#1
Of je kan wakker worden, en die problemen aan proberen te pakken.
IllySilly zei:Wat weet jij![]()
Je slaapt snel, maar zeker niet goed.stuikeuh zei:je slaapt zo goed als je stoned bent
cool, ik doe net hetzelfdeflipkonijn zei:Idd, iig roken we de joints hier bijna altijd +-0,5gr anders moet je meer roken voor het gewenste effect.vdk zei:ja inderdaad, ik blow met mate, maar ik gooi er wel altijd veel in. in een voorgedraaide zit 0.33, maar bij mij zit het ook al gauw tegen de 0.5 gr.
Heb ook liever echt high en stoned, dan dat ik wel blow, maar niets voel. en hoe meer wiet hoe meer je de wiet proeft dat ik toch wel lekker![]()
Sommigen gooien hier meer tabak bij die halve gram dan ik, maar dit is een persoonlijke keuze.
Ik gooi een heel klein beetje tabak langsonder en vanboven, met als functie beter branden want echt tabak proeven heb ik persoonlijk niet zo graag![]()
Dat bedoelde ik dus, je slaapt wel door, maar je slaapt niet diep.Ewie zei:Ik slaap anders toch echt heerlijk, in een stuk door zonder wakker te wordenwel ben je 's morgens niet bepaald fit, maar wel lekker geslapen
![]()

cropp zei:ik heb ongeveer een jaar lang iedere dag 2 gram gerookt met veel alcohol erbij
ik kon niet meer slapen als ik nuchter was
nou blow ik een of twee keer per week en ik voel me weer gezond, ik kan smorgens mijn bed uit, heb geld over, ben niet meer zo duf en zo en ik ben nog nooit zo relaxt stoned geweest, ook van 2 jointjes
ik kan het iedereen aanraden![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."