter warm water laat oplossen, heb je 2 glazen 'suikerdrank met munt' die je naar de hemel voeren... Swim heeft nu juist 5 minuten geleden dat doosje met capsules open gedaan en heeft er 5 stukgebeten en doorgeslikt (swim wilde namelijk proeven hoe de inhoud smaakt, best lekker, precies of je eet muntpap)"
"swim heeft gisteravond toch nog keta kunnen fixen.. en heeft die bovenop de dxm genomen: PRACHTIG Ik snapte weer even helemaal mijn doel op aarde, de reden van ons bestaan... Mijn zesde zintuig was alvast voldoende gestimuleerd"
"ah .... ik dacht dat ik verplicht was om swim te gebruiken.... want ik wil gerust zeggen dat ik het zelf gedaaan heb hooor .... ik heb toch zoveel medicatie op voorschrift, dat die paar illegale dingen er echt geen hol meer toe doen hoor.... :d"
"gNuxx zei: haha keurig . dxm lijkt me maar niks eigenlijk hoe was het verder? Klik om te vergroten... het was héél tof... heb me goed geamuseerd ... ik voelde me op een gegeven moment Luke Skywalker die met een x-wing aan't rondvliegen was door mijn huiskamer Ma ik moet wel zeggen dat het pas echt begon in te kicken toen ik een beetje Ket erbij had genomen... heb indertijd met Morning Glory zaadjes net hetzelfde gehad... ik voelde wel iets, maar kreeg pas echt zwaar effect met een klein beetje ket erbij, alsof mijn hersenen wachten op die keta. Ik ben verder een zééér ervaren keta gebruiker, dus ik weet zeker dat ik van de keta zelf niet genoeg had om ervan te flashen. een soort van 'activator' zeg maar"
"Varry zei: Hey stadgenoot! Interessant stukje tekst. Wanneer ik wat tijd heb, wil ik dit wel eens proberen. Hoewel ik er al veel slechte ervaringen over heb gehoord.. Of eens zoals jij de combo met ketamine proberen, hoef ik me niet propvol hoestbollen te steken! Klik om te vergroten... ik heb die hoestbollen per vijf ingenomen, elk half uur... zodat mijn lichaam de groeiende hoeveelheid kon opbouwen... de rush komt dan stiller op, maar het voelt tenminste niet als aan een plotse shock. ik denk dat dit ook beter is omdat je dan veel beter herinnert dat wat je op die drugs voelt/ervaart iets is dat gebeurt omdat je iets genomen hebt, en dat die 'erge' ervaringen vanzelf weer weggaan omdat die dingen ook weer uitwerken... beetje bewust blijven van hoe je in bepaalde situaties terecht komt... kan trouwens vaak een tripsitter besparen... ;d"
"MrEko zei: Ik ben het na het lezen van deze tekst eens Touxium Antitussivum gaan kopen bij de apotheker om de hoek, heb zo'n 3mg/kg genomen (de bolletjes gewoon doorgeknauwd, was niet zo vies, gewoon muntsmaak, alhoewel ik daar ook niet zo'n fan van ben). Ben er voornamelijk een aantal uur vaag van geweest, licht in m'n hoofd; had er meer van verwacht, of moet ik gewoon een hogere dosis nemen? Klik om te vergroten... idd, de bolletjes smaken nog niet ZOO vies... maar misschien kan je idd wel een hogere dosis gebruiken. Ik heb trouwens de indruk dat die gel in de bolletjes ook voor een beperkte afgifte zorge, vandaar dat je je enkel maar wat licht voelde, en ik pas echt vertrokken was toen er een snifje ket bij te pas kwam... uiteraard is dat niet de bedoeling als je enkel maar dxm wil gebruiken... ik ga het zeker nog eens doen, en dan neem ik me nog wat meer van die bolletjes probeer wel niet te veel ineens te nemen, zodat je op tijd terug kan naar de normale wereld (niemand wil een OD hebben of een bad trip omdat hij teveel ineens nam)"
"Elentherelién zei: Nog even 'n tipje, gebruik eens wat minder DXM en neem er wat wiet bij, wiet versterkt het effect, een plateau hoger zal je wss niet komen, maar de trip word er stukken leuker van. Daarbij neem je dan minder DXM in, en zoals we wel weten, is DXM best schadelijk, dus klein houden die dosis =] Klik om te vergroten... bij mij zal dat niet veel helpen denk ik ... ik rook momenteel al zo'n 2 gram per dag op ... (artrose remember) en echt diep stoned worden ken ik dus niet meer (hoeft ook niet-)"
"MrEko zei: Een hogere dosis gaf wel meer effect, doch geen "typische" hallucinogene effecten zoals bij paddo's of LSD, moeilijk te beschrijven, eigenlijk. Wat ook opviel was het verdovende effect op bepaalde zintuigen (als ik iets dronk, proefde ik het niet en voelde ik het amper dat ik het inslikte) en hoe licht ik me voelde (terwijl ik wel wat mag afvallen ). Klik om te vergroten... als je wil afvallen ... gewoon morfine op voorschrift ... (ik gebruik oxycontin voor mijn artrose) ... ik kan amper nog eten, ondanks dat ik soms verga van de honger ... ben al 8 kilo afgevallen, ONGEWENST ..."