Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums8x meer teer in wiet?

8x meer teer in wiet?

113 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#1
loadrunner zei:
Welhallodaar zei:
loadrunner zei:
Er zit 8x meer teer in dan tabak rookt er wel keer minder van dan tabak
Klik om te vergroten...

Does mensen moeten zich eigenlijk geen zorgen maken?
Klik om te vergroten...

Nee, als je 1 gram wiet per dag rookt, heb je net zo veel teer binnen als bij 10 filtersigaretten per dag.
Klik om te vergroten...
tssssss..... dat is niks
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welhallodaar zei:
tssssss..... dat is niks
Klik om te vergroten...

Plus door regelmatig wiet te gebruiken heb je grote kans om een psychose te krijgen. Zeker als je minderjarig bent. Je wordt er ook lui, moe en lusteloos van. 1 op de 10 mensen gaat dagelijks blowen en verpest daarmee zijn toekomst.
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#3
tomz0r zei:
Welhallodaar zei:
tssssss..... dat is niks
Klik om te vergroten...

Plus door regelmatig wiet te gebruiken heb je grote kans om een psychose te krijgen. Zeker als je minderjarig bent. Je wordt er ook lui, moe en lusteloos van. 1 op de 10 mensen gaat dagelijks blowen en verpest daarmee zijn toekomst.
Klik om te vergroten...
alsof na je 18 opeens fisiek anders bent :P
trouwnes, ik ken mensen, waaronder ikzelf, die juist na blowen niet lui worden
ik kan na het blowen vaak weer helemaal wakker worden en zin krijgen om dingen te doen
J
Jeroen83Lid
01-01-2024, 00:00
#4
fs180 zei:
tomz0r zei:
Welhallodaar zei:
tssssss..... dat is niks
Klik om te vergroten...

Plus door regelmatig wiet te gebruiken heb je grote kans om een psychose te krijgen. Zeker als je minderjarig bent. Je wordt er ook lui, moe en lusteloos van. 1 op de 10 mensen gaat dagelijks blowen en verpest daarmee zijn toekomst.
Klik om te vergroten...
alsof na je 18 opeens fisiek anders bent :P
trouwnes, ik ken mensen, waaronder ikzelf, die juist na blowen niet lui worden
ik kan na het blowen vaak weer helemaal wakker worden en zin krijgen om dingen te doen
Klik om te vergroten...

Misschien als je minder blowed zal je dat ook kunnen doen als je niet stoned bent :) En hij bedoelt niet perse onder de 18, maar eerder dat je hersenen nog niet goed uitgegroeid zijn. Puberaal gedrag zie je vaak zelfs tot zn 20e door gaan eh.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
De teer die in de wiet zit is niet het probleem
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#6
4X slechter toch?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
loadrunner zei:
De teer die in de wiet zit is niet het probleem
Klik om te vergroten...
Wat is dan wel het probleem?
En af en toe een pure joint roken, is dat niet goed voor je longen? (wat ik zelf afschrijf als bullshit, want zo klinkt dat namelijk :P )
J
Javaanse Jongen.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
nee natuurlijk is wiet niet goed voor je longen. en dat reinigen slaat al helemaal nergens op.

het gaat er gewoon om hoeveel tabak en wiet je in je joint doet. dus het verschilt per joint.

en de temperatuur van de rook die je uit je joint suckt ligt een stuk hoger dan de rook die je uit een peuk suckt.
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#9
hodgepodge zei:
maxrelax07 zei:
Vanwaar komt toch die 'helende' werking?
(mythe door de pro-cannabis mensen uitgezonden???)
Klik om te vergroten...
Helend?
Het werkt tijdelijk tegen hoofdpijn, misselijkheid en verminderd oogdruk enzo. Ook schijnt het iets te doen met je gewrichten waardoor mensen die daar klachten hebben het minder hebben als ze geblowd hebben. Maar echt helen doet het volgens mij niets.
Klik om te vergroten...

Bij gewrichten problemen word het zeker toegepast, maar dan rook je het niet, je wrijft het op je gewrichten, dat weet ik want mijn tante (die in amerika woont) heeft die gekregen van de docter na verzoek van haar (verzoek naar alternatieve geneesmiddellen)
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
http://autism.about.com/b/2007/03/20/ge ... rigger.htm

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
7
7_of_9Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Wiet werkt inderdaad tegen hoofdpijn, in mijn geval tegen mijn migraine. Ik smoor nu ongeveer een maand of 3, geen 1 dag last gehad van hoofdpijn. Ben nu voor even gestopt en na dag 2 heb ik weer last van mijn migraine. Helaas woon ik in België en is het niet altijd even gemakkelijk om mijn "medicijn" te gaan halen.

Groetjes
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#12
het is ieder geval totaal niet reinigend of op welke manier dan ook goed voor je longen.
in wiet rook, dus ook als je het puur rookt, zit meer teer dan in sigaretten rook. of het nu 4 keer, 8 keer of 20 keer zo schadelijk is maakt niks uit. blowen is gewoon schadelijker dan een sigaret!
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
nightmare zei:
het is ieder geval totaal niet reinigend of op welke manier dan ook goed voor je longen.
in wiet rook, dus ook als je het puur rookt, zit meer teer dan in sigaretten rook. of het nu 4 keer, 8 keer of 20 keer zo schadelijk is maakt niks uit. blowen is gewoon schadelijker dan een sigaret!
Klik om te vergroten...
Helemaal niet
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik dacht zelfs te lezen 20x, maar goed kan ook 8x meer teer bevatten.
Als ik hier sommige reacties zien zoals: "als je het puur rookt kan het reinigend werken" dan denk ik wat voor randdebiel zijde? Get the facts together.

't Is net daarom dat ze vaporizers verkopen, zodat de schadelijke stoffen achterblijven en dus enkel de THc verdampt.
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#15
Welhallodaar zei:
nightmare zei:
het is ieder geval totaal niet reinigend of op welke manier dan ook goed voor je longen.
in wiet rook, dus ook als je het puur rookt, zit meer teer in dan in sigaretten rook. of het nu 4 keer, 8 keer of 20 keer zo schadelijk is maakt niks uit. blowen is gewoon schadelijker dan een sigaret!
Klik om te vergroten...
Helemaal niet
Klik om te vergroten...
Jij hebt echt het IQ van 't achtereind van een os. ik heb geen zin om een discussie met jou te voeren. :wave:
W
WelhallodaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mensen die tegen cannabis zijn hebben gewoon een paar steken los in hun hoofd zitten. Net zoals nightmare
n
nightmareLid
01-01-2024, 00:00
#17
wat lul jij nou.
dat ik erken dat de rook slechter voor je longen is dan sigaretten rook betekend niet dat ik er tegen ben, integendeel ik blow zelf ook regelmatig. Denken dat wiet je longen heelt of reinigt of wat dan ook is gewoon naïef.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#18
Welhallodaar zei:
Mensen die tegen cannabis zijn hebben gewoon een paar steken los in hun hoofd zitten. Net zoals nightmare
Klik om te vergroten...

Zo'n opmerkingen gaan toch helemaal nergens over man.. Denk toch eens na voordat je gaat schrijven.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#19
over mensen die een steekje los zouden hebben :


Ooit wel eens een normaal mens ontmoet?
En , beviel het?

over de teer>
het is meten met twee maten.
De stoffen in tabak zijn niet fraai voor de gezondheid.
Cannabidoiden zijn inhoudsstoffen van cannabis, en worden ingezet als medicijnl.
Roken van wiet is NIET ik herhaal NIET gerelateerd aan lomgkanker, en verkleint zelfs het risico erop.
Dit komt doordat THC kanker aanvalt , en cannabidoiden in het algemeen de bloedvaten die aangelegd worden naar tumoren stopzet en ongedaan maakt.
Iedereen maakt constant zelf kankercellen aan.
Afhankelijk van je imuumsysteem kan je ze de baas blijven of niet.
Wiet versterkt je afweer.

Blijf goed eten , slaap voldoende, neem niet teveel hooi op je vork , en blijf weg van te veel tab en teveel alcohol.
teveel wiet maakt hooogstens vrolijk , hongerig en slaperig.
Dat is de hele waarheid.

ps , de teer in cannabisrook is dus wel aanwezig , maar wordt door de andere inhoudsstoffen in rook ruimschootsgecompenseerd.
Besef goed, dat jij als mens het resultaat bent van een selectieproces, en jouw en mijn voorouders wooonden in roetzwarte grotten waar ongerdroogd houd verbrand werd.....
Go figure.. je lichaam houdt wel van wat verbrande etherische olieen .

Tabak is tegenwoordig verontreinigd met suiker, en heel veel synthetuische "hulpmiddelen"
Als jij en ik die hulpstoffen in onze wiet tegenkwamen , zouden we de koffieshophouder geld terug vragen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maar wat heeft dat met teer te maken?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."