Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsElke dag wiet, hoe houden jullie het vol?

Elke dag wiet, hoe houden jullie het vol?

55 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#1
Of je kan wakker worden, en die problemen aan proberen te pakken.
I
IllySillyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat weet jij :(
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#3
IllySilly zei:
Wat weet jij :(
Klik om te vergroten...

Ik weet dat ik zelf een hele hoop problemen heb, en dat ik ze nog steeds wegsmoke. En dat t nog steeds niks oplost.
I
IllySillyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klopt, lost ook niks op.
Zonder wiet lost ook niks op.
Zie het als (tijdelijk) overleven.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tja... uiteindelijk komt t er toch op neer dat je actie moet ondernemen... k zie t zelf ook nog niet echt zitten, maar ik kan ook niet zo doorgaan... we zien wel.

Kga slapen, peace en sterkte man
s
stuikeuhLid
01-01-2024, 00:00
#6
je slaapt zo goed als je stoned bent
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
stuikeuh zei:
je slaapt zo goed als je stoned bent
Klik om te vergroten...
Je slaapt snel, maar zeker niet goed.
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik slaap anders toch echt heerlijk, in een stuk door zonder wakker te worden :wink: wel ben je 's morgens niet bepaald fit, maar wel lekker geslapen :)
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#9
flipkonijn zei:
vdk zei:
ja inderdaad, ik blow met mate, maar ik gooi er wel altijd veel in. in een voorgedraaide zit 0.33, maar bij mij zit het ook al gauw tegen de 0.5 gr.
Heb ook liever echt high en stoned, dan dat ik wel blow, maar niets voel. en hoe meer wiet hoe meer je de wiet proeft dat ik toch wel lekker :)
Klik om te vergroten...
Idd, iig roken we de joints hier bijna altijd +-0,5gr anders moet je meer roken voor het gewenste effect.
Sommigen gooien hier meer tabak bij die halve gram dan ik, maar dit is een persoonlijke keuze.
Ik gooi een heel klein beetje tabak langsonder en vanboven, met als functie beter branden want echt tabak proeven heb ik persoonlijk niet zo graag :wink:
Klik om te vergroten...
cool, ik doe net hetzelfde :wave:

nu OT: hoe ik het doe weet ik niet, je moet enkel zien dat je niet teveel verplichtingen hebt. het is niet iets wat je moet volhouden of moeite voor moet doen, het is simpelweg een gewoonte. Ga ik eten, dan rook ik een joint; ga ik slapen dan rook ik een joint; als ik opsta rook ik een joint;... (je snapt het wel)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ewie zei:
Ik slaap anders toch echt heerlijk, in een stuk door zonder wakker te worden :wink: wel ben je 's morgens niet bepaald fit, maar wel lekker geslapen :)
Klik om te vergroten...
Dat bedoelde ik dus, je slaapt wel door, maar je slaapt niet diep.
J
JUNGLISTLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik moest lachen om de beginpost, want dat herken ik precies :P Het is makkelijk vol te houden als je niks te doen heb en jer verveelt, het word inderdaad een gewoonte. Eerst ging ik elke dag gewoon "chillen" en spraken we af en toe af om te gaan blowen, na een tijdje heeft er altijd wel iemand wiet bij zich, en na nog een tijdje heeft altijd iedereen wiet :P Maar ik ben nu gestopt, en dat bevalt me aardig :) Ik ga vast ooit nog wel eens blowen, maar nu een paar maanden niet
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het leven, vliegt aan je voorbij..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb ongeveer een jaar lang iedere dag 2 gram gerookt met veel alcohol erbij

ik kon niet meer slapen als ik nuchter was

nou blow ik een of twee keer per week en ik voel me weer gezond, ik kan smorgens mijn bed uit, heb geld over, ben niet meer zo duf en zo en ik ben nog nooit zo relaxt stoned geweest, ook van 2 jointjes

ik kan het iedereen aanraden :wave:
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#14
hoe meer je blowt, hoe meer je uiteindelyk kan hebben. eerst was ik na 1 paar hijsjes al 3uur van de kaart, nu pas na 2 joints ong.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Er is natuurlijk nog wel een verschil met elke dag de hele dag blowen of elke dag een of twee blowtjes aan het eind van de dag blowen. dat laatste is best te doen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
cropp zei:
ik heb ongeveer een jaar lang iedere dag 2 gram gerookt met veel alcohol erbij

ik kon niet meer slapen als ik nuchter was

nou blow ik een of twee keer per week en ik voel me weer gezond, ik kan smorgens mijn bed uit, heb geld over, ben niet meer zo duf en zo en ik ben nog nooit zo relaxt stoned geweest, ook van 2 jointjes

ik kan het iedereen aanraden :wave:
Klik om te vergroten...

Ga ik ook doen bij deze!
Heb het ook wel beetje gezien na teveel jaar..
Altijd goed deze berichten te horen :)
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mja als je in de prostitutie werkt hou je het wel vol hoor.. Misschien is dat een idee?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#18
Van de negentien jaar dat ik blow, heb ik er ongeveer dertien-veertien dagelijks geblowd. Tegenwoordig is het gemiddeld 1 à 2 jointjes op een dag, meestal één. Omdat ik ook veel alcohol gebruik, is het voor mij een goed middel om eerder te kunnen slapen en wordt op die manier ook minder "verrot" wakker.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hmm nou, eh eigenlijk niet. Ik heb 14 jaar veel geblowd waarvan de laatste jaren hele dagen door. uiteindelijk is het eigenlijk maar zonde. Het leuke effect is er niet meer uiteindelijk, maar wel de behoefte steeds meer te roken. dat schiet eigenlijk niet op.

ik heb daarom een aantal weken niet gerookt en ben toen alle dingen zonder smoken gaan doen die ik anders met smoken had gedaan. Na een week of 6 ben ik weer begonnen en ben toen eerst puur gaan roken. Vanaf dat moment rook ik meerdere dagen in de week maar niet allen en soms een weekje niet. Ik rook bijna niet meer overdag en kan er nu veel beter van genieten. ik kan nu ook weer roken met tabak, maar merk wel dat ik dan sneller de behoefte heb om het vaker en meer te doen. Dit stimuleert me dan om het juist niet te doen.
R
RizayLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je elke dag wiet rookt dan word je veel minder sociaal wat naar mijn mening ernstig is.
Je wilt alleen maar vrijheid hebben en geen zin in werk en school of andere verplichtingen.
Je vrienden kring word al heel snel een blowers-groep.
enz.

Door maar gewoon afentoe in de weekend en ook niet elke weekend wat voor mij meer dan genoeg is nu.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."